متهم ردیف سوم: در ربایش «بنیتا» شرکت نکردم – حوادث

چهارشنبه 22 شهریور 1396 دسته‌بندی نشده

خبرگزاری تسنیم: سومین متهمی که در زمان ربایش بنیتا در محل حادثه حضور داشت و فراری بود در جلسه دادگاه مدعی شد در بحث سرقت و آدم‌ربایی بنیتا نقشی نداشته و بنیتا و خودرو پدرش را ندیده است.

دومین جلسه رسیدگی به متهمان پرونده قتل بنیتا از ساعتی پیش در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی آغاز شده است.

 در ابتدای این جلسه، قاضی کشکولی گفت: احمد (متهم فراری پرونده بنیتا) که به اتفاق محمد (متهم ردیف اول) و مهدی (متهم ردیف دوم) که در مرحله ربایش و سرقت بنیتا حضور داشت، به این دلیل که تا روز گذشته دستگیر نشده و تحقیقات از وی کامل نشده بود، پرونده وی برای رسیدگی به اتهامات به دادسرا ارجاع می‌شود اما در این مرحله رسیدگی از وی به عنوان مطلع تحقیق می‌شود.

قاضی کشکولی خطاب به احمد گفت: با توجه به اینکه در مرحله سرقت و ربایش طفل حضور داشتید و متهم ردیف اول و دوم مطالبی علیه شما گفتند، اظهارات خود درباره حضور در صحنه سرقت و اتفاقات به وجود آمده را، توضیح دهید.

احمد در جایگاه حاضر شد و گفت: من با مهدی در زندان آشنا شدم، شب حادثه در خاوران بودم، وی با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد وسیله‌ای به من بدهد.

وی ادامه داد: حدود ساعت 4 صبح، مهدی با من تماس گرفت و در مکانی سوار بر خودرو من شد، مهدی در میانه راه بهانه آورد که احمد تلفنش را جواب نمی‌دهد و خریدن جنس منتفی است که من به وی گفتم که برمی‌گردم، حدود ساعت 9 صبح به آرایشگاه رفته، موهایم را کوتاه کردم که ناگهان مهدی که از من جدا شده بود زنگ زد، حدود ساعت 10 صبح نزد من آمد و گفت: 3 هزار تومان پول می‌خواهد که من پول به او دادم، سپس او پول را به پیک موتوری داد و گفت من را به سمت خانه‌ام ببر.

احمد ادامه داد: در زمانی که مهدی سوار بر خودرو من شده بود با محمد تماس گرفت و صحبت از بچه و دزدی شد؛ در آن زمان من به مهدی گفتم که به محمد بگوید هر طور شده بچه را برگرداند، در نهایت مهدی را به منزلش برده و آنجا پیاده کردم و دیگر او را ندیدم، دو روز بعد نیز به کمپ رفتم تا اینکه بازداشت شدم.

قاضی پس از این اظهارات از احمد پرسید که چرا به بنیتا کمک نکردید که احمد گفت: من در بحث سرقت و ربایش بنیتا شرکت نکردم، نه بنیتا را دیدم و نه خودروی پدرش را.

منبع : برترینها

متهم به قتل بنیتا: من قاتل نیستم! - حوادث

تشخیص هویت 8 نفر از جانباختگان اتوبوس جاجرود - حوادث

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا