یوسف تیموری و محمدرضا داودنژاد در فیلم سینمایی «جد خوب من»

یکشنبه 15 مهر 1397 سینما

 

یوسف تیموری و محمدرضا داودنژاد در فیلم سینمایی «جد خوب من»

یوسف تیموری,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
فیلم سینمایی «جد خوب من» هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

پیش تولید فیلم سینمایی «جد خوب من» به کارگردانی اصغر نصیری با تمدید پروانه ساخت به تازگی آغاز شده است و گروه این روزها مشغول انتخاب بازیگران و عوامل هستند. این فیلم با مضمونی کمدی اوایل آبان ماه در تهران، زنجان و میانه مقابل دوربین خواهد رفت.

فیلم هفت – هشت بازیگر اصلی دارد و تاکنون از میان بازیگران حضور محمدرضا داودنژاد و یوسف تیموری قطعی شده است. مذاکره با سایر بازیگران و برخی از عوامل پشت دوربین همچنان ادامه دارد.

«جد خوب من» داستان دختر و پسر جوانی را روایت می کند که در یک آژانس هواپیمایی مشغول فعالیت هستند و قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند. در این میان خانواده های آنها برای این وصلت مسئله ای را شرط می کنند که خط اصلی داستان فیلم را تشکیل می دهد… .

اصغر نصیری پروانه ساخت این فیلم سینمایی را اواخر سال گذشته دریافت کرد. این کارگردان در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «مجروح جنگی»، «ستیز با درون»، «شغال»، «منفی ۱۸»، «اشک و سکوت» و «مسلخ» را دارد.

عوامل اصلی «جد خوب من» عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: اصغر نصیری، نویسندگان: اصغر نصیری، میثم سوسیادر، مدیر تولید و برنامه ریز: مسعود عسگری.

 

«رویای سهراب» به زودی تمام می‌شود

بازیگر سریال «مردگان متحرک» درگذشت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا