فال شمع جمعه 17 شهریور ۱۴۰۲

جمعه 17 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين :سبک بار، راه زندگی را طی کن تا از معبر باریک بلا، به ایمنی و سلامت بتوانی گذشت. مقصود آنکه اگر تندرستی می خواهی، خود را از تعلقات دنیوی دور کن و باده بنوش که فرصت گرامی عمر، اگر از دست برود، چیزی جانشین آن نتواند شد.

ارديبهشت : ای عزیز، زندگی را به مصرف گرایی و زیاد و کم داشتن بیهوده از دست مده زیرا چه بسیارند که به زندگی شما حسادت می ورزند. بدانکه چشم و هم چشمی، زهر کشنده زندگی شماست. از آن دوری کنید.

خُرداد : از سخنان کسی ناراحت شده اید، جای نگرانی نیست. زیرا شعورش بیش از این نمی باشد و ارزش واقعیتان را نمی داند، خوبست با او معاشرت نکنید.

تير :در این دنیای وانفسا که هر کس به فکر خود می باشد، رفیق و دوست یکرنگ و با وفا کم پیدا می شود. بهتر است به دنبال این دوستان باشید.

مُرداد :بیمار شفا نمی یابد. سفر کرده فعلاً نمی آید. طلاق حتمی است ولی برای ازدواج زود است.

شهريور :خرید را توصیه نمی کنم ولی فروش هم چندان سودی ندارد. موفقیت بزرگی در علم و دانش می توانید داشته باشید، به شرط آنکه تردید را کنار بگذارید و بر تلاش خود بیفزایید

مِهر : به زودی مژده ای خبر موفقی یا پولی به دست می آورید ولی بر اثر بی مبالاتی آن را از دست می دهید و موجب افسوس شما می شود. پس باید کاملاً دقت کنید

آبان : برنده می خواهد مورد احترام دیگران باشد اما ذهنش را درگیر آن کار نمی کند اما بازنده، برای رسیدن به این هدف، دست به هر کاری می زند اما سرانجام با شکست روبه رو می شود و به هدفش نمی رسد.

آذر :انسان های موفق، از اوقات و اندیشه دیگران، بخوبی بهره می گیرند و به موقع به کار می بندند.

دِى : از خرید اسباب و اثاثیه زاید، صرف نظر کن که پشیمان می شوی.سفری خوش و سود آور در پیش می باشد. مبارک باشد.

بهمن : موفقیت همگام شما خواهد بود. بگو مگوی شما با آن دوست، بیهوده بود. چیزیکه در طلب آن می باشید، در دسترس شماست. اراده کنید.

اسفند :از تردید و دودلی کاری ساخته نیست. پس با اراده ای قوی، حرکت نموده و اقدام کنید.

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع شنبه 18 شهریور ۱۴۰۲

ساعات سعد و نحس

ساعات سعد و نحس 17 شهریور ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا