فـال ابـجــد روزانــه شنبه 20 مرداد

شنبه 20 مرداد 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

??فـال ابـجــد روزانــه??

?نتیجه محاسبه ابجد امروز?
?مورخ : شنبه 20 مرداد

? ?

?فروردین
?ابجد فال شما:ج د ب

تعبیر: سعی کنید حواستان را خوب جمع کنید. شخصی در زندگیتان می خواهد شما را فریب بدهد و باعث آزار و اذیت شما شود سعی کنید از اطرافیانتان دور بمانید و برای خود زندگی جدیدی را تشکیل دهید. دوری از آنها به نفع شماست و باعث می شود که بتوانید در زندگی به موفقیت برسید..

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:د د د

تعبیر: به زودی خواسته دلت حاصل می‌شود؛ و به مرادلت خواهی رسید اگر می‌خواهی معامله را انجام دهید سعی کنید خوب دقت کنید، و از اطرافیان تان مشورت بگیرید اگر سود و نفعی برای تان داشت به انجام آن عمل کنید تا در زندگی تان به پیروزی و موفقیت برسید …

?خرداد
?ابجد فال شما:ب د د

تعبیر: سعی کنید؛ در زندگیتان فعلا دست به کاری نزنید چون برایتان خوشایند نیست، فال ابجد این را به شما گوشزد کرده است تا چند مدتی صبر کنید کاری را انجام ندهید که به ضرر شماست و شما را در زندگیتان با شکست مواجه می کند – تا چهل روز آینده برایتان اتفاقات خوب و خوشایندی به وجود می آید.

? ?

?تیر
?ابجد فال شما:د د ج

تعبیر:قصد و نیتت خوبست . به زودی از غم و غصه رهایی می یابید. و به سوی روشنایی و شادی در زندگی تان می رسید شکرگزاری نعمت های خداوند باشید و از یاد او غافل نشوید زیرا او در زندگی به شما کمک های زیادی می‌کند ،و شما را از بدی ها دور می کند پس سعی کنید با راز و نیاز کردن با خداوند بپردازید تا در زندگیتان موفق شوید.

?مرداد
?ابجد فال شما:ب ج ب

تعبیر: اتفاقات خوب و خوشایندی در زندگی تان به وجود می آید، به زودی عده ای از آشنایانتان به دیدار شما می آیند سعی کنید؛ به خوبی از آنها استقبال کنید تا باعث شادی و خوشحالی شما شود سفری در پیش دارید که برای تان سود و منفعتی زیادی دارد و شما را در زندگیتان به لذت های زیادی می رساند.

?شهریور
?ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: طالع خوبی در پیش رو داریدولی هدفی درسر داری که برایتان خوشایند نیست سعی کنید از آن هدفتان دست بکشید تا در زندگیتان عاقبت بخیر شوید به زودی برایتان اتفاقات خوب و خوشایندی به وجود می آید و شما را در امور کاری تان را موفقیت میرساند سود ومنفعت زیادی به دست می آورید

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:ج ج آ

تعبیر: آرزوهایی دارید که خیلی زود برآورده می‌شود و زندگی برایتان خوشایند می‌شود. اگر وارد مسیری جدید شده اید تشویش نداشته باشد که راه موفقیت انیز و سودمندی است. کودکی زیبا رو در راه دارید که با قدم خیرش به زندگیتان برکت می بخشد. به حرف های بزرگتر هایتان گوش کنید تا راه سعادت را بیابید.

?آبان
?ابجد فال شما:ب ب د

تعبیر: اقبال نیکی دارید و آرزوهایتان حاصل می‌شود. اگر غم و اندوهی در زندگیتان وجود دارد از آن رهایی میابید. باید مراقب باشید تا اسرارتان را جایی بازگو نکنید چرا که از این طریق ضربه بدی به شما وارد خواهد شد. دوستانی خواهید یافت که در همه حال با شما همراه اند پس به آنها اعتماد کنید.

?آذر
?ابجد فال شما:ج ب ب

تعبیر: به تمامی آرزوهای تان می رسید اما اگر خلف وعده کنید تمامی آنها را از دست خواهید داد. به دنبال اعمال حرام نروید و از دیگران سوء استفاده نکنید که در این صورت زندگی برایتان سخت خواهد شد. فردی حرفهای ناخوشایندی در رابطه با شما میزند اما راه به جایی نمی برد پس نگران نباشید.

? ?

?دی
?ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: مقصود بسیار نیکی دارید و بخت و اقبالی خوب در انتظارتان است. از غم و مشکلات خلاص می‌شوید و به سعادت می رسید. دشمنان فراوان در اطراف تان دارید اما هیچ کدام راه به جایی نمی برند. سود و منفعتی نصیبتان می‌شود و وارد معاملاتی می شوید که به سعادت می‌رسید. اگر دچار نگرانی و اضطراب هستید به زودی برطرف می شود.

?بهمن
?ابجد فال شما:د ج آ

تعبیر: مقصود بدی دارید و با این کار دچار مشکل و دردسر خواهید شد. پریشان و آشفته هستید به خاطر اینکه از خداوند دور شده اید. برای اینکه از این وضعیت خلاص شوید دعا و نماز بخوانید. اگر دل بسته کسی هستید صبور باشید و از خداوند بخواهید که هر چه به صلاحتان است را برایتان مقتدر سازد.

?اسفند
?ابجد فال شما:ب د ج

تعبیر: به زودی از مشکلات و گرفتاری ها خلاص خواهید شد اما با تلاش و کوشش خودتان پس انتظار کمک از کسی نداشته باشید. اگر با شخصی مشکلی دارید از دعوا درگیری پرهیز کنید و سعی کنید که با آرامش مشکلات را برطرف نمایید. زندگی به کامتان می‌شود اما باید صبور باشید.

 

فال نوستراداموس

فال نوستراداموس شنبه 20 مرداد 1397

فــال شــــمـع چهارشنبه 24 مرداد

فال شمع شنبه ۲۰ مرداد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا