فال شمع شنبه 4 شهریور ۱۴۰۲

شنبه 4 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين :به تازگی قدری ملول و غمگین هستی. علتش فکرهای بیهوده ایست که خود را بدان مشغول ساخته ای. بلکه باید بدانی این نیت با حوصله، تلاش، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل بموقع، قابل اجراست و جای نگرانی نمی باشد.

ارديبهشت : روحیات شما عبارت اند از: رفیق پرور، مغرور، پرشور و حیجان، مدیر، رک گو، ورزش دوست، عصبانی، ریاست طلب، قدرت طلب، جدی، خوشگذران و پرکار.

خُرداد :در آینده انسانی موفق خواهی بود. بدان که شخصی کوتاه قد، سیاه چهره، بینی کشیده، با انگشتانی بلند به شما حسادت می کند. از او دوری کنید. در این هفته ملاقاتی خواهید داشت که بسیار سودمند است.

تير : از افراد سیگاری و معتاد به شدت دوری کنید که برای شما دام میگسترانند. درکاری شما یا همسرتان ضرر کرده اید. نگران نباشید. جبران می شود.

مُرداد : تو را به خدا، دست از مادر و خواهر و برادران آن بیچاره بردار. خیرخواه و علاقه مند شما هستند. این بگو مگوها را رها سازید که زندگی به سردی گراییده است.

شهريور : برخوردی سودمند و سفری مفید در انتظار شماست و فرزندانی لایق در طالع شما وجود دارد.

مِهر : بر سر هر موضوع کوچک و بی اهمیتی، غم و غصه می خوردی. دنیا ارزش این همه ناراحتی برای کم و زیاد را ندارد. دست از لجبازی، بداخلاقی و تند مزاجی بردارید و چشم به زیبایی های دنیا و اطراف خود داشته باشید تا راحت زندگی کنید.

آبان : از منطق و عقل که خوشبختانه شما دارا هستید، همیشه بهره بگیرید. گاهی با کوهی از ناراحتی ها، لبخند می زنید و زمانی از کاهی، کوهی می سازید. لطفا به هر کس اعتماد نکنید و راز دل خود را فاش نسازید. زیرا همه مردم راز دار نیستند.

آذر :به زودی ملاقاتی روی خواهد داد که از این ملاقات سودها خواهید برد. مسافرتی در پیش دارید که سود آور است. در معامله ای زیان شده ولی به زودی جبران می شود. کسی به شما نارو زده، به زودی جبران خواهد شد. کار مسافر فعلاً طول می کشد.

دِى : اگر می خواهید دشمنی و خصومت به صلح و آشتی باز آید، در ۴ شب متوالی با حضور قلب، سوره مبارکه بقره آیه ۱۸۲ تا ۱۸۸ را با معنی بخوانید.

بهمن :این نیت را به وقت دیگری موکول کنید چون مقدمات آن را فراهم نساخته اید.

اسفند :شما دارای قلبی پاک و مهربان هستید ولی اطرافیان شما را به غرور متهم می کنن و این ناشی از آنست که کمتر توجه به سخنان دیگران دارید. در حالی که باید رفتار خویش را منطبق با اوضاع و احوال اطرافیان سازید و سازگارتر باشید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع یکشنبه 5 شهریور ۱۴۰۲

شمع

فال شمع جمعه 3 شهریور ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا