قوی ترین زن در جهان دارنده عجیب ترین رکورد

شنبه 19 اسفند 1396 گوناگون
قوی ترین زن در جهان دارنده عجیب ترین رکورد
هر خانمی منحصر بفرد است ولی با این وجود تعداد محدودی از خانم هایی هستند که اصظلاحا شاهکارهایی را ایجاد کرده اند و کارهایی را که حتی ما تصورش را هم نمی توانیم داشته باشیم را آنها انجام داده اند و یا کاملا خلقتی متفاوت دارند که باعث متفاوت بودن آنها از انسان های دیگر شده است . 6 خانمی که برای خود منحصر بفرد هستند و توانسته اند کارهای متفاوتی را انجام دهند یا کاملا خلقتی متفاوت داشته اند
حوادث

1- قوی ترین زن در جهان زن رکورددار لهستانی

ورزشکار لهستانی به نام Aneta Florchik ، به عنوان قویترین زن جهان نامیده می شود چرا که او قادر به تحمل فشاری برابر با 500 کیلو گرم می باشد و در کتاب گینس به همین دلیل رکورد دار است و می تواند 12 مرد بالغ را به مدت 2 دقیقه بالای سرش نگه دارد .
زن رکورددار

تصویر زن رکورددار لهستانی با قدرت بدنی بالا

2- انعطاف پذیرترین زن در جهان و زن رکورددار نرم ترین در دنیا

خانم پلاستیکی به نام Julia Güntel انعطاف پذیر ترین زن جهان می باشد که بسیار شگفت انگیز می باشد و توانست در کتاب رکوردهای گینس ، وارد شود و رکورد بزند .
قطعا برای یک خانم سخت است که بتواند در یک جعبه 50 لیتری جا شود و خانم Julia Güntel توانست جا شود و این یک خلقتی متفاوت می باشد چرا که تاندون های توانایی کشش زیادی دارد و یک مورد نادر در طبیعت می باشد .

3- زن رکورددار کمرباریک ترین در جهان

خانم 27 ساله به نام Pixee Fox از کشور سوئد که هزینه ایی معادل 250 هزار دلار هزینه کرد که بتواند این چنین کمر باریکی داشته باشد . او همچنین بسیاری از جراحی های پلاستیک را انجام داد که نتیجه هزینه های او داشتن کمری باریک به اندازه 35.5 سانتی متر شد . و همچنین اخیرا خانم Pixee Fox یک چراحی دیگر روی چشمانش انجام داده است و چشمان آبی او تبدیل به چشمان سبز شدند .
زن رکورددار

4-زنی که رکورد دار دو با پاشنه بلند است

در مسابقاتی که سالیانه در ایالات متحده آمریکا برگزار می شود ، خانم Irene Sewell توانست رکورد دار دو با پاشنه پا شود . وی 42 کیلومتر را در طی 7 ساعت و 28 دقیقه به پایان رساند و توانست رکورددار گینس شود .
زن رکورددار

زن رکورددار دو با پاشنه بلند

5- پیرترین ژیمناستیک کار زن در جهان

خانم Johanna Quaas ، از آلمان با سن 92 سال قدیمی ترین و پیرترین خانم ژیمناستیک کار در جهان می باشد . او تمام حرکات را می تواند با 92 سال سن انجام دهد . سال پذشته خانم Johanna Quaas یک رکورد جدید در مسابقات برلین کسب کرد . بنابراین می توان درک کرد که سن تعیین کننده ورزش کردن یا ورزش نکردن نمی باشد و نمی تواند مانع آن شود و هر زمانی که می توانید شروع به ورزش کردن نمایید .
زن رکورددار

زن رکورددار ورزشی ، مسن ترین ژیمناستیک کار دنیا

6-کوچکترین و کوتاه قدترین زن در جهان

دختر جوان هندی به نام Jotie Amji ، توانست در کتاب گینس رکورد دار شود ، البته این سری نسبت به قد!!
او پس از تولدش در 18 روزگی اش تنها 62.8 سانتی متر قد و 5.2 کیلو گرم وزن داشت . دلیل کوتاه قد بودن Jotie Amji تنها به علت ژنتیک می باشد . در سال 2014 Jotie Amji یکی از بازیگران یک سریال آمریکایی را برعهده داشت و در حال حاضر او 24 سال سن دارد و همانند دیگر انسان ها زندگی می کند و به کشورها و قاره های مختلف سفر می کند .
زن رکورددار

زن رکورددار و کوتاه قدترین زن جهان

منبع:نمناک

آموزش روش تزیین جام هفت سین با نگین

آموزش روش تزیین جام هفت سین با نگین

عکس مختلف سفره هفت سین های مدرن

عکس مختلف سفره هفت سین های مدرن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا