سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

شنبه 10 تیر 1402 چهره ها
سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

سلبریتی هایی که دوران کودکی سختی داشتند

سلبریتی همانند ما انسان هستند و گذشته‌هایی دارند . با برداشتن پوسته هالیوود، مشاهیر مانند شما و من انسان هستند که با گذشته‌ها و مشکلاتی مشابه ما روبرو هستند. بیایید نگاهی به برخی از مشاهیری بیندازیم که با یک شروع فقیرانه و سخت، به عنوان برخی از ثروتمندترین و شناخته شده ترین افراد جهان شناخته شده‌اند.

جاستین بیبر

جاستین بیبر به دنیا آمده است که مادرش در سن نوجوانی بوده و پدرش غایب بوده است. خانواده کم درآمدی داشتند و جاستین قادر به پرداخت هزینه موسیقی در مدرسه نبود، بنابراین به خود آموختن خواندن و نواختن سازها پرداخت. او به خاطر شروع فقیرانه خود در مدرسه مورد استهزاء قرار گرفته است. حالا حدس می‌زنم که آن کودکان اگر آن زمان با او دوست شده بودند، پشیمان می شدند.

لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دی‌کاپریو در یک مصاحبه با روزنامه لس‌آنجلس تایمز اعلام کرد که دوران کودکی‌اش بسیار فقیرانه بوده و در محله‌های بدبختی با محیط‌های پر از گانگسترها زندگی می‌کرده است. با اینکه مادرش کار می‌کرده، آنها هیچ وقت پول کافی نداشتند. بنابراین، او سخت کار کرد و شرایط خود را تغییر داد و برای مراقبت از مادرش در سال‌های بازنشستگی‌اش شناخته شده است.

سلنا گومز

مادر سلنا گومز در سن ۱۶ سالگی وی را به دنیا آورده بود و پدر و مادرش در سن ۵ سالگی‌اش طلاق گرفتند و او را با کمترین سرمایه باید به تنهایی بزرگ کرد.

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر، در دوران شروع بازیگری خود با باب هوپ عکس گرفته شده است، با پدر و مادرش و هفت برادر و خواهر دیگرش با دریافت کمک هزینه ای زندگی می کردند زیرا خانواده آنها بسیار فقیر بودند.

هالی بری

هالی بری همیشه ثروتمند نبود؛ در واقع خیلی دور از آن بود. پس از جدایی والدینش، هالی با مادرش در پناهگاه زنان زندگی می کرد، زیرا آنها در آن زمان هیچ گزینه دیگری نداشتند.

جی‌زد

قبل از اینکه جی‌زد یکی از مشهورترین رپرهای جهان باشد، او یک کودک همانند هر روز بود که در خیابان‌های سخت و ناپسند بروکلین در نیویورک زندگی می‌کرد و سعی می‌کرد برای زنده ماندن تلاش کند. وی در رسانه ها به صراحت در مورد آنچه که در آن زمان برای زنده ماندن باید انجام داد، به فروش مواد مخدر در خیابان برای پرداخت قبوض و پیشرفت در زندگی پرداخت.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در گفت‌وگو با مجله دبلیو، یادآور شد که وقتی از خانه خود در برونکس، نیویورک برای آموزش به عنوان یک رقاص خارج شد، هیچ پولی نداشت و جایی برای خوابیدن نداشت. بنابراین او در استودیو رقص تا زمانی که توانست گزینه های دیگری پیدا کند، خوابید. مطمئنیم که اکنون او دیگر مشکلی در پیدا کردن یک تختخواب راحت ندارد.

جی.کی. رولینگ

نویسنده داستان‌های مشهور هری پاتر در یک زمان مادر تنها بود و به مشکلات فراوانی برخورد کرده بود و برای رسیدن به پایان ماه و پرداخت بدهی‌هایش از چندین شغل کوچک استفاده می‌کرد. او از همسری مستبد جدا شده بود و تا زمانی که یک شخصیت را برای نوشتن درباره آن به ذهنش رسید، به کمبود پول دچار بود. همانطور که می‌گویند، شما فقط باید شروع کنید، و او همین کار را کرد.

مارک والبرگ

بازیگر مارک والبرگ کوچکترین فرزند ۹ برادر و خواهر بود که همگی در یک آپارتمان سه خوابه با والدینشان زندگی می‌کردند. در سن ۱۴ سالگی، مدرسه را ترک کرد و به یک گروه پیوست و زمانی که یک فرصت تبلیغاتی در تلویزیون برایش به وجود آمد، کل زندگی‌اش تغییر کرد.

جیم کری

پدر جیم کری هنگامی که او کودکی کرده بود شغل خود را از دست داد. خانواده در نهایت در یک چادر در حیاط عمه اش زندگی کردند. همانطور که او در چندین مورد در رسانه‌ها گفته، جیم در سن ۱۵ سالگی به دلیل کمک به خانواده برای پرداخت قبوض، تحصیلات خود را متوقف کرد.

اپرا وینفری

اپرا وینفری یکی از ثروتمندترین زنان دنیاست، اما در واقع، او در خانواده‌ای بسیار فقیر با یک دوران کودکی دردناک به دنیا آمده است. مادرش او را ترک کرد و او توسط مادربزرگش بزرگ شد. او بیان کرده است که مادربزرگش لباس‌های خانگی از کیسه‌های سیب‌زمینی می‌ساخت، زیرا آنها قادر به خرید لباس نبودند.

دنیل کریگ

جاسوس 007 قبل از اینکه به عنوان یک بازیگر مشهور موفق شود، شروعی سخت داشت. او به عنوان پیشخدمت کار کرده و کم درآمدی داشت و حتی به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره، روی یک گله در یک پارک لندن خوابیده بود.

لیتون میستر

در واقع، این بازیگر در زندان به دنیا آمده است؛ زیرا در لحظه تولدش، مادرش در حال انجام حکم حبس بود. و درد به پایان نرسید؛ لیتون در نهایت به دلیل بدرفتاری مادرش در مدیریت پول‌هایی که در نقش بازیگر کودک درآمد می‌کرد، از او دادخواست داد.

امینم

دوران کودکی این موسیقی‌دان نیز بسیار سخت بود. پدرش در سن ۶ ماهگی او را ترک کرد. مادرش نیز دچار مشکل در گرفتن کار بود، بنابراین آنها همیشه در حال نقل مکان بودند تا مادرش مشغول کار شود. آنها در نهایت در منطقه دیترویت سکونت پیدا کردند، جایی که امینم به شهرت رسید.

 

منبع : MSN

 

سلامتی مدونا در خطر است ؟

سلامتی مدونا در خطر است ؟

سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا