دستور پخت اسنک پیتزایی با کالباس

چهارشنبه 25 اسفند 1400 آشپزی

اسنک پیتزایی با کالباس

اسنک ها از غذاهای آسان و خوشمزه هستند که طرفداران زیادی دارند مخصوصا برای بچه ها که بدون هیچ بهوننه گیری آن را میخورند.در این بخش طبخ آسان و خوشمزه این مدل اسنک با کالباس را آموزش ببینید

 

مواد ضروری برای تهیه هر عدد اسنک پیتزا :

  1. نان تست
  2. کالباس
  3. سیر رنده شده
  4. کره
  5. قارچ خام
  6. پنیرپیتزا
  7. سس گوجه
  8. نمک

طرز تهیه اسنک پیتزا :

  • من مقدار مواد را بر حسب یک عدد اسنک برایتان نوشتم تا بر زمینه تعدادی که مدنظر دارید مقدار مواد را چندان کنید. حالا دور تا دور نان های تست تان را خیلی نازک میبرید تا قسمت قهوه ای و سفت نان ها جدا شود.
  • برای این که نان ها یکم طعم دار شوند و از خشکی هم در بیایند کره و سیر را داخل ماهیتابه بریزید و بعد فقط یکم تفتشان بدهید تا کره مزه سیر را بگیرد ولی نیازی نیست تا سیر سرخ شود.
  • حالا روی هردو تا نان هر اسنک از آمیخته سیر و کره بمالید اگر از مزه سیر خوشتان نمی آید میتوانید از کره خالی یا از کره با هر ادویه ی دیگری بهرهگیری کنیذ.
  • بعد روی سطح یکی از نان ها به اندازه کافی سس بمالید.
  • حالا روی یکدیگر از نان تست ها پنیر پیتزا را اکران کنید.
  • برگه کالباس را روی پنیرها بگذارید. من از کالباس گیاهی بهرهگیری کردم تا اسنک هام سالم تر باشند.
اسنک پیتزایی با کالباس

اسنک پیتزایی با کالباس

اموزش طرز تهیه اسنک پیتزایی با کالباس

بعد داخل همان ماهیتابه ای که سیر و کره را داخل آن تفت دادید قارچ هایی که حلقه کردید را بریزید و یک کم نمک روی آن بپاشید و تفتشان بدهید.وقتی قارچ ها آب انداختن حرارت راو چندان کنید تا آبشان دقیقا کشیده شود. حالا قارچ ها هم آماده میباشند.قارچ ها را روی کالباس میگذاریم.بعد تکه دیگر نان تست راکه به سس آغشته کرده بودیم را روی این نان میگذاریم.

در انتها اسنک هایمان را داخل دستگاه ساندویج ساز میگذاریم. اگر این دستگاه را ندارید میتوانید اسنک ها را بگذارید داخل یک ماهیتابه نچسب «فاقد روغن» و بعد روی آنها یک چیز سنگین بگذارید مانند یک کاسه نشکن و وقتی زیرشان طلایی شد انها را برگردانید، اگرچه خوبی دستگاه ساندویج ساز این هست که اسنک ها را مفید پرس می کند و مواد بعد از حاضر شدن از داخل اسنک ها بیرون نمی ریزد.وقتی اسنک ها طلایی شدن از دستگاه انها را بیرون می آوریم و به دو نیم آنها را تقسیم  میکنیم0.

 

 

صبحانه های خوشمزه با انواع تست

صبحانه های خوشمزه با انواع تست

نحوه پخت پاستا پنه با مرغ و سس آلفردو

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا