فال شمع یکشنبه 9 مهر ۱۴۰۲

سه‌شنبه 21 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : یک شب با خدای خود خلوت کن و سوره مبارکه الدهر را با معنی و حضور قلب بخوان که گشایش است.

ارديبهشت : خیلی در فکر او هستی و سخت عاشق و شیفته و بی قرارش می باشی، بطوریکه در خواب و بیداری و در همه حال از یاد او غافل نیستی.

خُرداد : شما در اندیشه و فکر چیزی یا کسی هستی که نمی دانی به آن می توانی دست یابی یا خیر؟ با توکل به خدا و اراده ای قوی، می توانی به آن دست یابی و شاهد موفقیت را در آغوش داشته باشی وگرنه بهتر است از آن صرف نظر کنید.

تير : به زودی خوابی خواهید دید که تعبیر آن کامیابی خانواده شماست و همگی از نگرانی رهایی می یابن

مُرداد : اگر نذر می کنید، ادا کنید، زیرا فعلاً دو مورد بدهکار هستید که ادا کنید. برنده، به افراد برتر از خود احترام می گذارد و سعی میکند تا از آنان چیزی بیاموزد اما بازنده از افراد برتر خود خشم و نفرت داشته و در پی یافتن نقاط ضعف آنان است.

شهريور :سوره مبارکه یونس، آیه ۵۰ تا ۹۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید و به یکی از مشاهد متبرکه برای زیارت بروید که گشایش است.

مِهر : طلاق حتمی است. ازدواج زود است. گمشده می آید. مسافر فعلاً نمی آید. خبر بدی دریافت می کنید که باید بر اعصاب خود مسلط باشید

آبان : انجام این نیت، ابداً به صلاح شما نیست و بهتر بگویم فعلاً زود است که در این باره فکر کنید.

آذر : شما شخصی مهربان، صمیمی، بخشنده و فعال هستید اما متاسفانه اغلب اوقات دچار تردید و دودلی می شوید. اگر با تلاش، این حالت را از خود دور سازید، در زندگی فردی موفق و کامیاب خواهید شد.

دِى : شما با رویا، خیال پردازی و آرزوهای دور و دراز، کار را بر خود و اطرافیان مشکل می سازید. اگر می خواهید به رویاهای خود جامه عمل بپوشانید، باید از استعدادهای فراوان خود، همراه با فعالیت و توکل بر خدا، سود و بهره بگیرید.

بهمن :به شما قول می دهم به مرادتان می رسید. چنان چه با یکی از اقوام نزدیک مشورت نموده و به او بگویید. فعالیت و کوشش را از دست ندهید. نگرانی شما بی مورد است.

اسفند : به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار خواهد بود.

 

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع دوشنبه 10 مهر ۱۴۰۲

شمع

فال شمع پنجشنبه 13 مهر ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا