گوشی ۱۲۰۰ دلاری هیدروژن وان با دوربین حرفه‎ای عرضه می‌شود – فناوری

دوشنبه 16 مرداد 1396 فناوری

گوشی هیدروژن وان شرکت رد، با نمایشگر هولوگرافیک ۵.۵ اینچی، دوربین حرفه‎ای و قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

شرکت رد (RED) یکی از بازیگران اصلی بازار دوربین‌های پیشرفته‌ی بالا رده است و همواره محصولاتی با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کند؛ مثلا این شرکت قصد دارد با همکاری غول تکنولوژی دنیا یعنی اپل، مجموعه‎ی 4K Raven را به قیمت ۱۵۰۰۰ دلار منتشر کند. اما در حال حاضر رد سیاست ورود به بازار جذاب گوشی‎های هوشمند را در سر دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ماه پیش، این شرکت طی یک اطلاعیه‌ی مطبوعاتی، تائید کرد که در حال کار روی یک گوشی هوشمند است. رد اعلام کرد که گوشی‌ جدیدش یک محصول رده‌بالا است و هیدروژن وان نام دارد. بر اساس شایعات، قیمت این گوشی معادل ۱۲۰۰ دلار خواهد بود. درحالی‌که در اخبار قبلی فقط یک رندر از گوشی وجود داشت و جزئیات بسیار کمی فاش شده بود، اما اخیراً، یک کاربر یوتیوب، ویدیویی از کاربرد و نحوه عملکرد این اسمارت‌فون برای اولین بار منتشر کرد.

مارکوس براونلی از کانال HKBHD، با بررسی سه نمونه‎ی اولیه‎ی فاش شده، اطلاعات کلی در مورد گوشی هیدروژن وان را در محیط مجازی منتشر کرد. در نگاه اول، این گوشی با طراحی شیک، بدنه‎ی فلزی و رنگ سیاه، وجود برآمدگی‌هایی در طرفین و دکمه اختصاصی شاتر، بسیار شبیه به رندرهای فاش شده است.

holographic phone vs iphone 7

کمپانی رد طی اطلاعیه‌ی مطبوعاتی اعلام کرده بود که هیدروژن وان از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره خواهد برد؛ اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که ابعاد نمایشگر این اسمارت‎فون، ۵.۵ اینچ خواهد بود. همچنین بلندگوهای دوگانه در زیر صفحه‌نمایش قرار دارند. در پشت‌گوشی دوربین برجسته و بزرگ رد مشاهده می‌شود. علاوه بر آن، یک ردیف پین در پایین گوشی گنجانده‌شده تا این گوشی گران‌قیمت از ضربات ناگهانی و محکم در امان بماند.

Red holographic phone 2

متأسفانه در حال حاضر جزییاتی در مورد نمایشگر هولوگرافیک گوشی آینده‎ی رد در دسترس نیست. فقط می‌توانیم به گفته‌های براونلی در نمونه‌ی دوم استناد کنیم؛ وی در این مورد می‌گوید:

اگر شما به دنبال صفحه‌نمایش سه‌بعدی نیستید، بهتر است این گوشی را برای همیشه فراموش کنید.

در نهایت، مدل سوم شامل لنز بسیار قوی‌تر و سنسور قابل چرخش برای تنظیم دوربین در پشت گوشی است. رد معتقد است این دستگاه الگویی برای اسمارت‎فون‎های آینده‎ خواهد بود که با توجه به طراحی و پوشش این گوشی هوشمند، باورش چندان دشوار نیست.

holographic phone Front

اما هیدروژن وان همچنان باید ثابت کند که می‌تواند به‎عنوان یک گوشی هوشمند عمل کند و کارایی لازم را داشته باشد. تخمین زده‌شده، نمونه‌های اولیه‌ی معتبر هیدروژن وان، تا یک ماه دیگر راهی بازار شوند.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از گوشی‌ گران‎قیمت شرکت رد دارید؟


منبع : زومیت

برنامه Atlas Web Browser: مرور وب در محیطی حرفه‌ای - زوم اپ - فناوری

تصاویر رندر باکیفیتی از پیکسل 2 گوگل فاش شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا