سلبریتی های مشهور که کرونا گرفتند

سه‌شنبه 18 شهریور 1399 چهره ها
سلبریتی که کرونا گرفتند

از آغاز اوج گیر ی بحران کرونا چهر های نامداری زیادی اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

برخی از آنها بیماریس کوید ۱۹ را پشت سر گذاشته وبرخی دیگر هنوز خبری از بهبودیشان منتشر نشده است

 

۱-تام هنکس و همسرش

تام هنتکس وهمسرش کرونا گرفت

تام هنتکس وهمسرش کرونا گرفت

تام هنکس : ستاره پرسابقه هالیوود و همسرش ریتا لیلسون ۲۲ اسفند (۱۲ مارس) در حین اقامت خود در استرالیا اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا هستند، آنها پنج روز در بیمارستان بستری شدند و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. تام هنکس در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

۲-ادریس البا 

ادریس البا کرونا گرفت

ادریس البا :بازیگر بریتانیایی برنده جایزه گلدن‌گلوب هم کرونا گرفت. او که برای بازی در سریال «لوتر» مشهور است، پس از ملاقات با فردی که مبتلا به کرونا بود، خودش را قرنطینه می‌کند و پس از آن تست کرونا می‌دهد که نتیجه‌اش مثبت می‌شود.

 

۳-دوئین جانسون:

بیوگرافی دوئین جانسون

دوئین جانسون

دوئین جانسون: دواین جانسون ستاره فیلم‌های اکشن هالیوود از تازه‌ترین چهره‌های سرشناسی است که گرفتار ویروس کرونا شده‌اند.دواین جانسون و خانواده‌اش به بیماری «کووید ۱۹» مبتلا شده‌آند. بازیگر «جومانجی» این خبر را در اینستاگرام اعلام کرده است.

جانسون می‌گوید با وجود رعایت تلاش بسیار برای رعایت توصیه‌های بهداشتی به همراه همسر و دو دخترش به این ویروس مبتلا شده‌اند

۴-رابرت ینینسون:

رابرت ینینسون

رابرت ینینسون

رابرت ینینسون:تست کرونای رابرت پتینسون بازیگر نقش بتمن در این فیلم مثبت اعلام شد.رابرت پتینسون بازیگر مطرح سینمای هالیوود که پیشتر به خاطر بازی در مجموعه فیلم‌های «گرگ و میش» به شهرت رسیده بود هم به ویروس کرونا مبتلا شد تا فعلا حضور در فیلمبرداری نسخه تازه فیلم سینمایی «بتمن» را از دست بدهد.

۵-دبی میرزا:

 

دبی میرزا کرونا گرفت

دبی میرزا کرونا گرفت

دبی میرزا:بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی که با سریال «دار و دسته» و «جوان‌تر» شناخته می‌شود روز 21 مارس (2 فروردین 99) در اینستاگرام خود اعلام کرد که تست کروناویروسش مثبت است. او دو هفته پیش گفته بود که بدن درد شدید و تب بالایی دارد. بعد از جواب مثبت آزمایش وی اطلاع داد که او و خانواده‌اش در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

۶-آنتونبو باندراس

آنتونبو باندراس کرونا گرفت

آنتونبو باندراس کرونا گرفت

آنتونبو باندراس:آنتونیو باندراس اعلام کرده در روز دوشنبه که تولد ۶۰ سالگی‌اش بوده، نتیجه تست کووید-۱۹ او مثبت شده است. آنتونیو باندراس، ستاره سرشناس اسپانیایی به زبان مادری‌اش توییت کرد: «می‌خواهم اعلام کنم که امروز، دهم آگوست، مجبور هستم تولد ۶۰ سالگی خودم را در قرنطینه جشن بگیرم؛ چون تست من برای بیماری کووید-۱۹ که توسط ویروس‌کرونا ایجاد می‌شود، مثبت بوده است.»

 

۷-اولگا کوریلنکو:

اولگا کوریلنکو کرونا گرفت

اولگا کوریلنکو:در 15 مارس (25 اسفند) گذشته، این هنرپیشه موفق و شناخته شده اکراینی اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. کوریلنکو بیش از هر چیز با ایفای نقش در فیلم Quantum of Solace شناخته می‌شود.

ستاره فرانسوی سینما و بازیگر فیلم «ذره‌ای آرامش» از مجموعه جیمز باند بود. او این خبر را در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: «یک هفته‌ای می‌شود که بیمار هستم. علائم بیماری من بیشتر تب و کوفتگی بدن بود. قضیه را جدی بگیرید و مراقب خودتان باشید.»

۸-آمیتا باچان:

آمیتا باچان

آمیتا باچان کرونا گرفت

آمیتا باچان:یکی از ترسناک‌ترین اخبار مربوط به سلبریتی ها و کرونا را می‌توان درگیری آمیتا باچان و فرزندش به این بیماری خطرناک دانست. این هنرپیشه 77 ساله هندی در 21 تیر توییتی مبنی بر ابتلای خویش به کرونا پست کرد. او از تمامی افرادی که در 10 روز گذشته با او ارتباط داشته‌اند، درخواست کرد که تست دهند. بر اساس آخرین اخبار، آمیتا باچان در بیمارستان درجه یک ناناواتی در شهر بمبئی بستری شده و به نظر می‌رسد که وضع او پایدار باشد.

پردرآمدترین سلبریتی زن سال ۲۰۲۰

ثروت ریحانا

ریحانا ثروتمندترین خواننده زن جهان

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا