همسر تایلندی یوسف تیموری و پسر خوانده اش او را برای همیشه ترک کردند

دوشنبه 16 تیر 1399 چهره ها
جدایی یوسف تیموری و همسر تایلندی

یوسف تیموری در برنامه اینترنتی “ام شو” گفت که همسر تایلندی و پسر خوانده اش  او را برای همیشه  ترک کرده اند و او در حال حاضر مجرد است .

یوسف تیموری متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران از  بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران   چند سال پیش با یک زن تایلندی به نام راپان آشنا شده و با او ازدواج کرد. وی درباره ازدواجش  با او گفت: من دوست داشتم با این ازدواج با فرهنگ ملت دیگری آشنا شوم .برنامه “ام شو” با اجرای مجید صالحی  از یوسف تیموری دعوت کرد و او در مورد جدایی همسر و فرزند خوانده اش چنین گفت :که همسر و فرزند خوانده اش او را ترک کرده اند و در حال حاضر مجرد است. یوسف تیموری بازیگر کشورمان اعلام کرد که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

بیشتر بخوانید :بیوگرافی کامل یوسف تیموری

 

 
یوسف تیموری و همسر و پسرخوانده اش

او درباره پسر خوانده اش آرمین می گوید: او فرزند واقعی من نیست. من و همسرم با مشاور صحبت کردیم و مشاور پیشنهاد کرد که اگر حقیقت را اکنون به پسرتان بگویید بهتر است تا وقتی که بزرگ تر شود.یوسف تیموری گفت: آرمین خیلی خوب با این قضیه کنار آمد و به من گفت تو چه پدر من باشی و چه نباشی دوستت دارم.
او ادامه داد: به دلیل شرایط بد اقتصادی اکنون پسر و همسرم به کشور خودشان بازگشتند و من در ایران از آنها حمایت مالی می کنم.

یوسف تیموری سابقا در مورد دلیل ازدواجش با یک زن خارجی گفت :

برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند. در واقع ایرانی های جدی ام نمی گرفتند.

حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

حواشی تبلیغاتی نوید محمد زاده

ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی با یک روانشناس سرشناس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا