بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب 2024

یکشنبه 24 دی 1402 چهره ها
مراسم گلدن گلوب 2024

بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب 2024

درمراسم گلدن گلوب 2024، شاهد حضور برخی از بهترین استایل‌های هالیوود بودیم. از لباس‌های پر زرق و برق و خیره کننده گرفته تا لباس‌های ساده و کلاسیک، همه چیز در این مراسم وجود داشت.

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار شد. در این مراسم، ستاره‌های هالیوود با شیک‌ترین و خیره‌کننده‌ترین لباس‌ها روی فرش قرمز حاضر شدند.

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ از نظر استایل، یک مراسم موفق بود. ستاره‌های هالیوود با لباس‌های خیره‌کننده و شیک خود، فرش قرمز را به یک صحنه رویایی تبدیل کردند.در اینجا برخی از بهترین استایل‌های این مراسم را به شما معرفی می‌کنیم:

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز با پیراهنی از برند پرادا در رنگ صورتی روشن، یکی از بهترین استایل‌های مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ را داشت. این پیراهن باشکوه و پر زرق و برق، به خوبی با پوست و چهره جنیفر لوپز هماهنگ شده بود.
جنیفر لوپز هم مثل دیگر جنیفرها که در مراسم حضور پیدا کردند، با یک استایل صورتی بسیار شیک از برند Nicole + Felicia در این مراسم بود. آستین‌های لباس او کامل شبیه به یک گل صورتی خیلی زیبا بود که بسیار جلب توجه می‌کرد.

Image of جنیفر لوپز با پیراهنی از برند پرادا در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴Opens in a new window

کیلین مورفی

کیلین مورفی با کت و شلواری از برند تام فورد در رنگ آبی نفتی، ظاهری کلاسیک و شیک داشت. این کت و شلوار با جزئیات طلایی، بسیار خیره‌کننده بود.

کیلیان مورفی که یکی از برندگان جایزه گلدن گلوب ۲۰۲۴ بخاطر بازی در فیلم اوپنهایمر بود، با لباسی از برند Saint Laurent در این مراسم حضور پیدا کرد. تا استایل جذاب یک برنده را داشته باشد.

 

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس، با لباس مشکی بلند و یک کیف دستی کوچک و جواهرات تیفانی وارد شد. او موهای خود را از یک طرف بر روی شانه خود ریخته بود، که جذابیت استایلش را چندبرابر کرده بود.

 

سلنا گومز

سلنا گومز خالق برند لوازم آرایشی رر بیوتی، در این مراسم با لباسی از برند آرمانی حضور پیدا کرد. لباس قرمز رنگ او بسیار جذاب بود.

اما در قسمت بالا تنه بنظر این لباس برای سلنا خیلی تنگ بود که اتفاقا خیلی‌ها نیز به این مورد واکنش نشان داده بودند. سلنا از یک کفش قرمز رنگ پاشنه بلند نیز استفاده کرده بود که یکی از ترندهای کفش در سال ۲۰۲۴ است.

مارگو رابی

مارگو رابی با پیراهنی از برند والنتینو در رنگ قرمز روشن، ظاهری جسورانه و جذاب داشت. این پیراهن با برش‌های خاص و جزئیات طلایی، بسیار چشمگیر بود. این‌بار این لباس از برند Armani Prive بود. اگر بخواهیم به حق بگوییم، بهترین شخصی که می‌توانست این نقش را بازی کند خود مارگو رابی بود.

Image of مارگو رابی با پیراهنی از برند والنتینو در مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴Opens in a new window

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت با پیراهنی از برند گوچی در رنگ سبز زیتونی، ظاهری زنانه و رمانتیک داشت. این پیراهن با جزئیات گلدوزی، بسیار زیبا و شیک بود.
به نظر من تیلور سوییفت هیچوقت حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. چرا که استایل‌هایش همیشه جز بهترین استایل‌هاست. او در این مراسم مانند خیلی‌های دیگر یک لباس مجلسی بلند را انتخاب کرد. لباس سبز رنگ از برند پرآوازه گوچی.

تیموتی شالامه

تیموتی شالامه با کت و شلواری از برند بربری در رنگ مشکی، ظاهری کلاسیک و رسمی داشت. این کت و شلوار با جزئیات طلایی، بسیار چشمگیر بود.، با یک کت و شلوار که ایندفعه از برند سلین بود پا به مراسم گذاشت. کت او مثل همیشه درخشان بود و خب این تفاوت استایل‌های شالامی با دیگر مردان در این مراسم است.

فلورنس پیو

فلورنس پیو که مطابق انتظار حضورش در مراسم‌های گذشته حالت جدیدی به موهای خود داده بود، با لباس قرمز رنگ گل‌دوزی شده از ولنتینو در این مراسم حضور پیدا کرد.

اما استون

اما استون که برنده جایزه نقش اول زن برای بازی در فیلم‌ کمدی Poor Things بود، در این مراسم با یک لباس زیبا Louis Vuitton که طرح برجسته گل روی آن خودنمایی می‌کرد، حضور پیدا کرد.

 

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش این بار سنت شکنی کرد، البته نه در پوشیدن لباس‌های اورسایز بلکه در برندی که انتخاب کرد. او این بار برند Willy Chavaria را انتخاب کرد.

پوشش او نیز به نوبه خود جالب توجه بود. از مدل موهای او که رگه‌هایی از رنگ قرمز در آن بود تا پوشیدن یک جوراب کالباسی رنگ. او برای موزیکش در فیلم باربی برنده جایزه بهترین ترانه فیلم شد.

 

سلبریتی هایی که به جراحی پلاستیک خود افتخار می کنند

افراد مشهور که به جراحی پلاستیک خود افتخار می کنند

بیوگرافی تیموتی شالامی بازیگر جوان و موفق هالیوود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا