نوزادی که هنگام تولد سرش داخل کیسه بود

سه‌شنبه 15 اسفند 1396 گوناگون
نوزادی که هنگام تولد سرش داخل کیسه بود

نوزادی که هنگام تولد سرش داخل کیسه بود

اتفاقی نادر در بخش پزشکی و زایمان که به گفته ی متخصصان در هر 80.000 زایمان می تواند تنها برای یک نوزاد رخ دهد ، سر نوزاد داخل کیسه ای بود که باید توسط جراح زایمان بریده می شد.
یکی از عجیب ترین اتفاقات در مورد نوزادان تازه متولد شده به دنیا آمدن آنها داخل کیسه و مایع آمنیوتیک است که به گفته ی پزشکان در هر 80.000 تولد 1 مورد دیده می شود در یکی از بیمارستان های نیویورک اتفاق افتاد اما این بار نوزاد به طور کامل داخل ساک نبود و تنها سرش در آن قسمت قرار داشت.
نوزاد داخل کیسه
نوزاد که با جراحی سزارین به دنیا آمد با تمام نوزادانی که پیش از این در این بیمارستان متولد شده بودند یک تفاوت بزرگ داشت و همین باعث شد تا نام “آنابل” کوچولوی خانواده “بارو” سرزبان ها بیافتد.
نوزاد داخل کیسه

تصویر نوزاد دختر بعداز جدا شدن کیسه مایع آمنیوتیک از سرش

“ریچل ” 23 ساله و “بارو” 29 ساله صاحب فرزند دختر شده بودند ، دختری که هنگام تولد سرش داخل کیسه قرار داشت و این خود برای والدین جوان بسیار عجیب و شگفت آور بود . به طور معمول، این کیسه، که به جفت متصل است اکسیژن مورد نیاز نوزادان را فراهم می کند و قبل از زایمان خود به خود فرو می ریزد، که به عنوان “پاره شدن کیسه آب” شناخته می شود.
علی رقم وضعیت متفاوت “آنابل” هنگام تولد او کاملا سالم و نرمال بود و اندازه گیری وزن و وضعیت جسمی این را ثابت می کرد. تصویری دیدنی از تولد این نوزاد که در اتاق عمل و لحظه تولد او ثبت شد در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید.
نوزاد داخل کیسه

تصویر جالب از اتاق زایمان و نوزادی که با سر داخل کیسه متولد شد

نوزاد داخل کیسه

عکس آنابل نوزاد متولد شده با سر داخل کیسه

جدیدترین اس ام اس تبریک روز مادر و زن

جدیدترین اس ام اس تبریک روز مادر و زن

مدل های تزیین تخم مرغ هفت سین

مدل های تزیین تخم مرغ هفت سین عید نوروز

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا