سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

پنج‌شنبه 8 تیر 1402 چهره ها

سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

به دست آوردن یک سبک زندگی سبزتر، با کاهش مصرف محصولاتی که شامل مواد شیمیایی مضر برای محیط زیست و بدن انسان هستند را در برمی‌گیرد و این موضوع در حال رواج گسترده‌ای است و بسیاری از افراد مشهور برای ترویج این سبک زندگی از طریق معروفیت خود ، به ویژه در مورد شامپوها و محصولات مراقبت از مو، اقدام کرده‌اند.

سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

شایلین وودلی

شایلین وودلی به صراحت اعلام کرده که او یک سبک زندگی بسیار سبزتر از شخص معمولی دارد و یکی از شاخصه‌های “زندگی سبز” او، تعداد بارهایی است که هر ماه موهایش را می‌شوید. حدس بزنید چند بار؟ او موهایش را یک بار در ماه می‌شوید. شایلین در یک مصاحبه با “Into the Gloss” در سال 2014 فاش کرد که “از نظر مو، من خیلی خوش شانس هستم” و اعلام کرد که موهایش را یک بار در ماه می‌شوید.

شایلین موهای خود را “موی اسب” توصیف می‌کند.

او اضافه کرد: “مادرم ۴۵ سال دارد و هیچ موی خاکستری بر سرش ندارد. او دارای مویی زیبا، ضخیم و رنگ مشکی‌سرشتی با رنگ زرد متمایل به قرمز می‌باشد. در واقع من موی اسبی دارم.”

او همچنین گفت: “چه بوی بهتری دارد که روغنی باشد”

شایلین وودلی همچنین اذعان کرد که “این مو به سادگی قابل نگهداری است. هر چه کمتر محصولی روی مویم بریزم، بهتر است. فقط یک بار در ماه شامپو می‌کنم – هر چه چربتر باشد، بهتر است.”

به بدن خود اجازه دهید کار را برای شما انجام دهد.

بازیگر “Big Little Lies” بیشتر توضیح داد که موهای چرب خود به حفاظت آن کمک می‌کند و باعث می‌شود آن براق و همگون باشد. “چربی” در واقع از روغن‌های طبیعی پوست سر است که بدن او را به منظور نرمی و حفظ سلامت پوست سر، تر و تازه نگه می‌دارد.

بیشتر شامپوها این روغن‌های طبیعی را از موها برداشته و شما را وارد یک چرخه وحشتناک می‌کنند.

بیشتر شامپوهای تجاری این روغن‌های طبیعی را از پوست سر شما برداشته و آنها را با روغن‌های مصنوعی جایگزین کرده و یک چرخه وحشتناک ایجاد می‌کنند که نیازمند شستن مکرر پوست سر و مو شماست.

او در رژیم زیبایی و بهداشتی خود پایدار است.

سبک زندگی پایدار شایلین، نه تنها به موها و پوست سر او محدود نیست، بلکه به کل بدن او گسترش می‌یابد. بازیگر محصولات زیبایی و بهداشتی خود را با استفاده از مواد 100٪ طبیعی در خانه‌اش تهیه می‌کند.

او خمیردندان طبیعی با خاک رس و نارگیل تهیه می‌کند.

در مصاحبه‌اش با “Into the Gloss”، این بازیگر توضیح داده است که حتی خمیر دندان طبیعی خود را با استفاده از موادی مانند خاک رس، روغن‌های اساسی و نارگیل تهیه می‌کند.

وقتی از آرایش استفاده می کند، محصولات طبیعی را خریداری می کند.

همچنین، هر زمان که می‌تواند، از استفاده از آرایش خودداری می‌کند. اما اگر مجبور باشد آرایش بزند، به برندهایی که فقط از محصولات طبیعی استفاده می‌کنند مراجعه می‌کند. یکی از برندهای مورد علاقه آرایشی او، “100٪ پیور” نام دارد.

شایلین تنها سلبریتی نیست که موهایش را به ندرت می‌شوید.

اما درباره موها، شایلین وودلی تنها سلبریتی نیست که موهایش را به ندرت می‌شوید. در واقع، این موضوع به دلیل اینکه بیشتر مردم می‌پذیرند که طبیعی بهتر است و بدن واقعا ممکن است بهترین راهکارها را برای مراقبت از خودش داشته باشد، روز به روز رایج‌تر می‌شود.

رابرت پتینسون تا ۶ هفته بدون شستن مو می‌گذراند.

رابرت پتینسون، که موها و مدل‌های موی او در سراسر دنیا قابل تعریف هستند، در یک مصاحبه با ‘Extra’ اعتراف کرد که تا ۶ هفته بدون شستن موی خود می‌گذراند. او همچنین توضیح داد که معمولاً فقط با آب موی خود را شستشو می‌دهد.

لرد چند هفته بدون شستن مو می‌گذراند.

خواننده لرد، با مویی بسیار قابل تحسین، همچنین یک شخصی است که موی خود را روزانه یا هفتگی نمی‌شوید. او در یک مصاحبه با MTV اعتراف کرد که هر دو هفته یا چند هفته یکبار موی خود را می‌شوید.

البته کیم کارداشیان هم در این روند شرکت می‌کند.

کیم کارداشیان به طور مکرر اعتراف کرده است که فقط هر ۳-۵ روز موهایش را می‌شوید.

سرکه سیب‌ترشی گزینه‌ای طبیعی‌تر برای شامپو است.

یکی دیگر از روش‌های محبوب این روزها استفاده از روش‌های پاک‌کننده غیرسنتی مانند سرکه سیب‌ترشی به جای شامپویی که بسیاری اکنون احساس می‌کنند برای سلامتی کلی پوست سر و مو ضرر دارد، می‌باشد. سرکه به تعادل pH پوست سر کمک می‌کند و قابلیت رشد باکتری و قارچ را محدود می‌کند. همچنین به موها قدرت و درخشش باورنکردنی می‌بخشد.

یوآن مک‌گرگور یکی دیگر از سلبریتی‌هایی است که اعتراف کرده است که از شامپو در حمام خود استفاده نمی‌کند.برای امتحان آن برای خودتان، سرکه سیب‌ترشی را با حجم مساوی آب اختلاط داده یا با یک قاشق چایخوری روغن زیتون یا روغن نارگیل مخلوط کنید. البته، به چشمان خود را نریزید؛ زیرا سرکه است و به شما هیچ کمکی نمی‌کند. اجازه دهید موهایتان مدتی خیس شوند و بعد آنها را شستشو دهید. این بار نیازی به تکرار نیست.

منبع : MSN

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

کول و دیلن اسپروس

کودکی نه چندان "شیرین" کول و دیلن اسپروس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا