تصاویر رندر باکیفیتی از پیکسل 2 گوگل فاش شد – فناوری

دوشنبه 16 مرداد 1396 فناوری

تصاویر رندر تازه‌ای از گوشی پیکسل ۲، پرچم‎دار جدید گوگل در چهار رنگ مختلف از جمله مشکی و نقره‎ای فاش شده است.

تصویر واقعی گوشی پرچم‏دار پیکسل ۲ فاش شده است و تصاویر به‌دست آمده، از عرضه‌ی این مدل با حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر حکایت داشت. به همین جهت، یک طراح دیجیتالی با توجه به تصویر فاش شده، تصاویر رندری را طراحی کرده است که احتمالاً طراحی نهایی گوشی پیکسل ۲ را به نمایش می‏‌گذارد. رندرهای به‎دست آمده، مدل خاکستری و مشکی پیکسل ۲ را فاش می‌کند؛ هم‏چنین، سه رندر دیگر مربوط به مدل‌های قهوه‌‏ای روشن، نقره‎ای و قرمز است. پنل صفحه‎نمایش مدل نقره‌ای، سفید رنگ خواهد بود که با گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال (مدل ۲۰۱۶) مطابقت دارد.

تصاویر منتشر شده از این موضوع حکایت دارد که پیکسل ۲ طراحی بدون حاشیه‌ ندارد و هم‎چنین، نسبت ابعاد نمایشگر ۱۶ به ۹ خواهد بود که در میان گوشی‌های هوشمند مرسوم است؛ هرچند، نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ در میان مدل‎های رده‌بالا و گوشی‌های پرچم‏دار به‎زودی با نسبت تصویر استاندارد مذکور جایگزین می‎شود. علاوه‎براین، سنسور اثرانگشت در گوشی پیکسل ۲ در بدنه پشتی خواهد بود؛ مانند گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال. هرچند، شرکت گوگل تصمیم گرفته است تا مساحت بدنه‎ شیشه‎ای پیکسل ۲ را کاهش دهد و همین موضوع باعث شده تا سنسور اثرانگشت روی بدنه فلزی دستگاه جای بگیرد. در پنل جلوی گوشی نیز، خبری از دکمه‎های لمسی یا سخت‎افزاری نیست و پیکسل ۲ از دکمه‏‌های نرم‎افزاری استفاده می‏‌کند.

رندر پیکسل 2

در گوشی پیکسل ۲، همچنین خبری از دوربین دوگانه نیست و شرکت گوگل، آن‏‌را با یک دوربین عرضه خواهد کرد. با این‏‎حال، سنسور دوربین بزرگ‌تر شده است و همین موضوع می‌تواند روی عملکرد گوشی‏‌های پرچم‌دار جدید گوگل در زمینه عکاسی، تأثیر بگذارد.

گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال با فریم حساس به فشار عرضه خواهد شد و فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است؛ شرکت گوگل از فناوری مشابه با اج سنس (Edge Sense) گوشی اچ‌تی‎سی یو ۱۱ برای گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود استفاده خواهد کرد. البته، پیکسل ۲ توسط شرکت اچ‌تی‌سی توسعه خواهد یافت و عرضه آن با فریم حساس به فشار قابل پیش‎بینی است. شرکت ال‌‏جی نیز، تولید مدل بزرگ‌تر یعنی پیکسل ایکس‌ال ۲ را برعهده گرفته است و به همین جهت، تفاوت‌‏های چشمگیری با پیکسل ۲ خواهد داشت.

گمان می‎رود در گوشی پیکسل ایکس‎ال ۲، ضخامت حاشیه‌‏های اطراف نمایشگر کاهش خواهد یافت و شرکت گوگل از یک پنل نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ (یا ۲ به ۱) استفاده می‌کند. هرچند، سایر مشخصات سخت‎افزاری گوشی‎های Pixel 2 و Pixel XL 2 مشابه است.

اگر گمانه‌‏زنی‌ها پیرامون گوشی‌‏های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‎ال صحت داشته باشد، شرکت گوگل از این دو گوشی در رویداد رسمی خود در ماه اکتبر رونمایی خواهد کرد. به همین جهت اگر به دنبال خرید گوشی‌های پیکسل جدید گوگل هستید، احتمالاً باید تا نیمه دوم مهر ماه برای معرفی و عرضه آن‏ها منتظر بمانید.


منبع : زومیت

گوشی ۱۲۰۰ دلاری هیدروژن وان با دوربین حرفه‎ای عرضه می‌شود - فناوری

وزیر کشور بریتانیا: مردم عادی به رمزنگاری دوطرفه نیازی ندارند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا