فال نوستراداموس یکشنبه 22 مهر 1397

یکشنبه 22 مهر 1397 طالع بینی
فال نوستراداموس

 

?پيش گويى هاى امروز نوستراداموس

فَروردين 😕 نشانی از درگیری و اختلاف است ولی با تلاش بسیار می توانید بر آن غلبه کنید.

?اُرديبهشت 😕 همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

? خُرداد 😕 به موفقیت مالی دست پیدا می کنید. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب باشبد چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.

? تير :?در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده, با تلاش و کوشش, گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.

?مُرداد 😕 به خانه و خانواده خود وابستگی زیادی دارید و در کنار آنان احساس آرامش بیشتری می کنید. احساس مادزانه در شما قوی است. فرد سودمند و مفیدی برای جامعه خود هستید.

?شهريور 😕 به شما نیرنگ می زنند و به دنبال بی اعتبار کردن شما هستند. از دوستان ناباب دوری کنید و با عقل و منطق به کارهای خود بپردازید. احتیاط را از دست ندهید.

? مِهر 😕 شما فردی اندیشمند و با مطالعه هستید. با کسب اطلاعات تازه و خواندن کتاب می توانید قدرت بیشتری کسب کنید و در کارهای خود موفقتز باشید.

? آبان :? نماد فضولی و کنجکاوی بیش از حد. مراقب حرف زدن خود باشید و سفره دل خود را پیش هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.

? آذر :?دپستان نادان همیشه باعث بدبخای و بدبیاری می شوند. از آنها احتراز کنید. هر لحظه ممکن است در کمین شما باشند که ضربه ای وارد کنند.

دِى :?از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

بهمن 😕 حرکت و تغییر بزرگی در کارهایتان صورت می گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با آن روبرو شوید.

اسفند :?سمبل معصومیت و کمرویی است. در طال خود همسری محجوب و پاکدامن دارید که همیشه نگران شماست.

 

فال ورق روزانه

فال ورق روزانه یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷

فال عطسه روزانه

فال عطسه روزانه یکشنه 22 مهر 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا