شهرهای کره جنوبی

سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 جاذبه های گردشگری
بهترین شهرها در کره جنوبی

شهرهای کره جنوبی

  کرهٔ جنوبی که با نام رسمی جمهوری کره نیز شناخته می‌شود، کشوری است در بخش جنوبی شبه‌جزیرهٔ کره در شرق آسیا. پایتخت آن شهر سئول است.

در کمتر از پنجاه سال کرهجنوبی از فقیرترین کشورهای جهان به یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان تبدیل شد. شهرهای پر رونق این تغییر را به عنوان کاخ های باستانی برجسته می کنند و معابد سنتی در کنار مراکز خرید درخشان و ساختمانهای آینده قرار دارند.

یک کشور زیبا برای بازدید ، بسیاری از شهرهای کره جنوبی در میان کوههای دیدنی و یا در کنار جزایر ایده آل و سواحل زیبا واقع شده اند. طبیعت گردی و غوطه ور شدن در طبیعت تقریباً یک سرگرمی ملی است ، به همین دلیل محبوبیت آن زیاد است. کره جنوبی و شهرهای سرگرم کننده و دوستانه اش که هم اکنون به همان اندازه به خاطر غذاهای خوشمزه و کی پاپ معروف هستند و به خاطر مناظر دیدنی چشمگیرش ، از همه چیزهایی که ارائه می دهند لذت خواهند برد

شهر داژئون

شهرهای کره جنوبی

1.شهر سئول

پایتخت کره جنوبی که یک کلانشهر پراکنده است و بیش از 25 میلیون نفر را در بر می گیرد ، هر آنچه را که می توان تصور کرد ارائه می دهد. این مکان مکانی جذاب برای کاوش است ، کاخ ها و معابد چند صد ساله شانه های خود را با مراکز خرید درخشان و بازارهای شلوغ شب می مالند.

 

شهر سئول

شهر سئول

2. شهر بوسان

بوسان ، دومین شهر بزرگ کره جنوبی ، بندر شلوغی را در خود جای داده و به دلیل داشتن مناظر زیبایی که از کوه های پوشیده از جنگل و سواحل زرق و برق دار تشکیل شده است ، یک مکان محبوب گردشگری است.

 

شهر بوسان

شهر بوسان

3. شهر اینچئون(Incheon)

سومین شهر بزرگ کشور ، اینچئون در فاصله کمتر از 40 کیلومتری سئول قرار دارد. در بندر عظیم اینجا بود که سربازان آمریکایی در سال 1950 در جریان جنگ کره برای بازپس گیری پایتخت کره جنوبی به زمین نشستند.
اینچئون از نظر تاریخی و اقتصادی شهر مهمی برای ملت است که به سرعت در حال گسترش است و بازدیدکنندگان برای دیدن و انجام آنها بارهای زیادی دارندر را دارد. با بسیاری از مسیرها و مسیرهای عالی که به آبشارها و در امتداد خط ساحلی می رسند ، همچنین یک مقصد محبوب پیاده روی است.

 

شهر اینچئون

شهر اینچئون(Incheon)

4. شهر داگو

Daegu که جمعیت قابل توجهی از دانشجویان را در خود جای داده است ، با توجه به اینکه چهارمین شهر بزرگ کشور است ، احساس جوانی می کند و به طرز شگفت انگیزی دوستانه و استقبال می کند.بسیاری از مردم از Daegu به عنوان دروازه ورود به منطقه استفاده می کنند و کوه پالونگ در نزدیکی آن ارزش بازدید را دارد. این مکان تعداد زیادی از مسیرهای دیدنی و همچنین معابد متعدد و گاتباوی – یک مجسمه سنگی باشکوه از بودا – را در خود جای داده است.

 

شهر داگو

شهر داگو

5. شهر گیونگجو

با بیش از 2000 سال سابقه ، گیونجو به لطف مجموعه ای بی پایان از مقبره ها ، معابد و مکان های باستان شناسی ، به عنوان “موزه بدون دیوار” شناخته می شود. قدمت بسیاری از آنها به زمان پایتختی پادشاهی سیلا در این شهر برمی گردد.

مکانی جذاب برای گشت و گذار ، مرکز شهر پر از مقبره های قدیمی ، بتکده های زیبا و خانه های سنتی است. موزه ملی گیونگجو مجموعه فوق العاده ای از آثار محلی را در خود جای داده است.

 

شهر گیونگجو

شهر گیونگجو

6. شهر جئونجو

هنگامی که پایتخت معنوی کشور است ، جئونجو پر از مکان های تاریخی و نشانه های فرهنگی است. این مکان همچنین یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کشور به شکل دهکده Hanok است که خانه های سنتی ، شیوه های فرهنگی محلی و محصولات صنایع دستی از سراسر منطقه را به نمایش می گذارد.

 

شهر جئونجو

شهر جئونجو

7. شهر داژئون

دای جئون که طی چند دهه گذشته به سرعت گسترش یافته است ، هم اکنون یکی از بزرگترین شهرهای کره جنوبی است و به لطف مجموعه بزرگ نمایشگاه اکسپو ، یک مرکز مهم علمی و تحقیقاتی است.

گرچه به دلیل گستردگی شهری دیدن آن چندان زیبا نیست ، اما این شهر موزه های جالب بسیاری را در خود جای داده است ، با نمایشگاه های خارق العاده موزه علوم ملی ، این شهر را به یکی از بهترین نمایشگاه های ارائه شده تبدیل کرده است.

 

شهر داژئون

شهر داژئون

 

سفر ارزان به نروژ

سفر ارزان به نروژ

دریافت ویزای فنلاند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا