محصولات جدید هوندا CRF برای سال ۲۰۲۴

سه‌شنبه 6 تیر 1402 فناوری

محصولات جدید هوندا CRF برای سال ۲۰۲۴

درست پس از اینکه رانندگان تیم کارخانه Honda Racing Corporation، چیس سکستون، هانتر لارنس و جت لارنس در مسابقات AMA Supercross به خوبی عمل کردند، اتومبیل‌سازی آمریکایی هوندا با اعلام رسمی، بازگشت محصولات خط CRF را برای سال ۲۰۲۴ اعلام کرد.

CRF Performance 2024

در کل، خانواده CRF Performance در سال ۲۰۲۴ از نه مدل تشکیل شده است، در حالی که خانواده CRF Trail شامل چهار مدل با اضافه شدن CB300R است. بیایید با خط محصولات CRF450 سال ۲۰۲۴ شروع کنیم، شامل یک سری از موتورسیکلت‌های موتوکراس است. مجموعه CRF450 هوندا سال ۲۰۲۴ دارای موتور یک سیلندر ۴ زمانه با حجم ۴۴۹.۸ سی سی، مایع خنک است.

موتورسیکلت 2024 هوندا CRF450R موتورسیکلتی است که در مسابقات AMA Supercross سال ۲۰۲۳ توسط رانندگانی مانند سکستون، لارنس و لارنس برنده شد. از ویژگی های آن می توان به بدنه سوزن گاز ۴۴ میلیمتر و سیستم آمارشوک Showa اشاره کرد. مدل 2024 هوندا CRF450RWE (یا نسخه کارخانه) یک سری بهبودات نسبت به مدل معمولی CRF450R دارد، از جمله یک اگزوز Yoshimura، لاستیک های D.I.D. DirtStar LT-X، زنجیر طلا D.I.D. DM2 Gold، فیلتر هوای Twin Air، تیتانیوم اکسید شده روی توری فورک و شافت شوک ۱۸ میلیمتری.

نسخه های متنوع موتورسیکلت هوندا

هوندا همچنین نسخه های متنوعی را برای هر نیازی دارد. مدل CRF450R-S سال ۲۰۲۴ بر پایه مدل CRF450R سال ۲۰۲۲ است و شامل برخی از به روزرسانی هایی که در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند، نیست، بنابراین هوندا می تواند قیمت را برای رانندگانی که به بودجه خود دقت می کنند، کم نگه دارد و همچنین حس یک موتورسیکلت جدید را به دست آورد.

مدل های CRF450RX و CRF450X سال ۲۰۲۴ برای رقابت های خارج از جاده و همچنین مسیرهای طبیعی آماده هستند. هر دو مدل در مسابقات خارج از جاده مختلف سابقه ی قابل قبولی دارند. مدل 450X در مسابقات Baja 1000 و AMA NHHA یکی از موتورسیکلت های مورد علاقه بوده است. در نهایت، کسانی که به دنبال یک گزینه قانونی جاده هستند، می توانند مدل CRF450RL 2024 را امتحان کنند که گزینه های دوگانه ورزشی را برای انواع رانندگان فراهم می کند.

برای رانندگانی که به دنبال مسیرهای طبیعی هستند، مدل های CRF250R، CRF250RX، CRF250F، CRF125F، CRF110F و CRF50F سال ۲۰۲۴ برای رانندگان با قد بلند و کوتاه در دسترس هستند. در حالی که تمامی این موتورسیکلت ها به رنگ قرمز هوندا در دسترس هستند، مدل های CRF110F و CRF50F همچنین در رنگ سفید بسیار جذاب نیز در دسترس هستند که شما می‌خواهید آن‌ها را ببینید.

منبع : MSN

بهترین تجربیات غذایی در پورتو

بهترین تجربیات غذایی در پورتو

20 اتومبیل غیرعادی آستون مارتین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا