برنامه ویژه جام جهانی؛ جنگ عادل و جواد روی آنتن

دوشنبه 21 خرداد 1397 سینما

برنامه ویژه جام جهانی؛ جنگ عادل و جواد روی آنتن

عادل فردوسی پور و جواد خیابانی,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
عادل فردوسی‌پور خود را آماده ویژه برنامه‌ جام‌جهانی می‌کند، جواد خیابانی یک برنامه موازی روی آنتن شبکه ورزش برده است؛‌ شما کدام‌یک را تماشا می‌کنید؟

عادل فردوسی‌پور یا جواد خیابانی؟! صحبت درباره دو مجری مدعی ورزشی در رسانه ملی است که هرکدام برنامه‌ای جداگانه برای پوشش بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان روی آنتن می‌برند. درباره این‌که فردوسی‌پور از خیابانی مجری محبوب‌تری است، هیچ شکی وجود ندارد. اما حالا تقابل این دونفر که در پشت پرده اصلا هم ارتباط خیلی خوبی با هم ندارند‌، می‌تواند اتفاق جالبی باشد و بیشتر از قبل عیار هر کدام‌شان را به مردم نشان بدهد.

 

آیتم‌های جذاب برای ٢٠١٨

فردوسی‌پور و همکارانش البته مثل دور قبل مسابقه پیش‌بینی نتایج را هم برای مردم انجام خواهند داد و البته تیم اعزامی برنامه ٢٠١٨ به روسیه گزارش‌های مفصلی از حواشی جام‌جهانی به صورت روزانه ارسال خواهد کرد.  البته پخش اکثر مسابقات جام‌جهانی هم درحاشیه همین برنامه ٢٠١٨ اتفاق خواهد افتاد و تمامی اخبار و حواشی و بحث‌های کارشناسی مسابقات هم توسط فردوسی‌پور و عوامل برنامه‌ او صورت خواهد گرفت. درحالی که عادل فردوسی‌پور و گروهش این‌روزها در تدارک ویژه برنامه جام‌جهانی ٢٠١٨ هستند، شنیده می‌شود آیتم‌های این برنامه نسبت به دوره‌های قبل تغییراتی خواهند داشت. به‌طور مثال در بخش معرفی کشورها قرار است نریشن مربوط به هر کشور را یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بگوید.

 

رقابت داغ عادل و جواد! تداخل کاری؟!

برنامه‌ای که طی روزهای گذشته روی آنتن شبکه ورزش رفت، «فصل داغ فوتبال» نام دارد که با اجرای جواد خیابانی پخش می‌شود. این برنامه از یکشنبه هفته پیش روی آنتن رفت و ١٨٠دقیقه به اتفاقات جام‌جهانی و خاطره‌بازی با تیم‌های مختلف می‌پردازد.  حال سوال اصلی اینجاست! آیا واقعا برنامه عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی تداخل کاری با هم نخواهند داشت؟

 

این دو مجری با این‌که همواره سعی می‌‌کنند طوری وانمود کنند که ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با هم دارند،‌ اما همه می‌دانند که اختلاف‌نظر بسیار زیادی در دو دهه گذشته بین آنها وجود داشته است! با این حال، غفاری تهیه‌کننده یک فصل داغ درباره تداخل کاری و بحث رقابت با فردوسی‌پور هم گفته است: «ما هیچ رقابت و هم‌پوشانی با ویژه‌برنامه آقای فردوسی‌پور نخواهیم داشت. برنامه فصل داغ فوتبال در کنار برنامه فردوسی‌پور است و سعی شده در آن نگاه متفاوت‌تری با محوریت ملی‌پوشان ایرانی که تجربه حضور در جام‌جهانی را داشته‌اند، داشته باشیم.

 

 

shahrvand-newspaper​.‎​ir

مرجع : سرپوش

لیست بازیگران «بازی آخر»؛ مسعود رایگان و هنگامه قاضیانی

واکنش محمد بحرانی به حمایت مردم از ویدئو کلیپ «اومدیم روسیه»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا