فال شمع دوشنبه 10 مهر ۱۴۰۲

سه‌شنبه 21 شهریور 1402 طالع بینی
شمع

فَروردين : آینده در دستان پر توانای شماست. اراده و فعالیت را به خدمت بگیرید که شاهین موفقیت در نزدیکی شماست.  ازدواج عملی است و راه طلاق هموار نمی باشد. خرید و فروش هر دو نافع است. مسافرتی سودمند در پیش دارید.

ارديبهشت : مسافرتان حالش خوبست و کارش تا سه هفته دیگر به اتمام می رسد و آن را مژده خواهد داد. قرض پرداخت می شود.

خُرداد : در ۱۵ شب آینده خوابی خواهید دید که در مراسم عزاداری شرکت کرده اید. نشانه اینکه امیال پست خود را کشته اید و به اصلاح درون پرداخته اید

تير : در انتخاب دوستان خود تجدید نظر کرده اید و آینده ای درخشان در انتظار دارید.

مُرداد : از او گله نداشته باشید زیرا در وضعیت خاصی قرار دارد. در حالی که میل دارد با شما ارتباطی منطقی و خوب داشته باشید. از جهت دیگر درگیر مسائل خاص خویش می باشد که به زودی بر طرف می گردد و به دلخواه او می شود.

شهريور :به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کرده و نذر خود را ادا کنید. به شما قول می دهم که کارها بر وفق مرادتان خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. بلکه با صبر و شکیبایی، توام با دقت و سرعت عمل اقدام کنید.

مِهر : ویژگی های شما عبارت اند از: شکیبا و صبور، مقاوم، ساده و باهوش.

آبان : این نیت حتماً برآورده می شود. فقط راز دل را با حسودان و رقیبان در میان نگذارید. بیمار شفا می یابد و خرید و فروش سود آور است. به زودی مژده ای خوش دریافت کرده و فرزندی شایسته در خانواده متولد می شود.

آذر : این نیت بر شما مبارک باد که به زودی عملی می گردد و گره از کار شما باز می شود. موقعیت بسیار خوبی به دست می آورید. از سفر کرده اطلاعی می رسد. از کار خود کاملاً رضایت خواهید داشت و گردش روزگار بر وفق مراد خواهد شد.

دِى : اگر تاکنون نیت شما برآورده نشده، به این خاطر بوده که به خیر و صلاح شما و زندگیتان نبوده است و مقدمات آنرا فراهم نکرده بودید.

بهمن : اگر از او ناراحت هستید و از بی توجهی او ملول و خسته شده اید، ناراحت نباشید زیرا او به زودی متوجه می شود و به شدت به شما وابسته خواهد شد.

اسفند : خود خور نباشید بلکه با یکی از آشنایان مشورت کنید و تردید را از دل بیرون کنید.

 

برای خواندن فال روزانه کلیک کنید

شمع

فال شمع شنبه 8 مهر ۱۴۰۲

شمع

فال شمع یکشنبه 9 مهر ۱۴۰۲

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا