زاویه سازی صورت

یکشنبه 15 اسفند 1400 سلامت
زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت یا کانتورینگ از پروسیجرهای بسیار جذاب و پرطرفدار در فیلد زیبایی است.

هر چند زیبایی امری نسبی است و بر اساس سلیقه‌های مختلف در جوامع مختلف و حتی در زمان‌های متفاوت، تعریف متفاوتی دارد ولی یک سری نسبت‌های طلایی و زوایای استاندارد در صورت وجود دارد که تغییر فرم صورت و نزدیک کردن صورت به این نسبت‌ها و استانداردها به زیباتر دیده شدن فرد کمک می‌کند. به همین خاطر برای کانتورینگ صورت در افراد مختلف ممکن است دو رویکرد کاملا متفاوت در پیش بگیریم.

زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت

 

در کسانی که صورت گرد با زاویه‌های کمتر از استاندارد دارند، نیاز به کشیده‌تر کردن صورت و نزدیک کردن صورت به استانداردها و نسبت‌های طلایی داریم و برعکس، در افرادی که صورت کشیده با زوایای تند و بیشتر از استاندارد دارند نیاز به تزریق با تکنیکی متفاوت و گاهی متضاد داریم تا به استانداردها و نسبت‌های طلایی نزدیک‌تر شویم.در صورت انجام صحیح این کار، نتایج فوق‌العاده و شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

برای زاویه سازی صورت از چه موادی استفاده می‌شود؟

زاویه سازی به وسیله فیلر انجام می‌شود که می‌تواند ژل و یا چربی استخراج شده از خود فرد باشد.

 

مناطق مرسوم تزریق در زاویه سازی صورت کدامند؟

مناطق قابل تزریق گونه، زیر گونه، زاویه فک، خط فک، چانه و … می‌باشند که بسته به نیاز فرد یک یا دو و یا چند منطقه تزریق انجام می‌شود.

 

برای زاویه سازی ژل بهتر است یا چربی؟

بسته به شرایط و نیاز فرد می‌توان از ژل و یا چربی استفاده کرد. معمولا برای کسانی که نیاز به تزریق در مناطق زیاد دارند و نیز کسانی که نیاز به جوانسازی همزمان دارند، تزریق چربی گزینه مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تری است.

 

آیا زاویه سازی درد دارد؟

خیر، تمام مراحل کار چه تزریق ژل و چه چربی به وسیله بی‌حسی موضعی انجام می‌شود و کاملا بدون درد و یا با درد مختصر همراه است.

 

آیا زاویه سازی دوره نقاهت و استراحت در منزل دارد؟

خیر، معمولا کمی تورم و یا به ندرت کبودی اتفاق می‌افتد که خود به خود برطرف می‌شود.

 

میزان ژل مورد نیاز برای زاویه سازی چقدر است؟

این میزان در افراد مختلف متفاوت و معمولا بین ۵ الی ۱۵ سی‌سی است.

 

آیا زاویه سازی صورت عوارض دارد؟

در صورتی که توسط پزشک مجرب و با رعایت اصول علمی و مواد مصرفی استاندارد انجام شود بدون عارضه است.عوارض شامل تورم که ظرف ۳ الی ۷ روز برطرف می‌شود. کمپرس سرد این مدت را کاهش می‌دهد.کبودی که ۵ تا ۷ روز برطرف می‌گردد.آلرژی که در افراد کمی اتفاق می‌افتد و خوشبختانه قابل کنترل و درمان است و عفونت که با رعایت دستورات بعد از تزریق و تکنیک صحیح و ژل استاندارد، ریسک آن بسیار پایین است و در صورت اتفاق، قابل درمان است.

 

 

  تنبیه بدنی کودکان

تنبیه بدنی کودکان

گرمازدگی

گرمازدگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا