هیوندای سانتافه 2024

سه‌شنبه 27 تیر 1402 فناوری

هیوندای سانتافه 2024

این اس یو وی جدید به طور کامل با سابق خودش در داخل و بیرون متفاوت به نظر می‌رسد. تصاویر جاسوسی بسیاری که در چند ماه گذشته با شما به اشتراک گذاشتیم دروغ نبودند – سانتافه جدید هیوندای کاملا از مدل قبلیش به سمت بیرون رفته است. با ورود به نسل پنجم، این اس یو وی میان‌سایز با طراحی جدید باکسی و چراغ‌های جالب با الگوی “H” رونمایی شده است.

با ظاهری بیشتر شگفت‌انگیز، مدل کاملا بازطراحی شده با چرخ‌های آلومینیومی 21 اینچی در محوطه‌های چرخ مربع شکل قرار دارد. جلوی خودرو هم با طراحی جدیدی همراه است که به نظر بیشتر ماشین‌های جیپ شباهت دارد. در ضمن، دم خودرو نیز بسیار بزرگی دارد و به عرض خودرو می‌رسد.

هیوندای سانتافه 2024

هیوندای سانتافه 2024

ویژگی های ظاهری هیوندای سانتافه 2024

چراغ‌های عقب خودرو کمی پایین‌تر قرار دارند و دارای همان الگوی “H” هستند در حالی که نماد هیوندای و نوشته بزرگ “Santa Fe” روی دم خودرو می‌باشد. هیوندای هنوز مشخصات فنی را منتشر نکرده است، اما می‌گوید که شاسی خودرو کشیده شده است. همانطور که یادآوری می‌کنیم، طول شاسی سانتافه قدیمی 108.9 اینچ (2765 میلی‌متر) بود. شرکت سازنده کره‌ای اعلام کرده است که با طراحی جدید و جذاب این اس یو وی، سعی در ایجاد یک ظاهر تازه و بیشترین فضای داخلی را داشته است.

ویژگی های ظاهری هیوندای سانتافه 2024

وقتی از سمت خودرو به آن نگاه کنید، احساس می‌کنید که با یک دفندر ۱۳۰ در ارتباط هستید. سانتافه ۲۰۲۴ در داخل نیز به تغییرات عظیمی مبتلا شده است. این آخرین مدلی است که یک نمایشگر دوگانه منحنی را به خود اختصاص داده است و به سبک معمول هیوندای، هنوز کنترل‌های جداگانه‌ای برای تنظیمات آب و هوا دارید. دکمه‌ها و پین‌های معمولی با کلیدهای لمسی خازنی در ترکیبی از قدیمی و جدید قرار گرفته‌اند تا هر دو دنیا را راضی کنند.

ویژگی های ظاهری هیوندای سانتافه 2024

از فضای بزرگ بین صندلی‌های جلو می‌توان به راحتی پی برد که این یک خودروی وسیع است که به راحتی دو پد شارژ بی‌سیم کنار هم جا می‌گیرند. یکی دیگر از روندهای طراحی که در اینجا مشاهده می‌شود، فن خروجی هوا است که از یک طرف صفحه فرمان تا طرف دیگر آن ادامه دارد. برای ساخت فرش‌های کف، سقف و حتی بخش پشتی صندلی‌های دوم و سوم از پلاستیک بازیافتی استفاده شده است. جنسی دیگر از مواد قابل تجدید داخل خودرو چرم مصنوعی است که بر روی پنل‌های در قرار دارد.

گالری عکس های هیوندای سانتافه 2024

منبع : MSN

آیا می‌روید به کاتماندو؟

آیا می‌روید به کاتماندو؟

غذاهای لذیذ در وین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا