فـال ابـجــد روزانــه سه شنبه 27 شهریور

سه‌شنبه 27 شهریور 1397 طالع بینی
فال ابجد روزانه

 

?نتیجه محاسبه ابجد امروز?

?فروردین
?ابجد فال شما:آ ب ج
?تعبیر: به آرزوهایتان ميرسید و از غم و اندوه خلاص میشوید. اگر شکرگزار خداوند باشید مال و سرمایه خوبی به دستتان می رسد. دوستان خوبی در اطراف تان ندارید و همواره بر شما رشک و حسد می ورزند پس از آنها فاصله بگیرید. وصلتی در پیش دارید که سعادت و خوشبختی فراوانی را نصیبتان میکند.

?ارديبهشت
?ابجد فال شما:د آ ب
?تعبیر: مقصودی که دارید به نفع تان نیست و اگر از آن دست نکشید به درد و گرفتاری دچار خواهید شد. چشم و نظر بسیار بر شما کارگر است پس مراقب باشید تا گزندی به شما نرسد. از دعوا و مرافعه پرهیز کنید و با مهر و عطوفت با دیگران رفتار کنید تا به هر آنچه که میخواهید دست پیدا کنید.

?خرداد
?ابجد فال شما:د ج ب
?تعبیر: خبرهای خوبی به دستتان می رسد که موجب می شود از پریشانی نجات یابید. اموالی به دستتان میرسد که مشکلات مالی تان را برطرف خواهد کرد. دوستان خوبی دارید با آنها مشورت کنید تا راه سعادت و کمال را بیابید. معاملاتی را آغاز می‌کنید که ممکن است برای تان ضرر و زیانی جزئی به همراه داشته باشد.

?تیر
?ابجد فال شما:ب ج آ
?تعبیر: مقصودی که دارید شما را دچار اندوه و پریشانی خواهد کرد پس از آن چشم پوشی کنید. مخالفان زیادی در اطرافتان هستند اما تمامی آنها به زودی با شما موافق می شوند پس نگران نباشید. اگر قصد دارید سفری را آغاز کنید هر چه سریعتر اقدام کنید که به نفع تان می باشد.

?مرداد
?ابجد فال شما:ج ب آ
?تعبیر: اقبال نیکی دارید و اگر توکلتان بر خداوند باشد به هر آنچه که میخواهید می‌رسید. دگرگونی‌هایی در زندگیتان پدید می‌آید که شما را به مقصودتان می رساند. مراقب باشید و اسرار تان را برملا نکنید که ممکن است در دردسر بزرگی بیفتید.

?شهریور
?ابجد فال شما: ب ج ب
?تعبیر: مقصود خوبی دارید و به رزق و روزی فراوانی دست پیدا می‌کنید. خبرهایی به دستتان میرسد که شما را شاد و خوشحال می‌کند. اگر قصد دارید تا وصلتی را آغاز کنید اقدام به این کار کنید که برایتان خوش یمن و مبارک است. فردی حرف هایی را به شما می زند به او گوش فرا دهید.

? ?

?مهر
?ابجد فال شما:ب د ج
?تعبیر: طالعت به زودی تبدیل به روشنایی می شود و درخشش خاصی پیدا می کند :اگر گمشده ای دارید به زودی پیداش می کنی و اگر قصد معامله ای دارید این معامله به موفقیت و شادی می پیوندد و برایتان خوشحالی و شادی های زیادی به وجود می آورد وباعث سربلندی تان میشود …..

?آبان
?ابجد فال شما:د ج آ
?تعبیر: طالع خوبی نداری ؛روزگار بر وفق مراد تو نیست برای چند مدتی نباید دست به هیچ کاری بزنید چون باعث می شود روزگار بر تو تلخ شود،، زنی با چشمانی کبود و قدی کوتاه شما رابه طلسمهای زیادی بسته است و طالع تان را به سیاهی تبدیل کرده است این برایتان خوشایند نیست پس کمی صبور باشید…..

?آذر
?ابجد فال شما: د آ د
?تعبیر: آینده خوبی در پیش داری :اگر همت کنی در کارهایت تلاش و کوشش کنید همیشه موفق خواهید شد ولی اگر بی گدار به آب بزنی هیچگاه به پیروزی نخواهی رسید،، عده‌ای در پی حیله زدن به شما هستند حواستان را جمع کنید تا شما رو با مشکلات زیادی روبرو نکند و باعث شکست تان نشود….

?دی
?ابجد فال شما:د آ آ
?تعبیر: طالعت روشن است: به زودی آرزویت برآورده می شود و تو به خواسته و آرزوهای خود خواهی رسید اگر سفری در پیش داری به زودی این سفر را راهی می شوی و اگر قصد رابطه جدیدی را داری این رابطه به خوبی و خوشی به سروسامان میرسد و باعث خوشحالی و شادی در شما می شود….

?بهمن
?ابجد فال شما:ج د د
?تعبیر: قصد نیت بدی در سر خود داری؛ سعی کنید از این قصدو نیتی کرده دست بردارید چون شما را با شکست های زیادی روبرو می کند و در زندگی به هدف و خواسته ای که آرزویش را دارید نخواهید رسید پس سعی کنید قصد ونیت خود را تغییر دهید تا به خوشبختی برسید…..

?اسفند
?ابجد فال شما:د آ ج
?تعبیر:طالع نیکی داری. بزودی چنان گشایشی در زندگیت رخ میدهد و شمارا به مقامات بالا میرساند سعی کنید از کارهای ناصواب دوری کنید در زندگی خود از یاد خداوند غافل نشوید تا خداوند شما را به توفیقات الهی برسانند،، و موفقیت های زیادی را با چشمان خود ببینید….

 

فال ماهجونگ

فال ماهجونگ سه شنبه ۲۷ شهریور ۹۷

فال چاى

فال چاى سه شنبه 27 شهریور 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا