کودکی نه چندان “شیرین” کول و دیلن اسپروس

چهارشنبه 7 تیر 1402 چهره ها
کول و دیلن اسپروس

کودکی نه چندان “شیرین” کول و دیلن اسپروس

اکثر ما این دوقولو های بامزه رو از سریال جذاب فرندز میشناسیم ، در این مقاله چند فکت جالب درباره کول و دیلن اسپروس خواهیم خواند ، این مطلب از سایت MSN برای شما عزیزان ترجمه شده است.

 

اهمیت خانواده در مورد کودکان ستاره

بدون شک، نقش والدین در مورد کودکان ستاره بسیار حیاتی است. شهرت، پول و پیامدهای یک کودکی نامتعارف باید مد نظر قرار گیرد. کول و دیلن زمانی که فقط دو سال داشتند،پدر و مادرشان جدا شدند و مادرشان، ملانی، حضانت کامل آنهارا دریافت کرد.

مادرشان نتوانست به خوبی این مسئله را حل کند

با این حال، متأسفانه برای دوقلوهای اسپروس، مادرشان قادر به حل این مسئله نبود و در سن ۱۰ سالگی، آن‌ها به دادگاه در مقابل مادرشان رفتند.

کول اسپروس این موضوع را در یک پادکست توضیح داد

کول اسپروس اخیرا در یک مصاحبه در پادکست “Call Her Daddy” به مشکلات کودکی خود پرداخت.

صعود سریع آن‌ها به شهرت به عنوان پسران جوان

کول اسپروس، که در سریال “ریوردیل” نقش جاگ‌هد را بازی می‌کند، به خاطر می‌آورد که بین سال‌های ۱۹۹۹ تا اوایل دهه ۲۰۰۰، او و برادرش دیلن به خاطر فیلمی با عنوان “بیگ ددی” که در آن آدام سندلر هم بازی می‌کرد و همچنین سریال “دوستان” که در آن دوقلوها نقش پسر راس گلر را در ۷ قسمت بازی کرده‌اند، به شهرت زیادی رسیدند.

 

پرش به شبکه دیزنی

اما پرش آن‌ها به شبکه “دیزنی”، وضعیت ستاره‌ای آن‌ها را تثبیت کرد. دوقلوها در “زندگی شیرین زاک و کدی” بازی کردند که باعث شهرت آن‌ها شد.

پسران به عنوان برند در حال شکل گیری بودند

این برنامه شبکه “دیزنی” نه تنها به دوقلوها نقش اصلی داد، بلکه چندین نسخه از آن و فیلم خودشان را به دنبال داشت. دیلن و کول به عنوان برندها، مانند مایلی سایرس و سلنا گومز، در حال شکل گیری بودند.

کار زیاد و پول زیاد

موفقیت بزرگ به معنای ورود پول زیادی به خانواده اسپروس بود که در حسابی برای بچه‌ها قرار گرفت. اما برای مدتی، پول در حساب بانکی قرار نگرفت و به نادرستی صرف شد.

مادر آن‌ها نفوذ حضانت دوقلوها را از دست داد

دو سال قبل از شروع فیلم‌برداری “زندگی شیرین زاک و کدی”، مشخص شد که یک قاضی ملانی ورایت را از حضانت دوقلوهای مشهور برکنار کرده بود.

کول به جزئیات کودکی سختشان پرداخت

هنگامی که کول درباره ریشه‌های سخت شهرتش توضیح داد، گفت که مادرش دوقلوها را هنگامی که فقط هشت ماهه بودند به بازیگری راه انداخته بود چون خانواده به پول نیاز داشت.

 

دوقلوها کل کودکیشان را پشت دوربین‌ها بودند

بازیگری به عنوان منبع اصلی درآمد خانواده شد. تبلیغات، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و غیره. اما مشکلی که مادر دوقلوهای اسپروس داشت، یادآوری خوبی برای خود کول بود:

“اعتیاد و عدم پایداری روانی”

کول در پادکست “Call Your Daddy” توضیح می‌دهد که مادرش فوق‌العاده و بسیار هنرمند بود، اما او بی‌مسئول‌ترین شخصی بود که می‌توانید در خصوص پول تصور کنید. او ادامه می‌دهد که باور دارد مشکلات او ناشی از ترکیبی از اعتیاد و عدم پایداری روانی بوده است.

کول می‌گوید که همه چیز را از دست دادند

کول اسپروس به یاد می‌آورد که همه چیز را از دست دادند. بنابراین تنها راه حل این بود که مادرشان را به دادگاه ببرند. آن‌ها در سن ۱۰ سالگی یک دعوای حقوقی طولانی را پشت سر گذاشتند و در نهایت حضانت را به پدرشان واگذار کردند.

پدرشان می‌خواستند آینده خود را انتخاب کنند

پدر آن‌ها، متیو اسپروس، می‌خواست کودکانش به عنوان کودکان عادی رشد کنند. بنابراین، پس از به دست آوردن حضانت، می‌خواست آن‌ها خود شغل و زندگی خود را انتخاب کنند.

با ادامه بازیگری به شرایط خودشان

با گذشت زمان، دوقلوها تصمیم گرفتند که برای حرفه بازیگری خود ادامه دهند و قرارداد آن‌ها با شبکه “دیزنی” تنها چند ماه بعد تجدید شد. چیزی که کول آن را نجات دهنده زندگی خود نامید.

قرارداد دقیقاً آن چیزی بود که به آن‌ها نیاز داشتند

کول گفت که این قرارداد به پسران پایداری و ثبات مالی می‌داد، یک روتینی که در آن زمان به آن‌ها نیاز داشتند.

بیش از ۳۰ سال کار کردند

آن ها به سن سی و چند سالگی رسیده اند و بعد از سه دهه کار کردن متوالی در حال حاضر ، تعادل زندگی خود را در دست دارند و می گویند از همه چیز راضی هستند !

کول می‌گوید “احتمالاً دوباره انجامش می‌دادم”

او در مورد شهرت کودکی به “A.V. Club” می‌گوید: “اصلاً پشیمان نیستم”. او معتقد است که پایداری مالی کنونی او، جایزه‌ای برای بیش از سه دهه کار سختی است که در این صنعت سرمایه‌گذاری کرده است. او ادامه داد: “اگر به من گزینه‌ی مشابه داده شود، احتمالاً دوباره انجامش می‌دادم”.

 

سلبریتی هایی که معمولا موهایشان را شستشو نمی‌دهند !!

سلبریتی هایی که بعد از پنجاه سالگی پدر شدند

سلبریتی هایی که بعد از پنجاه سالگی پدر شدند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا