استانبول کارت چیست؟ – فناوری

جمعه 20 مرداد 1396 فناوری

شهرهای توریستی همواره با ارائه‌ی خدمات متنوع، سعی در جذب هر چه بیشتر گردشگر دارند. یکی از همین خدمات، کارت گردشگری است. با معرفی استانبول کارت همراه کجارو باشید.

مقاله‌های مرتبط:

با پیشرفت روزافزون دنیای امروزی و ایجاد فضاهای رقابتی در زمینه‌های مختلف از جمله دنیای گردشگری، شهرهای توریستی جهان با ارائه‌ی خدمات متنوع، در تلاش برای جذب گردشگران اقصی نقاط جهان هستند. یکی از خدمات نسبتا نوظهور کارت‌های گردشگری هستند. «کارت گردشگری» (Tourist Pass) عبارت‌ است از مجموعه خدمات و سرویس‌های متنوع هر شهر در قالب یک بسته. این خدمات می‌توانند از مجوز بازدید موزه تا اینترنت رایگان باشند. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید این کارت‌های گردشگری با هزینه‌ای به مراتب کمتر از حالت عادی، بهترین‌های هر شهر را به بهترین شکل ممکن تجربه کنند.

استانبول

حال پس از تعریف این کارت جذاب به معرفی کارت گردشگری استانبول می‌پردازیم. استانبول که بزرگ‌ترین شهر ترکیه محسوب می‌شود، میزبان گردشگران بسیاری از جهان و همچنین کشورمان است. با این اوصاف ارائه‌ی کارتی مخصوص برای گردشگران لازم به نظر می‌رسد. در ادامه به مشخصات و ویژگی‌های این کارت می‌پردازیم.

امکانات |  مزایا |  خرید |  نکات ضروری

کارت گردشگری استانبول

امکانات

با برنامه‌ریزی مناسب و در نظر گرفتن اهداف سفر خود، می‌توانید کارت گردشگری مناسبی با توجه به انواع آن، در سفر به استانبول انتخاب کنید. به طور کلی کارت‌های گردشگری استانبول می‌توانند امکانات زیر را در بر داشته باشند:

کارت گردشگری استانبول

  • سرویس رایگان از فرودگاه به محل اقامت
  • بازدید رایگان از جاذبه‌های معین
  • بازدید رایگان از موزه‌های معین
  • تجربه‌ی رایگان تفریحات معین
  • حمل و نقل رایگان یا تخفیف داده شده در سطح شهر
  • اینترنت رایگان در سطح شهر
  • راهنمای شبانه‌روزی به صورت آنلاین

برای مشاهده‌ی لیست کامل امکانات کارت گردشگری استانبول می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

مزایا

قبل از هر چیز، طبیعتا با بهره‌مندی از امکانات مذکور، در زمان و هزینه‌ی سفر صرفه‌جویی می‌شود. در نتیجه استفاده از این کارت ‌می‌تواند مزایای زیر را در پی داشته باشد:

کارت گردشگری استانبول

خرید

در ابتدا شایان ذکر است که خرید کارت گردشگری استانبول فعلا تنها به صورت اینترنتی میسر است. این کارت در پایه‌ترین حالت به صورت سه بسته‌ی مجزا به فروش می‌رسد:

کارت گردشگری استانبول

برای آگاهی از شرایط بسته‌های دیگر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

شیوه‌ی استفاده از این کارت‌ها به این ترتیب است که پس از پایان فرآیند خرید، یک ایمیل به خریدار ارسال می‌شود که در آن لینک و کد جهت فعالسازی کارت قرار گرفته است. همچنین همان‌طور که اشاره شد با خرید این کارت‌ها در تمامی طول سفر یک راهنمای آنلاین همراه خواهید داشت.

نکات ضروری

با وجود موارد اشاره شده، دانستن نکات زیر برای تهیه‌ی این کارت در سفر به استانبول خالی از لطف نیست:

کارت گردشگری استانبول

در انتها برای اطلاعات تکمیلی و همچنین تهیه‌ی کارت گردشگری می‌توانید به سایت زیر مراجعه کنید:

سایت استانبول کارت


منبع : زومیت

اینتل پردازنده‌های کافی لیک را ۳۰ مرداد رونمایی خواهد کرد - فناوری

برنامه بی‌ام‌و و مرسدس برای تولید سبک‌های جدید بدنه - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا