یک وعده پرکالری

سه‌شنبه 25 آبان 1400 آشپزی
وعده پرکالری

اسپاگتی به همراه مرغ وعده  پرکالری عالی برای افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند

میان وعده پر کالریوعده پرکالری

طرز تهیه:

1-یک قابلمه بزرگ از آب نمک را به جوش بیاورید، اسپاگتی را اضافه کنید و بر اساس دستوری که روی بسته اش آمده بپزید، پیوسته بهم بزنیدش تا زمانی که کاملا بپزند. یک و یک دوم فنجان از مایع پخت پاستا را نگه دارید. اسپاگتی را در آبکش بریزید تا آبش گرفته شود و سپس کنار بگذاریدش.

2-در همان قابلمه روغن را روی حرارت متوسط گرم کنید. پیاز را اضافه کنید و به مدت پنج دقیقه بپزید و دائم بهم بزنید تا نرم شوند. پاستا را به همراه گوجه فرنگی، مرغ و مایع پاستا در قابلمه بر گردانید. محتویات قابلمه را خوب بهم بزنید تا ترکیب شوند سپس به آنها نمک و فلفل اضافه کنید تا غذا طعم بگیرد.

3-پاستا را به بشقاب منتقل کنید. روی آن ریحان بریزید و سپس پنیر بز را اضافه کنید ( پنیر پیتزا نیز می توانید به کار ببرید ). بلافاصله سرو کنید.

 

وعده پرکالری وعده پرکالری

اطلاعات تغذیه ای:

موادی که در این دستور پخت به کار رفت برای 4 وعده است.

اطلاعاتی که در ادامه می آید برای یک وعده از این غذا است.

  • کالری: 642
  • چربی در یک وعده: 21 گرم
  • چربی اشباع در یک وعده: 7 گرم
  • پروتئین در یک گرم: 42 گرم
  • کربوهیدرات در یک وعده: 70 گرم
  • فیبر در یک وعده: 4 گرم
  • کلسترول در یک وعده: 89 میلی گرم
  • سدیم در یک وعده: 480 میلی گرم

 

میان وعده سالم برای افزایش وزن
کیک شکلاتی بدون ارد

کیک شکلاتی بدون آرد!

شیرینی المانی

طرز تهیه شیرینی المانی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا