رفتار افراد موفق درخصوص اشتباهاتشان

یکشنبه 2 آذر 1399 موفقیت
افراد موق چگونه اشتباهاتشان را جبران می کنند

رفتار و واکنش درست در برابر اشتباهاتمان چیست؟

همه انسان ها جایزالخطا هستند و ممکن خواسته یا ناخواسته دیگران را ناراحت کنیم میدانید که هیچکس کامل نیست و باید در اقبال اشتباهاتمان یاد بگیریم عذرخواهی کنیم. با اینکه عذدخواهی در وضعیت های مختلف اسان نیست ولی بهترین راه دلجویی کردن و کسب اعتماد و رسیدن به تعادل در رفتار دو طرفه  می باشد .

اعتراف به اشتباه‌، و عذر خواهی به فرد کمک می کند تا فرصتی دوباره برای ایجاد ارتباط و جبران مهیا شود .معذرت‌خواهی خالصانه نشان می‌دهد که شما مسئولیت کارهایتان را پذیرفته اید . این کار می‌تواند اعتمادبه‌نفس و اعتبارتان را افزایش دهد .کسانی که بابت اشتباهاتشان معذرت خواهی میکنند در روابط فردی و اجتماعی بیشتر پذیرفته میشوند و این گروه برای مردم قابل اعتماد ترند و به چشم فرد درستکار به او نگاه میکنند.

 

Image result for هنر معذرت خواهی

ارتباط هنر عذر خواهی و ازدواج موفق چیست؟

طبق امار افرادی که ازدواج موفقی دارند توانایی و تمایل انها برای عذرخواهی کردن در برابر اشتباهاتشان دو برابر افراد مجرد است.

 کسانی که اعتماد به نفس و شجاعت بیشتری دارند خیلی زود عذر خواهی کرده و رفتار های آشتی جویانه را بدون مقدمه شروع می کند. و از اشتباه خود متاسف می شوند .

اگر عذر خواهی نکردن و نپذیرفت خطا در فردی بسیار زیاد باشد امارو احتمال مجرد ماندنش بسیار زیاد است و یا اگر ازدواج کرده باشد در خطر طلاق قرار میگیرد . کسی نمیتواند ادعا کند که خطایی نکرده ولی افرادی موفق هستند که بتوانند این خطا را جبران کنند و در عذر خواهی پیش قدم شوند .عذرخواهی یک هنر رفتاری به شمار می اید که در انجام ان باید دقت کرد: بیش از حد نباشد که به عزت نفستان لطمه بزند و از عذرخواهی بابت اشتباهی که انجام داده اید نترسید.

 

Image result for هنر معذرت خواهی

هنر عذر خواهی و کسب و کار موفق چگونه است؟

ممکن است در هر شغلی که باشید اشتباهاتی از طرف شما انجام بگیرد که باعث افت درآمد زایی و شکست می شود .برندهای معتبر نیز  ممکن است در معرض لغزش باشند و مشتریان خود را از دست بدهند آن هایی موفقترندکه به اشتباه خود اعتراف کنند  و عواقب و مسئولیت کار را بدون ترس بپذیرند .

راز موفقیت کسب و کار های موفق و برند های معروف قبول کردن اشتباهاتشان و سرزنش نکردن دیگران و اقدام سریع برای جبران و عذر خواهی می باشد .زیرا خوب می دانند که نتیجه از دست دادن مشتری شکست خوردن و کاهش درآمد کاری می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر برای موفقیت به این ادرس مراجعه کنید

 

 

خود باوری

خودباوری چیست ؟ خود باوری گام اول موفقیت

راه حل مناسب جهت رفع اختلافات زناشویی

چگونه اختلافات را در یک ازدواج حل کنیم؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا