قتل برادرزن برای جلوگيري از جدایی همسر! – حوادث

پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 دسته‌بندی نشده

روزنامه شرق: مرد جوان وقتی فهمید برادر همسرش برای بردن خواهرش به تهران آمده و می‌خواهد بین او و خانواده‌اش جدایی بیندازد، با ضربه چاقو او را به قتل رساند.

 صبح دیروز جلسه محاکمه متهم ٢٦ساله که اصغر نام دارد، در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد و در ابتدای جلسه نماینده دادستان جزئیاتی از پرونده را توضیح داد و از کیفرخواست دفاع کرد و خواستار مجازات متهمان بر اساس درخواست اولیای‌دم شد.

 

وی گفت: این قتل در سیزدهمین روز دی‌ سال ٩٤ اتفاق افتاده است و مرد جوانی در خیابان ولی‌عصر تهران به دست همسر خواهر خود به قتل رسیده است و براساس مدارک به‌دست‌آمده و اعترافات متهم در دادسرای جنایی قرار مجرمیت و کیفرخواست علیه این مرد صادر شده است و به‌عنوان نماینده دادستان درخواست رسیدگی به این پرونده را دارم. پس‌از‌آن اولیای‌دم مقتول با حضور در جایگاه از دادگاه خواستند که متهم را به قصاص محکوم کنند.

در ادامه جلسه دادگاه متهم به دستور قاضی در جایگاه حاضر شد و از اولیای‌دم درخواست بخشش کرد و گفت من نمی‌دانم چطور این‌ کار را کرده‌ام. او همچنین در توضیح ماجرا گفت: زمانی که این اتفاق افتاد، حدود ١٤ ماه بود که با همسرم ازدواج کرده بودم که باردار شد؛ اما قبل از به‌دنیا‌آمدن فرزندم فهمیده بودم که همسرم قبل از من با فرد دیگری ارتباط داشته است و همین موضوع باعث اختلافات شدیدی بین من و همسرم شد بود؛ به‌همین‌دلیل دائم با هم درگیر بودیم؛ اما به‌دنیا‌آمدن بچه باعث بهترشدن رابطه و کم‌شدن درگیری‌ها شد؛ اما همچنان با هم اختلاف داشتیم.

 

چند روز قبل از قتل، برادر همسرم که فردی پرخاشگر بود، به خانه ما آمد. البته برادر‌زنم قبلا در تهران و در یک مغازه نان فانتزی‌پزی کار می‌کرد؛ اما چون آنجا هم دعوا کرد، به همدان رفت. سه روز قبل از درگیری من و برادرزنم، او برای مراسم عروسی به تهران آمده بود و به ما هم سر زد و قرار شد در خانه ما بماند. با توجه به اینکه فردی پرخاشگر بود، با هم دعوا کردیم و من او را با چاقو زدم که سه روز بعد از حادثه جانش را از دست داد.

متهم درباره روز حادثه گفت: در آن‌موقع من سرایدار بودم و با همسر و فرزند در یک اتاق ١٠‌متری زندگی می‌کردیم. از‌آنجایی‌که فرزندم زودتر از موعد به دنیا آمده‌ بود، ضعیف بود و به بوهای مختلف خیلی حساس بود؛ مثلا دکتر‌ها گفته بودند در نزدیکی او از اسپری استفاده نکنیم؛ اما برادر همسرم بدون توجه به تذکرات من که برایش توضیح دادم چرا نباید در اتاق ١٠‌متری اسپری بزند؛ این کار را کرد و بعد هم با من درگیر شد.

 

او کلا با همه درگیر می‌شد و حتی در مدت چند روزی هم که به تهران آمده بود تا به عروسی برود، با یک افسر پلیس درگیر شده بود. این متهم به قتل درباره روز و نحوه وقوع حادثه نیز گفت: آن روز من از بیرون آمدم و دیدم همسر و فرزندم در خانه نیستند و به همسرم زنگ زدم. او گفت بچه را بیرون برده و بعد از مدتی برادرزنم از بیرون آمد. او با من بگو‌مگو کرد و گفت که باید طلاق خواهرش را بدهم، آن‌موقع بود که فهمیدم اصلا او به تهران آمده است که خواهرش را به شهرستان ببرد و همین باعث شد با او درگیر شوم.

 

همان موقع برادر‌زنم از جیبش یک چاقوی ضامن‌دار بیرون آورد تا به من حمله کند. من هم یک چاقوی آشپزخانه برداشتم تا از خودم دفاع کنم که این اتفاق افتاد. اصلا نمی‌دانم چطور شد که او را زدم و وقتی به خودم آمدم، او زخمی و خونی روی زمین افتاده بود؛ حتی خودم با اورژانس تماس گرفتم؛ اما فایده نداشت و او فوت کرد. بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافعش قضات دادگاه ختم جلسه رسیدگی را اعلام کردند و وارد شور شدند.

منبع : برترینها

مرگ عجیب شهروند اصفهانی در تصادف - حوادث

اتفاقی دردناک برای این خانم حین تصادف (عکس) - جامعه

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا