مکانهای توریستی آسیا

پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 جاذبه های گردشگری
مکانهای توریستی آسیا

مکانهای توریستی آسیا

از مکانهای بزرگ گردشگری گرفته تا جزایر دور افتاده ، آشنایی با مکانهای شگفت انگیز در آسیا همراه مجله خانواده دایان باشید.آشنایی با تمدن و فرهنگ‌های مختلف کشورهای آسیایی هرسال گردشگران بسیاری را به‌سوی کشورهای توریستی آسیا مانند تایلند، چین، هند،مالزی ، ترکمنستان و ارمنستان واندونزی می‌کشاند.

 

مکان شگفت انگیز در آسیا

1. معبد Tiger’s Nest، بوتان

این صومعه ومعبد که به نام Taktsang نیز شناخته می شود ، صومعه ای مقدس است که بر روی صخره ای صخره ای 3000 فوت بالاتر از دره Paro ساخته شده است. افسانه ها حاکی از آن است که حدود 1300 سال پیش ، گورو رینپوچ در پشت یک تیگر شکن پرواز کرد و بوتانی ها را به آیین بودا در این مکان تبدیل کرد.

کوالالامپور پایتخت مالزی است. به دلیل تنوع کارهای انجام و دیدن ، مکانی شگفت انگیز برای بازدید است. این معماری از فرهنگی تا مدرن است. از توریستی ترین مکان ها می توان به شهر چین ، برج های دوقلوی پتروناس ، غارهای بوتا و بازار مرکزی اشاره کرد. 

4. خلیج هان لانگ ، ویتنام

این خلیج به عنوان یکی از میراث جهانی یونسکو باید از آنجا بازدید کنید. بیش از 3000 جزیره وجود دارد و حدود 1600 نفر در این روستا زندگی می کنند.

 

5. بالی ، اندونزی

خورشید ، دریایی آبی عمیق و سواحل طولانی. بالی می تواند بهشت گرمسیری برای شما باشد!

بالی یکی از محبوب ترین مقاصد مسافرتی در آسیا است که تصاویر بهشت جزیره ای منحصر به فردی را به ذهن خطور می آورد. تابستان زمانی عالی برای مسافرت به بالی است، به طوری که می توانید از زندگی شبانه پر جنب و جوش کوتا لذت ببرید و به کاوش بناهای باستانی بپردازید و خود را در تاریخ فرهنگی غنی آن غرق کنید. در سواحل بالانگان آرامش کسب کنید یا به تماشای موج سواران کانگ گو بنشینید، و بعد برای تماشای طلوع دل انگیز به کوه باتور صعود کنید.

6. Danxia Landform ، چین

این چشم اندازهای زیبا منحصر به کشور چین است. این مناظر از ماسه سنگ قرمز و نیروهای قوی تشکیل شده اند و در سال 2010 به فهرست میراث جهانی اضافه شدند. این یکی از مکانهایی است که باید خودتان ببینید.

7. دهکده خانوادگی رنگین کمان ، تایوان

چندی پیش پیرمردی شروع به نقاشی كرد. نام این مرد هوانگ یونگ فو بود که به پدربزرگ رنگین کمان نیز معروف است. او در دهکده وابستگان نظامی زندگی می کند و روزی تصمیم گرفت که این مکان را رنگارنگ تر کند. این یک مکان زیبا با یک داستان منحصر به فرد است. شما عاشق دیدن همه رنگ ها خواهید بود و شما را در قلب خود حرکت می دهد. قطعاً باید دید!
شکوفه های زردآلو در چین

شکوفه های زردآلو در چین

پاسارگاد

پاسارگاد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا