آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی + زندگی شخصی

دوشنبه 14 اسفند 1402 بیوگرافی
آنتونلا روکوزو

نام: آنتونلا روکوزو

متولد: 26 فوریه 1988

محل تولد: روزاریو ، آرژانتین

ملیت: آرژانتینی

دین : مسیحیت

همسر: لیونل مسی(2017– تاکنون)

فرزندان: تیاگو مسی ، متیو مسی ، سیرو مسی

والدین: خوزه روكوزو ، پاتریشیا روكوزو

تحصیلات: مطالعه تغذیه

آنتونلا روکورز کیست؟

آنتونلا روکوزو یکی دیگر از مدل های محبوب و زیبا اهل آرژانتین می باشد. ایشان همسر فوتبالیست برتر و ستاره جهان ” لیونل مسی” است که بیشتر بخاطر همسر این بازیکن شناخته شده است. در تاریخ 26 فوریه 1988، آنتونلا روکوزو در شهر روزاریو به دنیا آمد. او از یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و پدرش خوزه روبن و مادرش پاتریکیا بلانکو نام دارند. آنتونلا دو خواهر به نام‌های پائولا و کارلا دارد.

“آنتونلا روکوزو” هم اکنون 33 سال دارد و یک بیزینس وومن و مدل آرژانتینی است. همسر او، مسی، از خانواده نزدیک به نام لوگاس اسکالگیا است که یکی از دوستان دوران کودکی مسی نیز محسوب می‌شود.

زندگینامه و تحصیلات

آنتونلا روکورز، ساکن روزاریو آرژانتین، دختر خوزه روبن روکوزو و پاتریکیا بلانکو است. پدر وی تاجر و مادرش خانه دار می‌باشد و دو خواهر به نام‌های پائولا و کارلا دارد.

از جوانی، آنتونلا خجالتی بوده و دوران کودکی خود را در آرژانتین گذرانده است. او در زادگاه خود با خواهرانش بزرگ شد و به دلیل خجالتی بودن، دوستان زیادی نداشت.

آنتونلا از پنج سالگی به لیونل مسی علاقه‌مند شد و به عنوان دوست دختر این ستاره فوتبال آرژانتین شناخته می‌شود.

او تحصیلات خود را در مدرسه Centro Educativo Latinoamericano آغاز کرد و سپس به Universidad Nacional de Rosario رفت. از همان دوران جوانی، روکورز علاقهٔ خود به زمینه دندانپزشکی را داشت و در دانشگاه به تحصیل در این رشته پرداخت. اما این رشته برای او تنها یک شغل نبود، بلکه علاقهٔ واقعی او به آن بود. به علاوه، او مطالعات زیادی در زمینه ارتباطات شبکه اجتماعی داشت و با موفقیت از دانشگاه با مدرک ارتباطات فارغ التحصیل شد.

آنتونلا از کودکی به فوتبال علاقه داشت، زیرا آرژانتین یکی از کشورهای پرشور در این حوزه است.

آنتونلا روکورز متولد چه سالی است؟

آنتونلا روکوزو متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۸ شهر روزاریو می باشد.

قد و وزن آنتونلا روکورز چقدر است؟

قد او 165سانتی متر می باشد و با وزن ۵۸ کیلوگرمی دارای اندامی متناسب می باشد.

آنتونلا روکورز

آنتونلا روکوزو

زندگی شخصی آنتونلا روکورز

آنتونلا روکوزو در روزاریو، آرژانتین به دنیا آمد. پدرش، خوزه روبن روکوزو، تاجر و مادرش، پاتریکیا بلانکو، خانه دار است. او دو خواهر به نام های پائولا و کارلا دارد. آنتونلا در زادگاهش بزرگ شد و دوران کودکی خود را در کنار خواهرانش گذراند.

آنتونلا در کودکی خجالتی بود و به همین دلیل، در دوران کودکی دوستان زیادی نداشت. با این حال، او از همان کودکی به لیونل مسی علاقه مند بود و از پنج سالگی دوستش بود.آنتونلا برای تحصیل در مدرسه به Centro Educativo Latinoamericano رفت. پس از آن، او برای تحصیل در کالج در Universidad Nacional de Rosario شرکت کرد. وی پس از تغییر رشته دندانپزشکی در رشته ارتباطات اجتماعی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

علاوه بر تحصیل، آنتونلا از کودکی به فوتبال علاقه داشت. آرژانتین یک کشور فوتبال است و آنتونلا از سنین پایین به این ورزش علاقه داشت. آنتونلا و لیونل مسی در سال 2009 با هم آشنا شدند و در سال 2012 با هم نامزد شدند. آنها در سال 2017 ازدواج کردند و صاحب سه فرزند به نام های تیاگو، ماتئو و شیرو هستند.

آنتونلا روکوزو یک شخصیت محبوب در آرژانتین است. او یک کارآفرین موفق است و یک خط لباس و لوازم آرایشی به نام خود دارد. او همچنین یک فعال اجتماعی است و در زمینه های مختلف خیریه فعالیت می کند.

همسر مسی

چکیده ای از بیوگرافی لیونل مسی

لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتین، در روز ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روزاریو، آرژانتین متولد شد. او از همان کودکی به فوتبال علاقه داشت و از پنج سالگی در تیم گراند پا بازی می کرد. در سال ۱۹۹۵، او به تیم نیولز اولد بویز پیوست.در سال ۲۰۰۰، پزشکان تشخیص دادند که مسی با کمبود هورمون رشد مواجه است. این بیماری می تواند باعث کوتاهی قد شود. خانواده مسی برای درمان این بیماری به اسپانیا نقل مکان کردند.

مسی در سال ۲۰۰۱ به تیم بارسلونا پیوست. او در این تیم به سرعت پیشرفت کرد و به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شد. مسی تاکنون هفت بار برنده توپ طلا شده است.در سال ۲۰۱۷، مسی با آنتونلا روکوزو، دوست دوران کودکی خود، ازدواج کرد. آنها صاحب سه فرزند هستند.

چکیده ای از بیوگرافی لیونل مسی

نحوه آشنایی با آنتونلا روکوزیو و لیونل مسی

عشقی که از دوران کودکی آغاز شد . لیونل مسی و آنتونیا روکوزو زمانی که مسی 9 ساله و آنتونیا 8 ساله بود، با هم آشنا شدند. مسی از همان ابتدا به این دختر کوچولو علاقه مند شد، اما با انتقال او به بارسلونا، ارتباط آنها قطع شد.

سال ها بعد، یکی از دوستان صمیمی آنتونیا از دنیا رفت. مسی که برای تعطیلات به زادگاهش، روزاریو، آرژانتین سفر کرده بود، برای همدردی و دلداری دادن به آنتونیا دست به کار شد. این اتفاق باعث شد تا ارتباط آنها از سر گرفته شود.با وجود فاصله زیاد، مسی و آنتونیا همچنان به ارتباط خود ادامه دادند.

آنتونیا در آرژانتین مشغول به تحصیل بود و مسی در بارسلونا بازی می کرد. اما عشق آنها همچنان قوی بود.در سال 2012، مسی و آنتونیا نامزد شدند و در سال 2017 ازدواج کردند. آنها صاحب دو فرزند به نام های تیاگو و متئو هستند.

نحوه آشنایی با آنتونلا روکوزیو و لیونل مسی

آغاز کار مدلينگ آنتونلا روکوزیو

با شروع زندگی جدید و مهاجرت به بارسلونای اسپانیا ، تغییر مهمی در مسیر حرفه ای وی ایجاد شد. پس از حضور در کنار مسی ، او به فکر ایجاد شهرت عمومی برای خود بود.زیبایی و جذابیت او برای موفقیت در این زمینه کافی بود. شیوه ارائه منحصر به فرد او در صنعت مد توجه زیادی را به خود جلب کرد.آنتونلا به عنوان یک مدل برای محصولات مختلف معرفی شده است.

در ادامه  او با یک مرکز مدلینگ آرژانتینی بنام ریکی سارکانی آرژانتینی قرارداد امضا کرد. آنتونلا در نوامبر 2016 امضای این قرارداد را از طریق اینستاگرام اعلام کرد.پس از کسب موفقیت در دنیای مدلینگ ، چندین پیشنهاد برای بازی در سینما داشت که در چند فیلم به عنوان بازیگر ظاهر شد.

 آنتونلا روکازو

آنتونلا روکازو

فرزندان لئو و آنتونیو

یونل مسی و آنتونیا روکوزو در سال 2012 صاحب اولین فرزند خود، تیاگو، شدند. در سال 2015، دومین فرزند آنها، متئو، به دنیا آمد. سومین فرزند آنها، چیرو، نیز در سال 2018 متولد شد.آنتونیا روکوزو به عنوان یک مادر نمونه، به امور خانواده بسیار اهمیت می دهد. او مدام عکس هایی از خود و اعضای خانواده اش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند تا لحظات شاد زندگیشان را با طرفدارانشان به اشتراک بگذارد.

آنتونیا روکوزو همچنین به شدت پیگیر فعالیت ها و مسابقات همسرش است و در اکثر جشن ها او را همراهی می کند. او بعد از برد بارسلونا در بیست و ششمین لیگ فوتبال، جشن بزرگی برای همسرش گرفت.

فرزندان لیونل مسی

فرزندان لیونل مسی

شغل و حرفه همسر مسی

آنتونیا روکوزو، همسر لیونل مسی، علاوه بر نقش همسری و مادری، در عرصه های مختلف نیز فعالیت می کند. او در سال ۲۰۱۷ به همراه سوفیا، همسر لوییس سوارز، یک بوتیک بزرگ در بارسلونا تاسیس کرد. جشن افتتاحیه این بوتیک با حضور افراد مشهور و فوتبالیست هایی مانند نیمار برگزار شد.روکوزو همچنین یک برند لباس کودکان به نام “MsMadre” را به همراه خواهرانش راه اندازی کرده است. فرزندان او و همچنین خواهرزاده و برادرزاده هایش نیز در صنعت مدلینگ فعالیت می کنند.

علاوه بر این، روکوزو به ورزش بوکس نیز علاقه زیادی دارد. او اخیراً عکسی از تمرینات حرفه ای بوکس خود منتشر کرد که هواداران مسی را بسیار شوکه کرد.

زن مسی

زن مسی

ثروت روکوزو چقدر است؟

طبق آخرین اطلاعات ثروت شبکه ای او تقریباً برابر با 20 میلیون دلار است. البته منبع اصلی این ثروت از فعالیت هایش در زمینه مدلینگ و بازرگانی به دست آمده است. چنانچه می دانید مبلغ ثروت هیچ شخصی در یک حالت باقی نمی ماند و ممکن است در سالهای آینده ثروت همسر لیونل مسی، مثل هر شخص دیگری تغییر داشته باشد.

بیوگرافی جنی کیم خواننده مشهور کی پاپ

بیوگرافی جنی کیم خواننده مشهور کی پاپ

بیوگرافی بهنام بانی خواننده

بیوگرافی بهنام بانی خواننده

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا