نشانه بی توجهی به سلامت بدن

دوشنبه 22 فروردین 1401 سلامت
نشانه بی توجهی به سلامت بدن

نشانه بی توجهی به سلامت بدن که باید جدی گرفت

همه ی ما در تلاشیم که زندگی خوبی داشته باشیم اما اگر سلامت جسم در خطر باشد این امر به دور از واقعیت میشود ، هنگامی که بدن شروع به بروز نشانه هایی کند باید مراقب باشیم

خستگی های مزمن

اگر دائم احساس خستگی میکنید و انرژی کافی برای انجام کارهایتان را ندارید بدنتان در حاله تلاش است تا به شما چیزی ر ا بفهماند ، رژیم غذایی ناسالم خود یکی از علل خستگی مزمن است. غذاهایی که کربوهیدرات پایین دارند انرژی مورد نیاز بدن را تامین نمی کند و همچنین می تواند نشانه قند خون پایین باشد.

دمای پایین بدن

دمای پایین بدن نیز یکی از علائم کمبود انرژی است همچنین دمای پایین این نشانه عملکرد پایین متابولیک و تیروئید است، فاکتوری که محل رشد ویروس ها و عفونت ها را فراهم می کند و باعث مرگ تدریجی سلول ها می شود بنابراین اگر دمای بدن یک یا دو درجه پایین تر از حد نرمال باشد به پزشک مراجعه کنید تا تیروئید و متابولیسم بدن شما را بررسی کند.

نشانه بی توجهی به سلامت بدن

نشانه بی توجهی به سلامت بدن

بی خوابی و کیفیت پایین خواب

اگر در خوابیدن دچار مشکل هستید و با انکه خسته اید اما در رخت خواب ، خوابتان نمیبرد این نشانه بی خوابی و نداشتن انرژی لازم است، در این شرایط بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

 

ناتوانی در کاهش وزن
اگر معمولاً وزنتان نوسان دارد و پایین آوردن وزن برای تان دشوار است بدنتان سعی دارد چیزی به شما بگوید بنابراین باید تغذیه تان را بررسی و به پزشک مراجعه کنید.

مشکلات گوارشی

تابه حال در مورد روند هضم غذا فکر کرده اید؟ چگونه بدن غذاها را هضم می کند؟ اگر همیشه احساس نفخ دارید یا غذایی که می خورید را با حالت تهوع بیرون می ریزد مشکل گوارشی دارید یا غذای که میخورید با معده شما سازگار نیست.

 

تخم مرغ

تقویت عملکرد مغز کودکان با یک تخم مرغ در روز

بادام زمینی

توصیه مهم به مادران باردار: بادام زمینی بخورید

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا