ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401

سه‌شنبه 16 فروردین 1401 دکوراسیون
ترندهای دکوراسیون داخلی

 

ترندهای دکوراسیون داخلی در سال 1401 – 2022

با رسیدن سال جدید ، طراحان دکوراسیون های داخلی جدید خود را ارئه دادند ک در این بخش قرار است چند نمونه ترند های سال 1401 را باهم بررسی کنیم و به  هر چه زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه کمک خواهد کنیم.

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون داخلی

یکی از موارد مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ، استفاده از رنگ های خنثی است همچنین استفاده از رنگهای طیف بنفش که رنگ سال نیز است و یا رنگ های پاستیلی در کنار اینگونه رنگهای خنثی نمونه ای از این موارد هستند .

ترندهای دکوراسیون داخلی

ترندهای دکوراسیون داخلی

 

 

فرش های طبیعی

اگر به سبک دکوراسیون  مینیمال و مدرن هم علاقه دارید میتوانید از فرش و قالیچه های طبیعی استفاده کنید و آنها در این سبک مرکز توجه خواهند شد.همچنین از فرش های دست بافت، کفپوش و قالیچه ها و گلیم های طبیعی و… در دکوراسیون خانه استفاده کنید

شلف های چوبی

از شلف های چوبی و باکس در خانه استفاده کنید. از این شلف ها می توانید در هر جای خانه استفاده کنید اما باید نکته ای را در مورد آنها رعایت نمایید و از المان های خاص و شیک که با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند، در دکور آنها استفاده کنید.

استفاده از یک وسیله قدیمی و وینتیج
وینتیج سبکی نوستالژیک با عناصر کهنه و قدیمی است که یاداور خاطرات سالهای دور و گذشته باشد و قاعده و الگوی خاصی ندارد. می توانید برای زیبایی خانه اشیاء قدیمی را در کنار اشیا جدید قرار بگیرد زیرا این تضاد به خودی خود زیبایی خلق می کند.

عناصر طبیعی و گیاهان

استفاده از گیاهان در دکوراسیون داخلی به جای گیاهان مصنوعی در سال 1401 بسیار ترند شده است. استفاده از گیاهان در فضای داخلی نه تها سبب پاکسازی هوا شده بلکه رنگ و سرزندگی و طراوت را به محیط اضافه می کند.

ترندهای دکوراسیون داخلی

ترندهای دکوراسیون داخلی

استفاده بیشتر از آینه در دکوراسیون

امسال در دکوراسیون های خانه هایتان از آیینه های بیشتر با سایز های متفاوت و مدل های گوناگون استفاده کنید آینه محیط را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داده و سبکی زیبا ایجاد می کند.

استفاده از خطوط منحنی در مبلمان

امسال مبلمان دارای خطوط منحنی بسیار ترند شده اند. حتی اضافه کردن سایر محصولات با خطوط منحنی نیز به مبلمان این روزها بسیار ترند شده است. استفاده از وسایل دارای خطوط منحنی در دکوراسیون داخلی باعث زیباتر شدن محیط و آرامش بخشی خواهد شد.

ورودی های زیبا

برای ورودی خانه ایده پردازی کنید. استفاده از فرش های قدیمی، کتاب ها، قفسه ها و محصولات دکوراتیو در این فضا سبب زیباترشدن آن شده و حس خوبی را به افراد از همان لحظه ورود به خانه می بخشد.

 

نورپردازی در دکوراسیون منزل
نورپردازی در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد. شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از نورهای کم مانند لامپ‌ها و چراغ‌های فانوسی و ریسه‌های ال ای دی استفاده نمایید و درخشندگی و جذابیت خاص و روحی تازه به فضای زندگی خود ببخشید.

دکوراسیون مطب/دکوراسیون مطب پزشک باید چگونه باشد؟

کابینت آشپزخانه

چند مدل کابینت آشپزخانه داریم؟

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا