لو رفتن یک قطعه از کار جدید محسن چاوشی

دوشنبه 13 آبان 1398 چهره ها
محسن چاوشی

آلبوم قمارباز محسن چاوشی

بی‌نام، با نام سابق قمارباز، نام دهمین آلبوم استودیویی محسن چاوشی است.

این آلبوم که شامل ۱۱ قطعه است، با آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی محسن چاوشی و اشعاری برگرفته از عارفانی چون مولانا و سعدی، در اواخر آبان ۱۳۹۸ منتشر خواهد شد

در ابتدا این آلبوم قرار بود با نام قمارباز منتشر شود، اما پس از حواشی به وجود آمده از سمت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، نام آن به بی‌نام تغییر پیدا کرد

آلبوم قمارباز یا بی نام ، کار جدید محسن چاوشی به تهیه کنندگی سیدهادی حسینی است که ضبط آن اواخر بهار امسال به پایان رسید اما انتشار این آلبوم و کسب مجوز با حواشی زیادی همراه شد.

 

قطعه بحر تفکر یکی از آهنگ های آلبوم جدید محسن چاوشی بود که طبق اخبار منتشر شده بدون اجازه تهیه کننده این آلبوم و محسن چاوشی منتشر شد و همین موضوع با واکنش تند سیدهادی حسینی تهیه کننده آلبوم قمارباز مواجه شد.

 

آلبوم قمارباز محسن چاوشی

 

قمارباز دهمین آلبوم محسن چاوشی خواننده پاپ است که با همین عنوان به دفتر ارشاد برای گرفتن مجوز معرفی شد اما با حواشی متعددی روبرو شد که گفته میشود مشکل آلبوم قمارباز عنوان آلبوم و بیتی از یکی از غزل های مولوی در دیوان شمس است.

 

محسن چاوشی بعد از ایجاد این حواشی درباره مجوز آلبوم قمارباز اعلام کرد که در صورت نگرفتن مجوز با عنوان قمارباز، این آلبوم را با عنوان بی نام منتشر خواهد کرد.

 

آلبوم قمارباز محسن چاوشی

بهمن بابا زاده خبرنگار حوزه موسیقی توئیتی را منتشر کرد و در آن از حذف قطعه بحر تفکر در آلبوم جدید محسن چاوشی صحبت کرد.

 

بهمن بابازاده

بعد از این حواشی اولین روزهای آبان ماه بود که یکی از سایت های حوزه موسیقی خبر از صدور مجوز آلبوم جدید محسن چاوشی با نام بی نام داد و از انتشار این آلبوم در اواخر آبان ماه خبر داد.

میکاپ خاص بهنوش طباطبایی

استایل خاص و جذاب بهنوش طباطبایی

تولد سمانه پاکدل

پست عاشقانه هادی کاظمی برای همسرش

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا