چگونه با عشق یک طرفه برخورد کنیم؟

پنج‌شنبه 8 تیر 1402 روانشناسی

چگونه با عشق یک طرفه برخورد کنیم؟

صبح شنبه با صدای ضربه زدن به در خانه همسایه‌ی خود، آکینی، بیدار خواهید شد. وقتی برای چک کردن در خانه را باز میکنید ، مردی با یک کیسه خرید در آنجا خواهد بود. او مدام فریاد می‌زند و زمانی که ازش سوال می‌کنید، می‌گوید که او مردی است که عاشق آکینی است، اما او نمی‌خواهد او را ببیند.

اگر شما آکینی باشید و با مردی روبرو شوید که عاشقانه شما را دوست دارد ولی شما هیچ احساسی نسبت به او ندارید، چه کار می‌کنید؟

چگونه با عشق یک طرفه برخورد کنیم؟

چگونه با عشق یک طرفه برخورد کنیم؟

او را به اشتباه نیندازید !

دو سال پیش کندی 33 ساله با مردی آشنا شد و صرفا چون آن مرد بسیار سخاوتمند بود و میخواست اجاره خانه کندی را پرداخت کند و چیزهایی برای دخترش او را به صورت قطعی و واضح رد نکرده بود ! در همین زمان ها کندی با مردی آشنا شد و برای چند ماه با او قرار ملاقات پنهانی گذاشت. مشکل از زمانی شروع شد که عشق جدیدش تصمیم گرفت که باهم ازدواج کنند ! مرد دیگر شنید و در روز عروسی آن ها خیلی مست حاضر شد.

خانم ها ، دقت کنید. اگر شما به او علاقه ندارید، اگر حتی حاضر به دیدن او نیستید ، او را به اشتباه نیندازید و از علاقه‌اش برای پر کردن جیبتان بهره نبرید.

چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

بهترین کاری که میتوانید در این مواقع انجام دهید آن است که رو راست باشید و احساسات خود را درست و صادقانه بیان کنید !

یک فنجان قهوه خوشمزه برایش بخرید، او را به نشستن دعوت کنید و به شدت به او بگویید که علاقه‌اش نه تنها ناخواسته است، بلکه جواب‌گو نیز نیست. به او بگویید که توهماتی که در ذهنش دارد هرگز واقعی نخواهد شد ، شما قر ار نیست عاشق او شوید. در این دیت دو خطا وجود دارد که شما ممکن است در آنها گرفتار شوید. تلاش برای تسکین ! ممکن است خودتان را در توضیح دادن تصمیم خود به او درگیر کنید. به او بگویید:

“می‌دانم که تو پسر خوبی هستی، فقط اینکه الان زمان مناسبی نیست” یا “کاش زمان دیگری بود، الان با کس دیگری هستم.”

این کارها ممکن است او را به اشتباه اندازی بیشتر تشویق کنند. بنابراین، بهترین راه حل، راستگویی و واضح بودن در بیان تصمیم خود است.

از دلداری دادن پرهیز کنید !

توضیح دادن خود ممکن است باعث شود او فکر کند می‌تواند با شما صحبت کند، اینکه اگر دورتان بچرخد، شاید بتواند شما را متقاعد کند. حقیقت خود را بدون توضیح اضافه ای بگویید. او یک مرد بالغ است، خودش می‌تواند با آن روبرو شود.

همچنین سعی نکنید به جای عشق، به او دوستی پیشنهاد دهید. نظارت بر او یا اجازه دادن به او برای برگزاری وعده غذایی، فقط احساسات او را تشدید خواهد کرد و تمام تلاش شما بی‌نتیجه خواهد ماند.

مهمتر از همه، ما در دوره های خطرناک زندگی می‌کنیم. عاشقان رد شده جسورتر و خشونت‌آمیزتر می‌شوند، به خبرها نگاه کنید. اگر عاشق بی‌تجربه شما رد شدن را نپذیرفت ، در هر لحظه ای که احساس خطر کردید پلیس را خبرکنید !

منبع : MSN

 

آیا نام‌های این فوبیاهای رایج را می‌شناسید؟

آیا رئیس شما وحشتناک است؟!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا