پیروزی خانگی اینتر مقابل کالیاری

یکشنبه 8 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان لوچانو اسپالتی در هر نیمه یک بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی برسند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

اما در دقیقه 12 و روی اولین موقعیت جدی، این تیم توانست به گل برسد. روی ارسال دالبرت از سمت چپ بود که لوتارو مارتینز در بین مدافعان کالیاری توانست ضربه سر را بزند و حساب کار را 1-0 کند.

 

 

برتری اینتری ها بعد از این گل هم ادامه داشت اما به موقعیت خاصی منجر نشد. در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این تیم میزبان بود که صاحب موقعیت های بهتری شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اینتر با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند؛ هرچند باز هم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 61 مارتینز می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او را کرانیو دفع کرد.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 72 کالیاری توانست توسط دسنا به گل برسد اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، گل را به دلیل خطای هند، مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی بازیکنان میهمان سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند اما این اینتر بود که در دقیقه 89 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ با دفاع ناقص مدافع کالیاری به پولیتانو رسید و ضربه والی تماشایی او، به گل دوم اینتر تبدیل شد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود نرآتزوری پایان یافت.

کلوپ: صلاح همچنان یک تهدید برای حریفان است

خبر بد برای رئال؛ گرت بیل مصدوم شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا