زیباترین سواحل/23 تا از زیباترین سواحل جهان

چهارشنبه 2 شهریور 1401 جاذبه های گردشگری
زیباترین سواحل

زیباترین سواحل جهان

مقاومت در برابر جذابیت یک ساحل زیبا، مهم نیست که شما یک بچه آبی هستید، یا یک پیاده روی ساحلی، یا یک دریانورد قدیمی نمکی. آنها مکان هایی برای لذت بردن از بهترین طبیعت، ورود به ورزش های آبی، گذران زندگی، یا فقط دراز کشیدن و استراحت هستند.

برای یک تعطیلات تابستانی برنامه ریزی می کنید؟ یا در وسط زمستان و احساس نوستالژی از دیدن خورشید؟ در اینجا 23 مورد از زیباترین سواحل در سراسر جهان وجود دارد.

1. دریم لند ساحل، بالی

بالی در کشور اندونزی یکی از آن مقاصدی است که باید حداقل یک بار در طول زندگی به آن بروید. حتی بهتر است زمانی که حداقل در یکی از سواحل زیبا مانند این سواحل، ساحل دریم لند در شبه جزیره بوکیت در سواحل جنوب غربی بگذرانید، بهتر است.

2. ساحل Whitehaven، جزایر Whitsunday، استرالیا

 

ساحل Whitehaven در جزایر Whitsunday کشور استرالیا یک بخش خیره کننده هفت کیلومتری (چهار مایلی) از ماسه های سفید و آب های فیروزه ای است. می‌توانید زمانی که آنجا هستید کمپ بزنید و باربیکیو کنید، اما برای انجام این کار باید با قایق، جتسکی، هواپیمای دریایی یا هلیکوپتر سفر کنید – هیچ جاده‌ای وجود ندارد.

 

3. ساحل هفت مایل، جزایر کیمن

ساحل هفت مایل در جزایر گراند کیمن یک ساحل مرجانی شنی و زیبا است. می‌توانید صبح یا عصر در تمام طول ساحل قدم بزنید تا از طلوع و غروب خورشید کارائیب نهایت استفاده را ببرید.

 

4. ساحل پنهان، Islas Marietas، مکزیک

ساحل پنهان یا پلایا دل آمور در یکی از جزایر ماریتا، مجمع الجزایری در ساحل شمال غربی مکزیک است. شما با قایق به جزیره می رسید و دسترسی به این ساحل با شنا یا کایاک سواری از طریق تونل آبی متصل به اقیانوس آرام است.

 

5. خلیج نعل اسبی، برمودا

این خلیج برمودا که به نظر می رسد، در انحنای مانند نعل اسب، نقطه محبوبی برای عاشقان خورشید، شناگران، غواصی ها و عکاسان مشتاق است. چیزی برای همه وجود دارد، از جمله یک ساحل مجاور با شنای ایمن برای بچه ها.

 

6. لاکی بی، استرالیا

خلیج لاکی در سواحل جنوب غربی استرالیا قرار دارد. ماسه سفید خالص، آب شفاف، فیروزه ای و آرام است. این منطقه برای تماشای نهنگ، غواصی، شنا، و بله، در این پارک ملی، حتی ممکن است یک یا دو کانگورو را در ساحل ببینید!

 

7. ساحل خوک، اگزوماس، باهاما

این جزیره که این ساحل در آن قرار دارد، بیگ ماژور کی، ممکن است در آن انسان نباشد، اما خوک کم نیست! ساحل خوک، در منطقه اگزوما در باهاما، خانه خانواده‌ای از خوک‌های دوستانه، هرچند خرخر، است که در کنار شما در آب‌های گرمسیری شنا می‌کنند.

 

8. ساحل La Chiva، Vieques، پورتوریکو

Playa La Chiva در جزیره Vieques در پورتوریکو یک شن و ماسه طولانی در دریای کارائیب است. این ساحل که قبلا به عنوان ساحل آبی شناخته می شد، در داخل یک پناهگاه ملی حیات وحش قرار دارد. فضای کافی برای داشتن یک تکه شن و ماسه وجود دارد و پناهگاهی در نزدیکی درختان وجود دارد.

 

9. ساحل ناواجیو، جزیره زاکینتوس، یونان

ساحل ناواجیو یک یاروی آشکار در ساحل زاکینتوس در جزایر یونان است. این یک کشتی غرق شده واقعی است که می توانید روی شن های وسط ساحل ببینید، در دهه 1980 یک کشتی باری در طول طوفان به گل نشست. جای تعجب نیست که هر کدام به عنوان کشتی غرق شده نیز شناخته می شود، اما از آنجا که گفته می شود کشتی حامل کالای قاچاق بوده است، این ساحل به نام یارو قاچاقچیان نیز شناخته می شود!

 

10. خلیج ترانک، سنت جان، جزایر ویرجین ایالات متحده

خلیج ترانک در جزیره ویرجین ایالات متحده یک چهارم مایل ساحل شنی سفید با درختان نخل و شنای ایمن است. یک مسیر مشخص شده برای غواصی زیر آب در طول بیشتر ساحل می‌گذرد تا زندگی دریایی و مرجان‌ها را کشف کند.

 

11. Waipio Valley Beach، جزیره بزرگ، هاوایی

ساحل دره Waipi’o در ساحل شمال شرقی جزیره بزرگ هاوایی یک ساحل شنی سیاه منحنی است، در منطقه ای که توسط آبشارها و صخره های عظیم احاطه شده است. کمی دورتر از مسیر معمولی است، اما مناظر و آب برای کسانی که این سفر را انجام می دهند محبوب است.

 

12. خلیج مایا، تایلند

خلیج مایا در تایلند یک تالاب استوایی است که با فیلم «ساحل» با بازی لئوناردو دی کاپریو در دهه 90 به شهرت رسید. در پارک ملی Thara-Mu Ko Phi Phi، دسترسی گردشگران به خود ساحل برای مدتی در سال 2018 محدود خواهد شد تا امکان بازسازی صخره های مرجانی فراهم شود.

 

13. ساحل گنج، جامائیکا

ساحل گنج یک امتداد شش مایلی از ماسه، دریا و صخره در ساحل جنوبی جامائیکا است که چهار خلیج مختلف را در بر می گیرد. گفته می‌شود که کافه‌ها و محل‌های اقامتی نزدیک، حال و هوای آرام جامائیکا را به شما می‌دهند.

 

14. مرداب آبی، ناکولا، فیجی

مرداب آبی یک منطقه تفریحی در جزیره ناکولا فیجی است. سواحل و تالاب های این جزیره همگی آب های شفاف، شن های سفید و مکان های ایده آلی برای استراحت در تعطیلات و لذت بردن از غواصی یا غواصی زمانی هستند که در آنجا هستید.

 

15. پالم بیچ، آروبا

شما می توانید بهترین های هر دو دنیا را در جزیره آروبا در دریای کارائیب دریافت کنید. جزیره کارائیب، آروبا پالم بیچ منطقه‌ای است که همه چیز دارد، از هتل‌های مجلل، کازینو، خانه‌های تعطیلات و مرکز خرید. سواحل اطراف نیز برای پرواز با بادبادک و فعالیت های غواصی لذت می برند.

 

16. Vaeroy، جزایر Lofoten، نروژ

از جزیره Vaeroy در جزایر Lofoten در نروژ بین ماه مه تا جولای دیدن کنید و می توانید از ساحل در زیر آفتاب نیمه شب لذت ببرید! یک مکان محبوب برای پیاده روی و ماهیگیری، دسترسی به جزیره با کشتی یا هلیکوپتر است.

 

17. ساحل کاپوتاس، ترکیه

برای رسیدن به ساحل در کاپوتاس در سواحل جنوبی ترکیه، از مسیر پیاده روی و پرواز 170 پله ای به داخل دره شنی فرود می آیید. آب خیلی سریع عمیق می شود، بنابراین سفر با قایق نیز می تواند شما را نزدیک کند.

 

18. Cala Goloritze، ساردینیا

پیاده روی یک ساعته به Cala Goloritze در ساحل شرقی جزیره ساردینیا ارزش پیاده روی دارد یا می توانید با قایق به آنجا برسید. ساحل از سنگریزه، صخره ها سفید و زرد و آب گرم است.

 

19. لانگ بیچ، جزیره ونکوور، کانادا

لانگ بیچ در ساحل غربی جزیره ونکوور در بریتیش کلمبیای کانادا یک مقصد محبوب برای کمپینگ و موج سواری است. برای ساحل‌نشینان، چوب‌های رانش شده از اقیانوس آرام، سواحل را خط می‌کشند. برای کوهنوردان، پارک ملی مجاور مسیرهای زیادی دارد.

 

20. Cala Mitjana، Menorca، Spai

Cala Mitjana در Minorca در جزایر بالئاریک در سواحل شرقی اسپانیا یک خلیج باز با آب های آبی شفاف است. از آن سوی بارسلون در سرزمین اصلی سفر کنید و سپس با یک پیاده روی کوتاه از جاده ای نزدیک به آن دسترسی پیدا کنید، یا می توانید با یک قایق تفریحی کوچک در آن سفر کنید.

 

21. ساحل راداناگار، مجمع الجزایر آندامان، هند

ساحل Radhanagar در جزیره Havelock در جزایر Andaman و Nicobar بر توسعه و ترویج اکوتوریسم متمرکز شده است. که به‌عنوان ساحل شماره 7 شناخته می‌شود، در مسیر لاک‌پشت‌ها، دلفین‌ها، ماهی‌ها و فیل‌های گهگاهی را خواهید دید.

 

22. ساحل Ageeba، مصر

با نگاهی به این منظره فیروزه ای رنگ، مسیری بیشتر از اهرام بزرگ و اسفنکس به مصر می رسد. ساحل Ageeba در Marsa Matruh، یک روز با ماشین از قاهره فاصله دارد. اگیبه در زبان عربی به معنای معجزه است.

 

23. ساحل دیانی، کنیا

بازگشت به عقب و استراحت در ساحل Diani در کنیا در ساحل شرقی آفریقا راهی عالی برای شروع یا پایان دادن به هر ماجراجویی آفریقایی است. این یک امتداد طولانی از ماسه نرم سفید تمیز، درست در جنوب مومباسا است.

 

 

 

ترسناک ترین مقصد گردشگری

10 ترسناک ترین مقصد گردشگری خالی از سکنه جهان

مکان متروکه روی زمین

15 مکان متروکه روی زمین که شما را مبهوت می کند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا