راموس و گریزمان؛ دوئل ویژه دربی مادرید

شنبه 7 مهر 1397 ورزشی

به گزارش “ورزش سه”، راموس و گریزمان بعد از چند ماه درگیری در شبکه‌های اجتماعی و در اتاق‌های کنفرانس خبری، حالا بار دیگر در مستطیل سبز به مصاف هم می‌روند. در مسابقه‌ی دربی اما این توپ است که مشخص می‌کند بین این دو ستاره که از جمله‌ی بهترین فوتبالیست‌های امروز دنیا هستند چه رخ خواهد داد و کدامیک بر حریف پیروز خواهد شد؟

 

چندی پیش یک پست اینستاگرامی راموس، گریزمان را به شدت عصبانی کرده بود. پستی که در آن گریزمان در حالی به تصویر کشیده شده بود که در مقابل کاپیتان رئال مادرید و جام لیگ قهرمانان اروپا زانو زده بود.

 

گریزمان بعد از آن پست اینستاگرامی ساکت ماند تا به همراه اتلتیکو فاتح سوپرجام اروپا شود. او سپس بلافاصله سراغ اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی رفت تا راموس را در حالی به نمایش بگذارد که در حال گذاشتن یک تاج بر سر او است. راموس که از طعنه‌ی گریزمان ناراحت شده بود پاسخ او را در یک کنفرانس خبری داد. او از یکی از جملات گریزمان در صحبت‌های قبلی‌اش استفاده کرد که گفته بود او با مسی و کریستیانو رونالدو روی یک میز غذا می‌خورد، منظور گریزمان البته این بود که نشان دهد با این دو فوتبالیست بزرگ، رابطه‌ای صمیمانه دارد.

 

راموس با اشاره به این حرف گریزمان با نیشخند گفت:” نادانی او واقعاً بی‌نظیر است”. با اینحال شکی نیست که این دو ستاره پیش از شروع دربی با هم خوش و بش خواهند کرد و حتی ممکن است به هم لبخند بزنند. ولی در جریان 90 دقیقه مسابقه تنها چیزی که مهم است، برنده‌ی بازی است. باید تا پایان دربی مادرید منتظر بمانیم و ببنیم در نهایت راموس لبخند زنان مقابل دوربین‌ها قرار می‌گیرد یا گریزمان؟

 

نامجومطلق: تفکر شفر و برانکو در دربی، نباختن بود

آخرین تمرین پرسپولیس در تهران برگزار شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا