فال شمع شنبه 18 شهریور ۱۴۰۲

شنبه 18 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : با خود می گویی مدد کنید که برای علاج درد ما درمانی وجود ندارد. این جدایی و هجران هم انتهایی ندارد. از جور ستم این کار به دادم برسید. چرا چنین مغموم و پریشانی ؟ فکرت را به کار بینداز !

ارديبهشت : از نیروی عقل و اندیشه و تجربه دیگران بهره بگیرد، بنابراین زمان برای انجام این نیت مناسب نیست. با یکی از آشنایان با تجربه مشورت کن که به نفع شماست

خُرداد :چرا این قدر آه و ناله سر می دهی. ارزش آن را ندارد که خود را به این امور ناراحت کنی و این همه شکایت داشته باشی. چون جهان محل درد و رنج است و کسی پیروز و موفق خواهد شد که صبور و بردبار باشد.

تير :خرید و تعدد ساختمان، کاری پسندیده است. تعجیل کن.

مُرداد :کسی را که در انتظارش هستی، فعلاً نخواهد آمد ! مبلغی از پولی را که ذخیره کرده ای، به یکی از آشنایان که سخت مستحق است، عنایت کن که موجب گشایش حال و افزونی ثروت می گردد.

شهريور :پندی خوش دارم که حضرت رسول اکرم (ص) می فرمایند: “اگر از مردم انتقاد کنی، از تو انتقاد خواهند کرد و اگر مردم را واگذاری، تو را وا می گذارند.”

مِهر :تحول و دگرگونی اساسی در زندگی شما تعبیر خوابی است که دیده اید. نگران نباشید.

آبان : به شما تبریک می گویم که این نیت عملی می گردد. جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. این اضطراب شما بر اثر تردید و عدم اتکای به نفس می باشد. پس به زودی خبر موفقیت آمیز را خواهید شنید.

آذر :به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که کارگشا می باشد. سفر کرده می آید. پیشاپیش بنده موفقیت شما را تبریک می گویم.

دِى : ویژگی های شما چنین اسعبارت اند از: فرشته خو، بی گناه، کم شانس، بانمک، مظلوم، وقت شناس، وسواسی، با سلیقه، استثنایی، مشاور عالی، درسخوان، از خود تعریف کن

بهمن : رنگ مرجانی یا سبز را برایتان پیشنهاد میکنم که طراوت و حیات تازه ای به شما می بخشد و احساسات عمیق شما را جهت می دهد. بر اثر آن سرشار از انرژی و تحرک می شوید و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

اسفند : در تصمیم گیری قاطعیت ندارید در حالیکه شخصی زیرک مانند شما باید قاطع هم باشد. پرواز اعتماد را با یکدیگر تجربه کنیم وگرنه می شکنیم بال های دوستی مان را !

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

ساعات سعد و نحس

ساعات سعد و نحس 18 شهریور ۱۴۰۲

شمع

فال شمع جمعه 17 شهریور ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا