فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

یکشنبه 22 اسفند 1400 جاذبه های گردشگری
فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

 

1-ساحل کوپاکابانا

ساحل کوپاکابانا یکی از معروف‌ترین و بینظیرترین ساحل‌های دنیا است که در شهر ریودوژانیرو برزیل واقع شده است. کوپاکابانابه دلیل ساحل ۴ کیلومتری اش شهرت جهانی دارد. این ساحل از خیابان پرنسس ایزابل شروع می‌شود و تا خیابان پوستو سیز ادامه دارد. 

 


2-ساحل بایو ده سانچو

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

ساحل بایو ده سانچو

آب روشن این ساحل آن را به طور مداوم در میان یکی از ده ساحل برتر جهان جای داده است. این ساحل در امتداد مجمع جزایر فرناندودی نورنها واقع شده است با زیبایی بکر و بی بدیل اینجا یکی دیگر از بهترین ساحل‌هادر مجمع الجزایر پرایا است؛ ساحلی با آب‌های شفاف آبی و مناطقی برای شنا و غواصی و یکساحل بی‌نهایت زیبا برای زوج‌های جوان است.


3- سواحل پرایا سانچو

 

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

سواحل پرایا سانچو

پرایا سانچو در میان سواحل برزیل یکی از محبوب ترین سواحل طی چندین سال گذشته است. این ساحل زیبا بهترین محل برای غواصی است. غواصان از دور و نزدیک به این ساحل می آیند تا لاک پشت‌های سبز، لاک پشت منقاردار، کوسه‌ها، ماهی قزل آلا، مرجان‌ها و نهنگ‌ها را ببینند.

پرایا سانچو را به عنوان بهشت می‌شناسند. این ساحل بهترین محل برای کسانی است که نیاز به ماجراجویی بیشتری، دارند است. این ساحل از طریق یک شکاف در صخره‌ای که عجیب و غریب است قابل دسترس است.

 


 بینظیرترین ساحل‌های برزیل

4-ساحل لانکوئیس مارانشنه

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

ساحل لانکوئیس مارانشنه

این ساحل بسیار زیبا ارزش دیدنو وقت صرف کردن را دارد. مجموعه‌ای از تالاب‌ها و تپه‌های گسترده در این منطقه استکه گردشگران می‌توانند در استخرهای میان تپه‌ها شنا کنند.این منطقه در سال۱۹۸۱به یک پارک ملی تبدیل شده است.

بعد از هر بارندگی میان تپه ها از آب بارانپر می‌شوند آب باران به لطف لایه سنگی که در زیر شن و ماسه‌ها وجود دارند در آنجا باقیمی مانند. آب باران در میان این تپه ها دریاچه‌های آبی، سبز و سیاه را تشکیل می‌دهند.جاده هایی که به این پارک می رسند عبور وسایل نقلیه مجاز نیست و راه دسترسی مستقیم به اینجا وجود ندارد.

5-ساحل پرایا سانچ

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

ساحل پرایا سانچ

پاراتی یکی از معروف‌ترین شهرهای کوچک درکاستاورد است و بیش از 300 مایل جاده ساحلی از ریو تا سائوپائولو دارد. این شهر به خاطر معماری مستعمراتی‌اش معروف است و به خاطر مغازه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌هایی کهبر اساس نیاز توریست‌ها خدمات می‌دهند، شهری جذاب و ساکت و توریست‌ پسند است.

پاراتیدر خودش سواحل واقعی ندارد اما با یک سفر کوتاه با قایق می‌توانید به جزایری کوچک وتمیز و ساکت برسید. پیدا کردن قایق در روز آسان است و می‌توانید با تور گروهی به آنجابروید و یا یک قایق کوچک به همراه یک راهنما کرایه کنید.

 

 


6-سواحل ریودوژانیرو

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

سواحل ریودوژانیرو

سواحل ریو حتی برای گردشگران با تجربه وحرفه‌ای، نیز جذاب است. این سواحل عریض، تمیز و مجهز هستند و شن‌های سفید نرم دارند.سواحل اصلی خدمات متنوعی نظیر دوش، مسیرهای پیاده روی بر روی شن‌های سرد، سرویس‌های بهداشتی تمیز، چادر و صندلی اجاره‌ای و غذا و نوشابه ارائه می دهند.سواحل شرقی شاملراموس، فلامینگو، بوتافوگو اورکا بسیار زیبا هستند اما برای آفتاب گرفتن مناسب نیستند

 

 


 7- سواحللبلون

فوق العاده ترین سواحل‌ برزیل

سواحللبلون

لبلون ساحلی معروف در ریودوژانیرو و محل سکونت مرفه‌ترین افراد شهر می‌باشد. این منطقه به داشتن گران‌ترین خانه‌ها در امریکای لاتین معروف است. لبلون از شرق به ایپانما و از غرب به کوه‌های دوبرادر راه دارد. لبلون شباهت‌های زیادی با ایپانما دارد اما نسبت به ایپانمای شلوغ و پر رفت و آمد، آرام ترمی‌باشد. یکی از سرگرم کننده ترین مکان‌های این ساحل زمین های بازی مخصوص کودکان است.

 

 

 

 

دیدنی ترین اقیانوس ها در جهان

دیدنی ترین اقیانوس ها در جهان

تنگ رغز داراب

تنگ رغز داراب

آخرین دیدگاه‌ها

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا