دلایل مسی برای انتخاب اینتر میامی

دوشنبه 29 خرداد 1402 ورزشی

دلایل مسی برای انتخاب اینتر میامی

با توجه به گفته‌ی کارشناس فوتبال اسپانیایی، گیلم بالاگو، افسانه بارسلونا، لیونل مسی، در این تابستان به تیم لیگ برتر فوتبال آمریکا، اینتر میامی، پیوسته است و در ارتباط با عربستان سعودی نیز بوده است.

دلایل مسی برای انتخاب اینتر میامی

دلایل مسی برای انتخاب اینتر میامی

برنده هفت بار جایزه بالون دور در پایان ماه می، در آخرین بازی لیگ یک پاریس سنت ژرمن در مقابل کلرمون، آخرین حضور خود را برای این تیم خواهد داشت.خروج 35 ساله از PSG پس از دو سال مورد انتظار بود و هفته گذشته به صورت رسمی توسط کریستوف گالتیه در یک کنفرانس خبری اعلام شد.

گالتیه گفت: “من با افتخار مربی بهترین بازیکن فوتبال تاریخ، لئو مسی بوده‌ام. روز شنبه آخرین بازی او در پارک دو پرنس خواهد بود. امیدوارم به بهترین نحو ممکن پذیرایی شود.”مسی در سال 2021 به دلیل بحران مالی در باشگاه بارسلونا، از آنجا به PSG پیوست.وی به برد دو عنوان لیگ 1 به پاریسی‌ها کمک کرده است، اما با وجود آمار قابل توجهی که در این فصل بدست آورده است، رابطه او با باشگاه به نظر می‌رسید ناسالم شده است.

ماه گذشته، بعد از سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، وی به مدت دو هفته محروم شد.و به طور پیوسته با انتقال به عربستان سعودی، ایالات متحده و بازگشت به بارسلونا مرتبط بوده است.

حالا کارشناس فوتبال اسپانیایی بی‌بی‌سی، بالاگو، اعلام کرده که مسی تصمیم گرفته به آمریکا برود و برای تیم اینتر میامی دیوید بکهام بازی کند.

بالاگو افزود: “مسی قبلاً بیشتر به انتقال به عربستان سعودی علاقه مند شده بود، جایی که با کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در لیگ بازی می‌کرد، ولی این قرارداد از نظر مالی با سایر پیشنهادها قابل مقایسه نبود.”

اما در نهایت، مسی به تیم لیگ برتر فوتبال آمریکا، اینتر میامی، به دلایل مختلفی، از جمله شیوه زندگی و قرارداد با برندهای بزرگی که فراتر از فوتبال است، جذب شد.. وی در حال حاضر خانه‌ای در میامی دارد که آن را به دیگران اجاره می‌دهد.

منبع : MSN

کیلیان مباپه با استعداد خود دنیا را شگفت‌زده کرد

گران‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید

گرانترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا