چه اپلیکیشن و سایتی به درد کسب و کار ما می خورد؟

یکشنبه 15 مهر 1397 موفقیت
چه اپلیکیشن و سایتی به درد کسب و کار ما می خورد؟

داشتن سایت برای کسب و کار های بزرگ می تواند تاثیری فوق العاده مناسب بر میزان و کیفیت فروش بگذارد.

امروزه که کسب و کارهای اینترنتی و به خصوص فروشگاه های آنلاین بسیار رونق گرفته اند؛ این وب سایت ها هستند که قادرند تفاوت اصلی را ایجاد کنند.

به گزارش ….، هر وب سایتی که تجربه ای راحت تر از خرید به مشتری القا کند؛ می تواند مشتریان ثابت و یا جدید زیادی را به خود جذب نماید. هرچه امکانات سایت بیشتر باشد؛ حرفه ای تر خواهد شد. در نتیجه کاربر خرید از سایت شما را ترجیح داده و رضایت بیشتری از گشت و گذار در سایت شما کسب خواهد کرد. در ادامه به برخی ویژگی های سایت فروشگاهی که تیم فردادیجیتال در اختیارتان قرار می دهد اشاره می کنیم :

  •  ایجاد فضایی منحصر به فرد در سایت مطابق با خواسته ها و سلیقه ی شما

  •  ایجاد طرحی اولیه از وب سایت شما برای توافق هرچه بهتر طرفین

  •  تضمین سرعت بالای سایت شما

  •  انجام خدمات سئو On Site

  • تست اعتبار سنجی کد های نوشته شدهW)3 (Validator

  •  بهینه ساختن تصاویر سایت

  • آموزش مدیریت سایت و نحوه ی کار با پنل اختصاصی آن

  • ایجاد اتصال بین سایت شما و درگاه پرداخت

  •  طراحی کاملاً داینامیک برای سهولت کار با وب سایت

 

 

 

 

تعیین تعرفه طراحی سایت فروشگاه آنلاین به صورت دقیق

با توجه به ویژگی های گفته شده بهتر است برای اطلاع دقیق از تعرفه ی طراحی فروشگاه اینترنتی با مشاورین فردا دیجیتال تماس گرفته و امکاناتی که دوست دارید در سایت شما قرار بگیرند را نام ببرید. این کار کمک می کند تا ما بتوانیم برآورد دقیقی از هزینه های سایتتان به دست آوریم. همچنین وقتی هدف شما از ایجاد سایت را بدانیم؛ می توانیم موارد ویژه و بهینه ای به شما پیشنهاد کنیم. برای اطلاع از هزینه ی طراحی سایت فروشگاه آنلاین می توانید از طریق شماره های 88196715 – 021 و 88196753 – 021 ، با تیم مشاوره ی فردا دیجیتال تماس حاصل فرمایید.

 

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر هزینه لازم است؟

تعرفه ی طراحی سایت فروشگاهی موضوعی است که همواره مشتریان درباره ی آن، از ما سوال می کنند. اما باید بدانید که هزینه ی طراحی سایت فروشگاهی و راه اندازی آن یک میزان مشخصی ندارند. برای مثال طراحی سایت حرفه ای نیازمند اجرای فاکتور های پیچیده ی متعددی است. در حالی که بسیاری از شرکت ها با استفاده از فروشگاه ساز های اینترنتی حداقل های یک فروشگاه آنلاین اینترنتی را به شما تحویل می دهند. خود شما بهترین قاضی هستید. این دو مدل سایت به هیچ عنوان از لحاظ کیفی قابل مقایسه نمی باشند. طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای نیازمند ساعت ها کار مداوم است تا خروجی مد نظر شما به دست بیاید. در نتیجه قیمت طراحی یک فروشگاه آنلاین ممکن است بسیار بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید باشد. اما نکته در این است که شما چیزی را سفارش دهید که واقعاً به دردتان بخورد نه چیزی که شرکت های طراحی سایت از شما مطالبه می کنند.

 

به همین منظور برای آگاهی بیشتر شما از قیمت طراحی سایت فروشگاهی قبل از عقد قرارداد طی یک جلسه با حضور مشاورین و کارشناسان ما، کسب و کار شما نیاز سنجی خواهد شد و بهترین گزینه ها و به صرفه ترین قیمت ها پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

 

 

 

چگونه سایت فروشگاهی خود را پربازدید کنیم؟

برای اینکه سایت شما باب میل الگوریتم های گوگل قرار بگیرد و بازدید آن افزایش پیدا کند؛ باید اصول سئو را در آن رعایت کنید. البته باید مراقب باشید که در این بین، گیر سئوکاران کلاه سیاه نیافتید. سایت های فروشگاهی معمولا دارای محصولات زیادی هستند؛ در نتیجه نیازمند حجم بالایی از محتوا می باشند. به همین دلیل انجام سئو در این گونه سایت ها وقت بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. پس برون سپاری سئوی سایتتان بهترین کاری است که می توانید برای سایت فروشگاهی خود انجام دهید.

 

هزینه سئوی سایت چقدر است؟

در جواب این سوال باید گفت که قیمت در مورد این مسئله کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد. پکیج های خدماتی ما مشخص هستند و به هیچ وجه یک قیمت مقطوع برای شما مشخص نخواهیم کرد. پس از اینکه در جلسه ی ذکر شده به نیاز خود پی بردید؛ آنگاه می توانید انتخاب کنید که لازم است چه مواردی در وب سایت شما پیاده سازی شوند. بعد از تمام این موارد شما این قابلیت را خواهید داشت که از تمامی مراحل کار و اینکه پروژه ی شما اکنون در چه مرحله ای است مطلع شوید. برای این کار ما به شما ابزار لازم را خواهیم داد که در واقع یک پنل کاربری است که شما بعد از عقد قرارداد آن را در اختیار خواهید گرفت.

 

 

انجام سئوی سایت با قیمت مناسب

بالا بردن سئوی سایت امری بسیار پیچیده و دشوار است. به طوری که یک شرکت سئو که کارش در حوزه ی بهینه سازی سایت است؛ خدمات سئوی خود را یکی از سخت ترین امور در حوزه ی فعالیت های دیجیتالی می داند. به همین دلیل شرکت های زیادی تعرفه ی خدمات سئو خود را با ارقامی نجومی تعیین می کنند. اما نکته ای که فردا دیجیتال را از سایر این شرکت ها متمایز کرده است؛ قیمت پایین سئوی سایت ما می باشد. فردا دیجیتال خدمات مختلفی را به منظور بهینه سازی هرچه بیشتر سایت شما ارائه می دهد و هنگام توافق بر سر قیمت خدمات خود بسیار منعطف است. در نتیجه لازم نیست نگران مسائل مالی باشید. با فردا دیجیتال شما می توانید از سئوی On Site گرفته تا بهینه سازی سرعت سایت، همه را به صورت یک جا برای سایت خود داشته باشید..

 

بهینه سازی سئو سایت با گروه فردا دیجیتال

همانطور که گفته شد سئو یک بحث تخصصی است و نمی توان انجام آن را به هر کسی سپرد چون ممکن است به کلی سایت شما را با خاک یکسان کنند. در نتیجه اینجاست که حضور تیم سئو فردا دیجیتال می تواند به سایت شما کمک کند و بر اساس به روزترین الگوریتم های گوگل آن را تا بیشترین حد ممکن بهینه کند.

 

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

امروزه نه فقط در ایران بلکه در تمام جهان، مردم درصد بالایی از امور خود را با گوشی موبایلشان انجام می دهند. این موضوع با تمام پیامد های منفی که به همراه داشت؛ فرصتی مناسب برای بسیاری از کسب و کار ها مهیا کرد. این کسب و کار ها با استفاده از اپلیکیشن های موبایل توانستند ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کنند و خود را در زندگی روزمره مردم جای دهند. با توجه به اینکه در حال حاضر انواع و اقسام اپلیکیشن ها وجود دارند؛ اپلیکیشنی می تواند حرف اول را بزند که دارای طراحی خاص و متفاوت باشد.

 

چه اپلیکیشنی به درد کسب و کار ما می خورد؟

بسته به نوع کسب و کاری که دارید می توانید از انواع اپلیکیشن ها استفاده کنید اما هیچگاه فراموش نکنید که پلن مالی خود را تنها بر روی اپلیکیشن نبندید و حتما از گزینه های آلترناتیو نیز استفاده کنید.

به طور مثال اگر یک فروشگاه هستید؛ می توانید یک سامانه ی فروش از طریق اپلیکیشن موبایل راه اندازی کنید و یا ممکن است که یک کسب و کار صنعتی باشید. در این صورت از طریق اپلیکیشن و ایجاد بستری برای ثبت سفارش در آن می توانید علاوه بر فروش بیشتر و راحت تر به معرفی محصولاتتان بپردازید.

منبع:نمناک

10 راه برای توسعه و رشد کسب و کار خانگی

10 راه برای توسعه و رشد کسب و کار خانگی

31 راز برای موفقیت در زندگی

31 راز برای موفقیت در زندگی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا