بیوگرافی گروه کره ای بی تی اس(BTS) + تصاویر اعضای گروه

سه‌شنبه 7 تیر 1401 بیوگرافی

بیوگرافی گروه کره ای بی تی اس(BTS)

نام: بی تی اس

به انگلیسی: BTS

به کره‌ای: 방탄소년단

خاستگاه: کره جنوبی

اعضای گروه:
جین
شوگا
جی-هوپ
آراِم
جیمین
وی
جونگ‌کوک

سال های فعالیت: 2013_تا کنون

ژانر: کی-پاپ هیپ هاپ آراندبی ئی‌دی‌ام

محتوای آهنگ ها: سلامت روح، اعتماد به نفس و علاقه و توجه به خود

اعضا گروه بی تی اس (BTS)

اعضا گروه بی تی اس (BTS)

بی تی اس چه گروهی است؟

بی تی اس گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کره جنوبی است. این گروه (به کره‌ای 방탄소년단 و برگرفته از اصطلاح کره‌ای Bangtan Sonyeondan و مخفف Bulletproof Boy Scouts به معنای پسران پیشاهنگ ضدگلوله) در سال 2013 با انتشار آلبوم 2 Cool 4 Skool فعالیت خود را آغاز کردند.

در سال 2017 اعلام کردند که نام BTS به معنای «فراتر از صحنه» (Beyond the Scene) را برای خود انتخاب کرده اند.متن آهنگ های این گروه اکثرا در غالب سلامت روح، اعتماد به نفس و علاقه و توجه به خود است.

گروه بی تی اس اهل کجا هستند؟

اعضای گروه بی تی اس (BTS) اهل کره جنوبی می باشند.

 

اعضای گروه بی تی اس

همانطور که پیش تر گفتیم این گروه شامل هفت عضو است و نام های آن ها عبارتند از: کیم نام-جون (Kim Nam-Joon)، کیم سوک-جین (Kim Seok-Jin)، مین یونگی (Min Yoongi)، جانگ هوسوک (Jung Hoseok)، پارک جیمین (Park Jimin)، کیم تهیونگ (Kim Tae-Hyung)، جئون جونگ-کوک (Jeon Jung-Kook).

اکانت های اعضای بی تی اس در فضای مجازی

  1. آدرس اینستاگرام گروه کره ای بی تی اس: BTS.Bighitofficial
  2. آدرس توییتر گروه کره ای بی تی اس: BTS_Official
  3. آدرس توییتر گروه کره ای بی تی اس به طور مشترک: BTS_twt
  4. آدرس چنل یوتیوب گروه کره ای بی تی اس: BangtanTV
  5. آدرس تیک تاک گروه کره ای بی تی اس: BTS_Official_Bighit
  6. آدرس فیسبوک گروه کره ای بی تی اس: Bangtan.Official
 bts به کره ای

bts به کره ای

اعضای این گروه بعد از هشت سال برای اولین بار اکانت‌های جداگانه‌ای را در اینستاگرام ساختند و به صورت رسمی معرفی کردند.

اکانت های شخصی اعضا BTS در اینستاگرام

  1. آدرس اکانت اینستاگرام کیم نامجون: Rkive
  2. آدرس اکانت اینستاگرام کیم سوکجین: Jin
  3. آدرس اکانت اینستاگرام شوگا: Agustd
  4. آدرس اکانت اینستاگرام جی هوپ: Uarmyhope
  5. آدرس اکانت اینستاگرام پارک جیمین: J.m
  6. آدرس اکانت اینستاگرام کیم تهیونگ: thev
  7. آدرس اکانت اینستاگرام جئون جونگ‌کوک: Abcdefghi__lmnopqrstuvwxyz

تاریخ دبیو بی تی اس

12 ژوئن 2013 (۲۲ خرداد ۱۳۹۲) تاریخ دبیو یکی از بزرگ‌ترین گروه های موسیقی تاریخ گروه کره ای بی تی اس است.

تاریخ دبیو بی تی اس

تاریخ دبیو بی تی اس

بیوگرافی اعضای گروه بی تی اس

 

بیوگرافی کیم نامجون (RM)

نام اصلی: Kim Namjoon
نام هنری: آر اِم (Real Me)
تاریخ تولد:۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ (21 شهریور 1373)
حرفه: رپر، خواننده، مدل
موقعیت در گروه: لیدر، رپر اصلی ، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی
زادگاه: کره جنوبی، منطقه ایلسان (Ilsun)
دین: دین ندارد

نامجون اولین عضو از گروه کره ای بی تی اس بوده است. او بیشتر آهنگ های این گروه را مینویسد و آهنگسازی میکند. کیم نامجون با مجموع 180 آهنگ در انجمن کپی رایت موسیقی کره در جایگاه دوم قرار گرفت و جوانترین هنرمند کره ای شد که این یک افتخار در بیوگرافی BTS است‌. او زبان انگلیسی را از طریق سریال فرندز یاد گرفت و الان به زبان انگلیسی بسیار مسلط است. در بیوگرافی گروه بی تی اس آمده که آیکیو نامجون 148 است.از علایق کیم طبیعت، موزه، گالری و دوچرخه سواری می توان اشاره کرد.

در بیوگرافی BTS آمده نامجون دو میکس‌تیپ با نام‌های RM (در سال 2015) و Mono (در سال 2018) منتشر کرده است. میکس‌تیپ Mono تاکنون با صدر نشینی در آیتونز 118 کشور توانسته رکورد بیشترین نامبروان آیتونز برای یک آلبوم در آسیا و چهارمین آلبوم در جهان را به دست آورد. با نامبروان شدن آهنگ “My Universe” از بی تی اس و گروه کلدپلی در هات صد،

مجموعا 18 آهنگ با آهنگسازی و ترانه‌سرایی کیم نامجون وارد بیلبورد شده و این بیشترین تعداد آهنگ موجود از یک خواننده در این چارت است. این اتفاق یکی از افتخارات در بیوگرافی گروه bts محسوب می‌شود.کیم قبل از تشکیل بی تی اس ، رپر زیر زمینی بوده است. در بین خانواده اعضای گروه کره ای بی تی اس پدرهای کیم نامجون و کیم سوکجین دوستان صمیمی یکدیگر هستند.

بیوگرافی کیم نامجون (RM)

بیوگرافی کیم نامجون (RM)

بیوگرافی کیم سوکجین (Jin)

نام اصلی: Kim Seokjin
نام هنری: جین
تاریخ تولد: 4 دسامبر 1992 (13 آذر 1371)
حرفه: خواننده، بازیگر، مدل
موقعیت در گروه: خواننده ، چهره ی گروه ، هیونگ (بزرگترین عضو)
زادگاه: کره جنوبی، منطقه گواچئون (Gwacheon)
دین: اطلاعاتی وجود ندارد

رشته دانشگاهی کیم سوکجین بازیگری بوده است ،OST اصلی سریال کره ای Jirisan به نام Yours با خوانندگی کیم سوکجین رکورددار بزرگترین دبیو برای یک اواس‌تی (موسیقی فیلم اورجینال) در اسپاتیفای است.

ماهیگیری و بازی‌های ویدئویی از تفریحات موردعلاقه کیم سوکجین عضو گروه کره ای بی تی اس است. ترک Moon از کیم سوک-جین در آلبوم Map Of The Soul موفق شده است به رتبه اول آیتونز 109 کشور برسد و تاکنون بیشترین جایگاه اول آیتونز در این آلبوم را به خود اختصاص داده است. این یکی از دیگر افتخارات در بیوگرافی گروه بی تی اس محسوب می‌شود‌.

دوستان صمیمی کیم سوکجین که جزو 92 لاین ( متولد سال 1992) کی‌پاپ هستند عبارتند از: کِن عضو گروه VIXX، مونبیول عضو گروه MAMAMOO، هانی عضو گروه EXID، ساندول عضو گروه B1A4
در بیوگرافی BTS آمده سوکجین اولین عضو از بی تی اس است که با دو آهنگ Epiphany و Moon بیش از 160 هزار لایک و 2 میلیون میلیون شنونده خالص در اپلیکیشن مِلون دارد
او می‌تواند پیانو و گیتار بنوازد. او استعداد خوبی در آشپزی دارد و اغلب برای بقیه اعضا غذا درست میکند.

بیوگرافی  کیم سوکجین (Jin)

بیوگرافی کیم سوکجین (Jin)

بیوگرافی مین یونگی (شوگا) Suga

نام اصلی: Min Yoongi
نام هنری: شوگا (Suga)، آگوست دی (Agust D)
تاریخ تولد : 8 مارس 13993 (18 اسفند 1372)
حرفه: رپر، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا
موقعیت در گروه: رپر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی
زادگاه: کره جنوبی، دِگو (Daegu)
دین: اطلاعاتی وجود ندارد

 

شوگا تاکنون دو میکس‌تیپ با نام‌های AGUST D (سال 2016) و D2 ( سال 2020) منتشر کرده است. میکس‌تیپ D2 با 400 میلیون استریم در اسپاتیفای، همچنان اولین و تنها آلبوم سولویست کره ای است که به این جایگاه مهم دست می‌یابد.

در بیوگرافی BTS آمده که او با آرتیست‌های معروفی چون هالزی (Halsey)، آیو (IU)، اپیک‌های (Epic High)، مکس (Max)، کلدپلی (ColdPlay)، سوران (Suran) و لی سورا (Lee So Ra) همکاری کرده است.
ملودی جدید شرکت سامسونگ به نام “Over the Horizon” توسط شوگا عضو گروه کره ای بی تی اس تهیه کنندگی شده است. مین یونگی 125 آهنگ را با نام خود در انجمن کپی رایت موسیقی کره به ثبت رسانیده است. که این خود افتخاری در بیوگرافی گروه bts محسوب می‌شود.

مین یونگی قبل از پیوستن به کمپانی بیگ‌هیت هنگامی که کار پاره وقت انجام می‌داد تصادف می‌کند و شانه‌اش آسیب می‌بیند. او سال گذشته (2020) شانه خود را عمل کرد و دوران نقاهت را پشت سر گذاشت.حیوان خانگی شوگا یک سگ به نام هولی است. شوگا پیانو و گیتار می‌نوازد.

شوگا قبلا عضو تیم بسکتبال بوده و جایگاه شوتینگ گارد را داشته است. مین یونگی قبل از پیوستن به گروه بی تی اس، با نام Gloss رپر زیرزمینی بوده است. در بیوگرافی گروه بی تی اس آمده شوگا به عنوان یک تهیه کننده موسیقی 1 میلیارد استریم در اسپاتیفای دارد.

مین یونگی فرق بین دو نام هنری خود، آگوست دی و شوگا عضو بی تی اس را چنین بیان کرده است: من با اسم آگوست دی می‌توانم مستقیما احساسات، تفکرات و همچنین وجه خام خودم را بیان کنم. نقطه مشترک این دو شخصیت آن است که هر دو درمورد آرزوها و رویاها آهنگ می‌خوانند.

 

بیوگرافی مین یونگی (شوگا) Suga

بیوگرافی مین یونگی (شوگا) Suga

بیوگرافی جی هوپ (J-Hope)

جانگ هوسوک

نام اصلی: Jung Hoseok
نام هنری: جی هوپ ( j-hope )
تاریخ تولد: 18 فوریه 1994 (29 بهمن 1373)
حرفه: دنسر، خواننده، رپر، مدل
موقعیت در گروه: رپر، دنسر اصلی، ترانه‌سرا، تهیه کننده موسیقی
زادگاه: کره جنوبی، گوانجو (Gwangju)
دین: اطلاعاتی وجود ندارد

جانگ دوران مدرسه آرزوی آن را داشته که یک بازیکن حرفه ای در تنیس بشود.او یک سگ به نام میکی دارد.جیهوپ پیش از تشکیل گروه کره ای بی تی اس، عضو یک گروه دنس خیابانی به نام Neuron بوده است.او اولین سولویست کره ای است که با دو آهنگ Hope World در چارت Bilboard 200 و آهنگ Chiken Noodle Soup در چارت HOT100 حضور پیدا کرد. جیهوپ با Becky G خواننده آمریکایی- اسپانیایی در سال 2019 تک آهنگی به نام Chicken Noodle Soup منتشر کرده است.

اولین میکس‌تیپ جیهوپ با نام Hope World در سال 2018 منتشر شد و توانست رتبه 38 چارت Bilboard 200 را بدست آورد. در بیوگرافی گروه بی تی اس آمده به انتخاب اعضا ، جیهوب بیشترین کسی است که به فشن و مد علاقمند است و به آن اهمیت می‌دهد. جیهوپ تنها عضو گروه کره ای بی تی اس است که پرسینگ ندارد. میکس‌تیپ Hope world جیهوپ با الهام از کتاب “هزار فرسخ زیر دریا” اثر ژول ورن ساخته شده است. در بیوگرافی BTS آمده جیهوپ 113 آهنگ را با نام خود در انجمن کپی رایت موسیقی کره به ثبت رسانیده است.

بیوگرافی جی هوپ (J-Hope)

بیوگرافی جی هوپ (J-Hope)

بیوگرافی پارک جیمین

نام اصلی: Park Jimin
نام هنری: جیمین
تاریخ تولد: 13 اکتبر 1395 (21 مهر 1374)
حرفه: دنسر، خواننده، مدل
موقعیت در گروه: ووکال اصلی، دنسر اصلی، چهره گروه
زادگاه: کره جنوبی، بوسان (Busan)
دین: اطلاعاتی وجود ندارد

پارک در دوران دبیرستان در رشته هنر تحصیل کرده و بهترین رقصنده مدرن مدرسه خود بوده است. در بیوگرافی گروه بی تی اس آمده پارک جی-مین در سال 2018 تک آهنگی با نام Promise منتشر کرد و توانست رکورد بیشترین استریم در 24 ساعت را با 8.5 میلیون استریم از دریک (Drake)، رپر آمریکایی، در پلتفرم SoundCloud بگیرد. مایکل جکسون ( Michael Jackson)، آشر (Usher) و بسیاری از هنرمندان کره ای از افرادی بودند که بر جیمین عضو گروه کره ای بی تی اس در زمینه موسیقی تاثیر گذاشتند.

او اخرین عضوی بود که به گروه اضافه شد و کمترین کارآموزی را دارد.او به مدت 34 ماه متوالی (3 سال) در رتبه‌بندی ارزش تجاری آیدل‌های پسر کی‌پاپ که هر ماهه اعلام می‌شود، رتبه اول را کسب کرده است.در بیوگرافی BTS آمده آهنگ‌های تکی جیمین به 550 میلیون استریم در اسپاتیفای دست یافتند. غذی موردعلاقه جیمین؛ گوشت، دوکبوکی و نودل سرخ شده بولداکه است. جیمین تنها عضو بی‌تی‌اس است که سه آهنگ سولو با نام‌های Serendipity، Lie و Filter در تاپ ۲ چارت World Digital Song Sales بیلبورد دارد.

در بیوگرافی گروه bts آمده پارک جیمین و کیم تهیونگ، هردو در سال ۱۹۹۵ بدنیا آمدند، با یکدیگر به یک دبیرستان رفتند، دبیو کردند و از یک دانشگاه فارغ التحصیل شدند. خانواده اعضای بی تی اس (جیمین) یک کافه در بوسان دارند.

بیوگرافی پارک جیمین از بی تی اس (bts)

بیوگرافی پارک جیمین از بی تی اس (bts)

بیوگرافی کیم تهیونگ (V)

نام اصلی : Kim Taehyung وی (V)
نام هنری: وی (V)
تاریخ تولد: 30 دسامبر 1995 (9 دی 1374)
حرفه: خواننده، بازیگر، مدل
موقعیت در گروه: ووکال اصلی، دنسر اصلی، چهره گروه
زادگاه: کره جنوبی، دِگو (Daegu)
دین: دین ندارد

کیم تهیونگ عضو گروه کره ای بی تی اس سال 2017 در سریال تاریخی Hwarang به ایفای نقش پرداخته است. گروه دوستان صمیمی کیم تهیونگ که به ووگا اسکواد معروف هستند عبارتند از: بازیگران چوی ووشیک (Choi Woo Shik)، پارک هیونگ-شیک (Park Hyung Sik)، پارک سوجون (Park SeoJoon) و خواننده پیک‌بوی (Peakboy) او قهوه دوست ندارد و نمی‌تونه غذاهای تند بخورد. او به آهنگ‌ها و فیلم‌های کلاسیک و قدیمی علاقمند است. در بیوگرافی BTS آمده تهیونگ یکی از ترک‌های سریال Itaewon Class را به نام Sweet Night خواند و موفق شد با صدر نشینی در بیش از 100 کشور رکورد ادل (Adele) را برای بیشترین رتبه 1 آیتونز جهان بشکند.

ترک Sweet Night با کسب بالاترین میزان فروش در چارت دیجیتال بیلبورد آمریکا، تهیونگ را به اولین سولو آرتیست کره‌ای در جهان تبدیل کرد که موفق به کسب چنین رکوردی می‌شود.
فن‌کم “Boy With Luv” تهیونگ با کسب 137 میلیون بازدید و 1.4 میلیون لایک، اولین فن‌کم از یک آیدل کی‌پاپ است که این میزان بازدید را در یوتیوب بدست می‌آورد. حیوان خانگی تهیونگ، یک سگ به نام یونتان است. در بیوگرافی گروه bts آمده اولین اهنگ بی تی اس که تهیونگ ترانه‌نویسی آن را انجام داد ترک Hold Me Tight از آلبوم The Most Beautiful Moment In Life Pt.2 است.
تهیونگ در رای گیری جذاب‌ترین چهره سال 2017 توسط TC Candler رتبه اول را از آن خود کرد.

بیوگرافی کیم تهیونگ (V)

بیوگرافی کیم تهیونگ (V)

بیوگرافی جونگ کوک

جون جونگ کوک

نام اصلی: Jeon Jungkook
نام هنری: جونگ‌کوک
تاریخ تولد: 1 سپتامبر 1997 (10 شهریور 1376)
حرفه: خواننده، دنسر، بوکسر، رپر، مدل
موقعیت در گروه: ووکال اصلی، دنسر، رپر کمکی، Maknae (کوچک ترین عضو)
زادگاه: بوسان (Busan)
دین: اطلاعاتی وجود ندارد

جونگ کوک از همه بیشتر قدرت بدی دارد و چربی بدن او 7 درصد میباشد.دست راست جونگ‌کوک عضو گروه کره ای بی تی اس فول تتو است و او تنها عضو بی تی اس است که پرسینگ لب و ابرو دارد.
دوستان صمیمی جونگ‌کوک در کی‌پاپ که 97 لاین (متولد 1997) هستند عبارتند از: بم بم و یوگیوم اعضا گروه GOT7، مینگیو عضو گروه Seventeen، اونوو عضو گروه ASTRO، جِهیون عضو گروه NCT
ورزش موردعلاقه جونگ‌کوک بوکس است.

او دو سگ با نام های بَم و گوروم دارد. او در سال 2011 در یک برنامه استعدادیابی شرکت کرد و از 7 کمپانی موسیقی دعوتنامه دریافت کرد. اما درنهایت به خاطر کیم نامجون، کمپانی BigHit Entertainment را انتخاب کرد. نقاشی کردن، گیتار نواختن و بازی‌های ویدئویی از سرگرمی‌های جونگ‌کوک است. در بیوگرافی BTS آمده لایو تولد 24 سالگی جونگ‌کوک با بیش از 20.3 میلیون بیننده زنده، پربیننده‌ترین لایو برنامه V Live بوده است.

در بیوگرافی گروه bts آمده کاور جونگ‌کوک از آهنگ Falling هری استایلز از گروه وان دایرکشن تنها در 11 روز از 20 میلیون استریم گذشت و این سریع‌ترین آهنگ صوتی در یوتیوب از یک آرتیست کره ای است که به این میزان استریم می‌رسد. هشتگ جونگ کوک در تیک‌تاک بیش از 75 میلیارد بازدید دارد. جونگ‌کوک اولین و تنها شخص تاریخ این پلتفرم است که به این موفقیت دست می‌یابد. این در حالی است که جونگ کوک به طور شخصی اکانت تیک تاک ندارد!

بیوگرافی جونگ کوک

بیوگرافی جونگ کوک

سن اعضای بی تی اس در سال ۱۴۰۱

  1. کیم نامجون : 28
  2. کیم سوکجین: 30
  3. مین یونگی: 29
  4. جانگ هوسوک: 28
  5. پارک جیمین: 27
  6. کیم تهیونگ: 27
  7. جئون جونگ‌کوک: 25

تصاویر گروه بی تی اس(BTS)

سن اعضای بی تی اس(BTS)

سن اعضای بی تی اس(BTS)

اهنگ بی تی اس کیم نامجون کیم سوکجین

اهنگ بی تی اس کیم نامجون کیم سوکجین

 اعضا بی تی اس

اعضا بی تی اس

گروه کره ای بی تی اس(BTS)

گروه کره ای بی تی اس(BTS)

گروه بی تی اس(BTS)

گروه بی تی اس(BTS)

جنسیت اعضا گروه بی تی اس(BTS)

جنسیت اعضا گروه بی تی اس(BTS)

 

بیوگرافی مهدی قربانی

بیوگرافی مهدی قربانی

بیوگرافی جواد عزتی مرد هزار چهره سینما ایران+ تصاویر

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا