بایرن مونیخ با 25 برد قهرمان بوندسلیگا آلمان شد

چهارشنبه 7 خرداد 1399 ورزشی
بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا آلمان شد
صد و بیست و ششمین دربی درکلاسیکر با پیروزی بایرن به پایان رسید.دیشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک نخستین و حساس ترین بازی هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان صد و بیست و ششمین دربی درکلاسیکر برگزار شد .

در این مصاف تیم های دورتموند و بایرمونیخ  روبروی هم بازی کردند که بایر مونیخ  با پیروزی یک – صفر مقابل تیم میزبان، ضمن کسب شصتمین برد خود در این دربی، یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شد.

در نخستین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم بوندس لیگای آلمان، دیشب تیم‌های دورتموند و بایرن مونیخ در ورزشگاه خالی از تماشاگر سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که بایرن با پیروزی یک – صفر مقابل تیم میزبان، ضمن کسب شصتمین برد خود در این دربی، یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شد.

                                            بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا آلمان شد

تنها گل این مسابقه را جاشوا کیمیچ در دقیقه ۴۳  بثمررساند.تیم  بایرمونیخ با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد  و اختلاف خود را با دورتموند به عدد هفت رساندند. شاگردان هانسی فلیک در این بازی خوب درخشیدند همچنین کیمیچ در این بازی ۱۳ کیلومتر و ۷۳۰ متر دوید که از فصل ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ که میزان دوندگی در تیم بایرن ثبت شده است، یک رکورد محسوب می‌شود.

بایرلورکوزن در خانه ۴ – ۱ مغلوب میهمانش ولفسبورگ شد. برای ولفسبورگ، مارین پونگراسیک دو بار ، ماکسیمیلیان آرنولد و رناتو استِفِن گلزنی کردند و تک گل لورکوزن را ژولین بومگارت لینگِر به ثمررساند.

در دو بازی دیگر، اینتراخت فرانکفورت و فرایبورگ به تساوی پرگل ۳ – ۳ رضایت دادند و دیدار وردربرمن و گلادباخ هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ادامه بازی‌های این هفته، امشب، لایپزیش با هرتابرلین، هوفن هایم با کلن، یونیون برلین با ماینتس، آگزبورگ با پادربورن و دوسلدورف با شالکه مصاف می‌دهند.

 

پیشنهادات AFC برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

حضور محسن فروزان گلر اسبق تراکتور در تیم استقلال

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا