استایل خاص و جذاب بهنوش طباطبایی

شنبه 18 آبان 1398 چهره ها
میکاپ خاص بهنوش طباطبایی

میکاپ خاص بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در اکران مردمی فیلم “ماجرای نیمروز – رد خون” با آرایشی متفاوت در مراسم حاضر شد که بسیار مورد توجه عکاسان قرار گرفت.

به گزارش تیپ نیوز:بهنوش طباطبایی در بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد. بهنوش طباطبایی در سال ۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از گذشت ۶ سال از وی جدا شد.

فیلم سینمایی رد خون که ادامه دهنده ماجرای نیم روز است در پردیس سینمایی تهران با حضور بازیگران این فیلم سینمایی اکران شده است استایل جذاب بهنوش طباطبایی در اکران رد خون از دید عکاسان دور نمانده است

بهنوش طباطبایی بازیگر ، با استایلی متفاوت در اکران مردمی ماجرای نیمروز : رد خون که در پردیس سینمایی ملت برگزار شده است ، حضور یافت.

در ادامه عکسهای متفاوت بهنوش طباطبایی در اکران ماجرای نیمروز ۲ ، روز جمعه ۱۷ آبان ماه ۹۸ را مشاهده می کنید

 

میکاپ خاص بهنوش طباطبایی

تیپ بهنوش طباطبایی در اکران ماجرای نیمروز

میکاپ خفن و متفاوت بهنوش طباطبایی سوژه داغ عکاسان شد

میکاپ خفن و متفاوت بهنوش طباطبایی سوژه داغ عکاسان شد

استایل شیک بهنوش طباطبایی

میکاپ خفن و متفاوت بهنوش طباطبایی سوژه داغ عکاسان شد

میکاپ خفن و متفاوت بهنوش طباطبایی سوژه داغ عکاسان شد

 

معرفی فیلم :

 

ماجرای نیمروز: رد خون ساخته محمدحسین مهدویان که ادامه‌ای بر «ماجرای نیمروز» است، برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و برنده سه سیمرغ بلورین شد.

این فیلم به موضوع پرحاشیه‌ای ‌در تاریخ معاصر کشور می‌پردازد که احتمالا نمایش آن، موجب ایجاد گفتمان پیرامون این حوادث کمتر دیده شده، می‌شود.

 

بازیگران فیلم ماجرای نیمروز/ رد خون:

 

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، محسن کیایی، بهنوش طباطبایی ، هستی مهدوی، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، محمد عسگری، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و حسین فلاح بازیگران «ماجرای نیمروز۲» هستند.

«ماجرای نیمروز: ردخون» محصول موسسه سینمایی سیمای مهر و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و پیام رسان آیگپ (IGAP) است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در ١١ رشته نامزد و توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.

توییت رشیدپور کار دستش داد

جنجال دوباره رضا رشید پور

محسن چاوشی

لو رفتن یک قطعه از کار جدید محسن چاوشی

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا