گران ترین دانشگاه های دنیا/نگاهی به 12 کالج گران قیمت دنیا

یکشنبه 20 شهریور 1401 جاذبه های گردشگری
گران ترین دانشگاه های دنیا

گران ترین دانشگاه های  دنیا

گران ترین دانشگاه های دنیا

“دانشگاه بهترین دوران زندگی شماست. دیگر کی قرار است والدینت چند هزار دلار در سال خرج کنند تا تو هر شب به یک شهر غریب بروی و مست کنی؟» – دیوید وود

“آموزش قوی ترین سلاحی است که می توان برای تغییر جهان از آن استفاده کرد.” – نلسون ماندلا

نسل جدید دانشجویان می خواهند دنیا را تغییر دهند. آنها می خواهند در جوامع خود تغییری ایجاد کنند و در حین انجام این کار درآمد کسب کنند. کار کردن فقط برای کسب درآمد برای یافتن شغلی که سرگرم کننده، رضایت بخش و معنادار باشد به عقب رانده می شود.

روش های قدیمی انگیزه دادن به جوانان برای ادامه تحصیل دیگر به خوبی کار نمی کند. آن‌ها نمی‌خواهند بازده سرمایه‌گذاری‌شان در کالج را بدانند یا به این نکته توجه کنند که در طول عمر با مدرک دانشگاهی چقدر بیشتر از زمانی که تحصیلاتشان بعد از دبیرستان به پایان برسد، کسب کنند. دانشجویان امروزی خواهان Excalibur آموزش هستند. آنها بهترین چیزی را می خواهند که با پول والدینشان بخرند.

با این حال، کالج یا دانشگاهی که یک دانشجو از آن فارغ التحصیل می شود، می تواند تفاوتی بین زمان فارغ التحصیلی و کار ایجاد کند. برای تعداد کمی از نخبگان، هزینه‌ها اهمیتی ندارد و والدین با خوشحالی کارت‌های نقدی را تحویل می‌دهند تا بالاترین قیمت ممکن را برای تحصیلات دانشگاهی فرزندشان و اعتبار کالج ذکر شده در مدرک تحصیلی‌شان بپردازند.

 

گران ترین دانشگاهای  دنیا

گران ترین دانشگاهای  دنیا

12. دانشگاه کالج لندن، انگلستان، بریتانیا

این دانشگاه با هدف گشودن آموزش به طور برابر و برای همه تأسیس شد. در سال 1878، دانشگاه کالج لندن شروع به پذیرش زنان با استفاده از همان استانداردهای پذیرش مردان کرد. این کالج اولین دانشگاهی در بریتانیا بود که از هر کلاس یا مذهبی دانشجو پذیرفت. الکساندر گراهام بل نیز در میان فارغ التحصیلان مشهور این دانشگاه به شمار می رود.

 

11. دانشگاه ملبورن، ملبورن، استرالیا

دانشگاه ملبورن با رتبه اول در بین دانشگاه های استرالیا و 33 در سراسر جهان، در سال 1853 افتتاح شد و به دلیل برنامه های تحقیقاتی و آموزشی برجسته خود شناخته شده است. تحقیقات انجام شده در دانشگاه در دهه 1970 منجر به کاشت حلزونی شد که بیشتر به عنوان گوش بیونیک شناخته می شود و به بیش از 200000 بیمار در سراسر جهان شنوایی می دهد.

 

 

10. دانشگاه کمبریج، کمبریج انگلستان، انگلستان

سوابق دانشگاه کمبریج به سال 1209 برمی گردد، زمانی که این منطقه یک پست تجاری روم باستان بود و این دانشگاه را به دومین دانشگاه قدیمی در بریتانیا تبدیل کرد. کمبریج در حال حاضر 21000 دانش آموز دارد که حدود 1300 نفر از آنها از 65 کشور مختلف می آیند. مدارک مهندسی، روانشناسی و علوم طبیعی و رفتاری به عنوان یک دانشجوی بین المللی با قیمت های بالایی همراه است.

بیشتر بخوانید:10 ترسناک ترین مقصد گردشگری خالی از سکنه جهان

گران ترین دانشگاهای  دنیا

گران ترین دانشگاهای  دنیا

 

9. کالج سارا لارنس، برانکسویل، نیویورک، ایالات متحده

فهرستی از گران‌ترین دانشگاه‌های جهان بدون کالج سارا لارنس کامل نخواهد بود. این کالج خصوصی شناخته شده هنرهای لیبرال که به خاطر گروه دانشجویی متنوع با دانشجویانی که از 53 کشور مختلف برای تحصیل ارائه می کنند، شناخته شده است. نسبت معلم به دانشجو و دوره های تحصیلی شخصی شده، دانشجویانی را از ایالات متحده و خارج از کشور جذب می کند.

هزینه حضور در سارا لارنس ممکن است برای بسیاری گران به نظر برسد، اما مدرک تحصیلی از این کالج معتبر می تواند درهای زیادی را برای فارغ التحصیلان باز کند. تعدادی از فارغ التحصیلان محترم سارا لارنس عبارتند از: ورا وانگ، جولیانا مارگولیس و رام امانوئل.

 

 

8. موسسه فناوری ماساچوست، بوستون، ماساچوست، ایالات متحده

یک دانشجوی کارشناسی از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) به طور متوسط ​​بیش از 80000 دلار حقوق دریافت می کند. فارغ التحصیلان MIT در شرکت های پیشرو مانند گوگل، اپل و بوئینگ مشغول به کار می شوند. بیش از نیمی از فارغ التحصیلان پس از فارغ التحصیلی مستقیماً به شغلی می روند.

دانشکده مهندسی و زمینه های تحقیقاتی برجسته آن کمک می کند تا MIT شماره 7 را در لیست بهترین دانشگاه ها برای تحصیل قرار دهد. اما، مدرسه تنها 8 درصد از متقاضیان خود را برای ترم 2017 انتخاب کرد

 

7. موسسه فناوری کالیفرنیا، پاسادنا، کالیفرنیا، ایالات متحده

آزمایشگاه رانش جت ناسا در پردیس موسسه فناوری کالیفرنیا واقع شده است. CalTech بخشی از شبکه رصدخانه ملی است. تحقیقات ژئوفیزیک این دانشگاه به همراه مطالعات لرزه ای و تحقیقات فیزیک معدنی آن شهرت جهانی دارد. مهمترین ویژگی CalTech این است که در کالیفرنیای آفتابی واقع شده است. دانش آموزان می توانند سفرهای یک روزه به ساحل داشته باشند و در هالیوود Rodeo Drive خرید کنند. قیمت تحصیل در چنین محیط زیبایی با سایر دانشگاه های برتر قابل مقایسه است.

بیشتر بخوانید:15 مکان متروکه روی زمین که شما را مبهوت می کند

گران ترین دانشگاهای  دنیا

گران ترین دانشگاهای  دنیا

 

6. دانشگاه های مجارستان

والدین با دانش آموزانی که به دنبال مدرک لیسانس هستند، می توانند انتظار داشته باشند که 92٪ از درآمد سالانه خود را صرف هزینه های تحصیل و زندگی کنند. متوسط ​​هزینه تحصیلات عالی در مجارستان 34200 دلار برای یک برنامه چهار ساله لیسانس است. ساکنان مجارستان و برخی از دانشجویان بین المللی می توانند واجد شرایط دوره های بدون شهریه باشند.

با این حال، ساکنان باید در کشور بمانند و به مدت 10 سال در رشته مورد نظر خود کار کنند یا تمام شهریه ها و هزینه ها را پس دهند. عموم مردم احساس می کنند که تنها برای بازپرداخت بخشی از هزینه های آموزش عالی و تحریک اقتصاد، کار در کشور مناسب است.

 

5. دانشگاه کوئینز، کینگستون، انتاریو کانادا

دانشگاه کوئینز در سال 1841 توسط منشور سلطنتی ملکه ویکتوریا تأسیس شد و آن را به یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا تبدیل کرد. دانشجویان بین‌المللی 10 درصد از جمعیت دانشجویی را تشکیل می‌دهند که تنوع را به محوطه دانشگاه می‌آورد. این دانشگاه بر مطالعات تحقیقاتی متمرکز است که در بسیاری از زمینه ها از جمله مطالعات سلامت روان و جهانی شدن است.

 

4. دانشگاه آکسفورد، انگلستان

دانشگاه آکسفورد قدیمی ترین دانشگاه انگلیسی زبان در جهان تبدیل می کند. این دانشگاه تاریخی که به‌خاطر علوم تحقیقاتی شناخته می‌شود، به‌عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش عالی جهان و گران‌ترین مؤسسات آموزشی در بریتانیا زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 25عجیب ترین عجایب طبیعی روی زمین

گران ترین دانشگاهای  دنیا

گران ترین دانشگاهای  دنیا

 

3. دانشگاه باند، ساحل طلایی، کوئینزلند استرالیا

دانشگاه باند با دانستن اینکه دانشجویان می‌خواهند دنیا را تغییر دهند و اکنون سلاح آموزش را می‌خواهند، دانشجویان کارشناسی را از طریق رشته تحصیلی خود به سرعت دنبال می‌کند، که به آنها اجازه می‌دهد یک سال زودتر از دانشجویان سایر دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شوند.

 

2. دانشگاه کلمبیا، نیویورک ایالات متحده آمریکا

این دانشگاه به تازگی 250 سالگی خود را جشن گرفت و قدیمی ترین دانشگاه در نیویورک است. فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، فیزیک، حقوق، بازرگانی، یا تعداد بیشماری از رشته های موجود، دانشگاه کلمبیا را ترک خواهند کرد و از سلاح های آموزشی خود با اطمینان استفاده می کنند. آنها همچنین شاهد افزایش قیمت فارغ التحصیلی از چنین دانشگاه محترمی خواهند بود.

 

1. کالج هاروی ماد، کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده با کالج هاروی ماد در کلرمونت کالیفرنیا در صدر فهرست قرار دارد. تنها 13 درصد از متقاضیان در سال گذشته در کالج هاروی ماد پذیرفته شدند که تعداد کل دانشجویان را کمی بیش از 800 نفر نشان می‌دهد. این کالج برنده جایزه هنرهای لیبرال ممکن است   اما فارغ‌التحصیلان با شناخت هاروی ماد وارد نیروی کار می‌شوند. کالج تمام تلاش خود را کرد تا آنها را با Excalibur آموزش مسلح کند.

کشور هند

کشور هند/همه چیز درباره کشور هند

عجایب طبیعی

25 عجیب ترین عجایب طبیعی روی زمین

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا