داغ ترین خیانت های سلبریتی های محبوب هالیوود

جمعه 2 مهر 1400 چهره ها
جنجالی ترین خیانت های هالیوودی

خیانت افراد مشهور به همسرانشان

برخی از سلبریتی های محبوب هالیوود خیانت همسران خود را بخشیدند و با آن ها زندگی دوباره ای را شروع کردند مانند بیانسه و جی زی اما برخی دیگر تحمل نکردند و از همسر خود جدا شدند

 

۱-خیانت جی زی به بیانسه

در آوریل ۲۰۱۸، جی زی و بیانسه دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند اما این ده سال به خوبی و خوشی سپری نشده است. یک سال قبل از آن، جی زی در مصاحبه ای با صراحت بی سابقه ای اعلام کرد که به همسر خود وفادار نبوده است.

۳ سال پیش بیانسه آلبومی به نام “لیموناد”منتشر کرد که در آن از خیانت و بی وفایی معشوق شکایت کرده بود.گرچه بیانسه وهمسرش از ارتباط این آلبوم با زندگی مشترک خود حرفی نزدند.

اما یک سال بعد جی زی البومی به نام “4:44″منتشر کرد که در جای جای آن از بیانسه و دخترش “بلو”عذر خواهی کرده بود. او در نهایت در یکی از مصاحبه هایش از خیانتش به بیانسه پرده برداشت

 

 خیانت های هالیوودی

خیانت های هالیوودی

 

۲- تریستان تامپسون وخیانت به کلوئی کارداشیان

زمانی که  کلوئی کارداشیان از نامزدش تریستان تامپسون باردار بود.تصاویری از تامپسون به همراه یک زن منتشر شد.چند ماه بعد هم تصاویر دیگری از تامپسون در خال بوسیدن دو زن دیگر در یک کلوپ منتشر شد.

با وجود شایعات تریستان تامپسون هنگام تولد فرزندشان کنار  کلوئی کارداشیان حضور داشت.با این حال خبر جدایی کلوئی و تریستان تامپسون به دلیل  خیانت دوباره ی تامپسون منتشر شد.این بار با یکی از دوستان نزدیک خانواده ی کارداشیان ـجنر به اوخیانت کرده بود.او جوردن وودز صمیمی ترین دوست کایلی جنر بود

 

کلوئی کارداشیان در اولین واکنشش به خیانت شریک زندگیش تریستان تامپسون پستی  به اشتراک گذاشت به این شرح:

«بدترین درد اینه که از کسی آسیب ببینی که درد هات رو براش توضیح میدادی»خطاب به «جوردین وودز»

او در ادامه نوشته است: «اگه ازت در مورد من پرسیدند، بگو: او تنها کسی بود که من را با صداقت دوست داشت، اما من قلب او را شکستم»خطاب به «تریستان تامپسون»

 

تریستان تامپسون و خیانت به همسرش

تریستان تامپسون و خیانت به همسرش

۳- کوین هارت و خیانت به همسر باردار

هارت ابتدا  خیانت به همسرش، انیکو پریش را انکار کرد ، اما  مدتی بعد ویدیوئی در اینستا گرامش منتشر کرد.وی در این ویدیو بارها از همسر باردارش، انیکو پریش، و فرزندانش عذرخواهی کرده است.””ازهمسر و بچه هایم خیلی عذر میخوام.باید آدم بهتری باشم وخواهم شد. من آدم بی نقصی نیستم وهیجوقتم چنین ادعای نداشتم….همه تونو عاشقانه دوست دارم””

یک منبع ناشناس نیز به رسانه ها گفته بود که هارت قربانی یک اخاذی نافرجام بوده که باعث شده وی به خیانت خود اعتراف کند.

در جولای ۲۰۱۷، تصاویر و فایلی ویدیویی در رسانه ها منتشر می شد که کوین هارت را در حال عشقبازی با زنی ناشناس در میامی نشان می داد. وی در ابتدا ادعای خیانت را رد کرده و شایعات را دروغین دانست. اما در سپتامبر ۲۰۱۸، کوین هارت با قرار دادن فایلی ویدیویی در حساب اینستاگرام خود ادعا کرد که وی اشتباه بزرگی در قضاوت مرتکب شده و خود را ناآگاهانه در محیطی قرار داده که تنها اتفاقات ناخوشایند در آن رخ می دهد.

 

 خیانت های هالیوودی

خیانت های هالیوودی

۴- خیانت  دو طرفه جود لاو  سینا میلر 

باور کردنی نیست اما خیانت سینا میلر و جود لا دو طرفه بوده است.

**در سال ۲۰۰۵، رسانه های بریتانیایی خبر دادند که جود لا در دوران زندگی با سینا میلر، با پرستار بچه ای به نام دیزی رایت رابطه جنسی نامشروع برقرار کرده است. این بازیگر سرشناس در بیانه ای خیانت خود را تایید کرده و گفت که «بسیار شرمنده و ناراحت ام که سینا و تمام کسانی که به ما نزدیک هستند را آزرده ام».

سینا میلر نیز در سخنانی در سال ۲۰۰۶ به طور ضمنی این خیانت را تایید کرده و چنین گفت:«توصیه من به خانم های مجرد تنها این است که مجرد بمانید».

**میلر خود به هر دو رابطه نامشروعش اعتراف کرده است

ظاهراً سینا میلر اعتراف کرده که در دوران زندگی خود با جود لا و در برهه ای که روابط این زن و شوهر متشنج بوده، وی برای مدتی کوتاه با دنیل کریگ رابطه داشته است.

حتی بعدها ادعا شد که وی در سال ۲۰۰۸ نیز همراه با بالتازار گتی به جود لا خیانت کرده است.

میلر در اظهاراتی پس از افشای عکس هایی از او در حال عشقبازی با گتی گفت که از این خیانت های خود درس گرفته و از تمامی اطرافیانش عذرخواهی کرده است. گتی نیز در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که این رسوایی، باعث مستحکم تر شدن رابطه او و همسرش شده است.

 

خیانت دوطرفه جود لاو  سینا میلر 

خیانت دوطرفه جود لاو  سینا میلر

۵- کریستن استوارت و خیانت به رابرت پتینسون

در سال ۲۰۱۲ دنیای سرگرمی با شنیدن یک خبر باورنکردنی در شوک فرو رفت: کریستن استوارت به رابرت پتینسون، نامزد و همبازی خود در مجموعه فیلم های «گرگ و میش»، خیانت کرده است.

بعد از انتشار چندین عکس که خائن بودن استوارت را ثابت می کرد، این بازیگر سرشناس چاره ای جز اعتراف با عمل شنیع خود نیافت. وی در نهایت اعتراف کرد که با روپرت سندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و مرد شکارچی» رابطه داشته است. در آن زمان، استوارت نامزد پتینسون بوده و سندرز نیز با لیبرتی راس ازدواج کرده بود.

استوارت در بیانیه ای به شرح زیر تاسف خود را ابراز کرده و از خیانتش عذرخواهی کرد:« بخاطر ایجاد صدمه روحی و ناامیدی که در نزدیکانم و تمام کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند بوجود آمده تاسف عمیق خودم را اعلام می کنم».

مدت کوتاهی پس از افشای این رسوایی، همسر سندرز درخواست طلاق داد.

پتینسون اما انزجار خود را از این خیانت اعلام کرده و وقتی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴ از او در مورد این موضوع سوال شد جواب داد:«کی اهمیت میده؟».

 

 خیانت های هالیوودی

خیانت های هالیوودی

 

۶-خیانت هیو گرنت و الیزابت هرلی

هیو گرنت در سال ۱۹۹۵، حین برقراری رابطه ی نامشروع با یک فاحشه در خودرویش توسط پلیس دستگیر شد. این زن دیواین براون نام داشت و گرنت بابت این رابطه به او ۶۰ دلار پول داده بود. بعد از این اتفاق، نامزد گرنت، الیزابت هرلی، پنج سال به رابطه اش با گرنت ادامه داد، اما این زوج در نهایت از یکدیگر جدا شدند.

 

خیانت هیو گرنت و الیزابت هرلی

خیانت هیو گرنت و الیزابت هرلی

 

۷- “ماریا شریور” و “آرنولد شوارتزنگر”

خبز جدایی آرنولد شوارتزنگر از همسرش ماریا شرایور بعد از ۲۵ سال زندگی مشترک مثل بمب در رسانه ها منفجر شد.

ماه می ۲۰۱۱، رازی که پی در پی در خفا گفته می‌شد، بر ملا شد. “آرنولد شوارزنگر” بعد از بیست و پنج سال زندگی با “ماریا شریور” اعتراف کرد که از زن خدمتکار خانه‌شان به نام ملدرد پاتریشیا بائنا یک بچه دارد.

“ماریا” و “آرنولد” چهار بچه داشتند. “ماریا” از شغلش در تلویزیون استعفا داده بود تا حامی رویاها “آرنولد” در رابطه‌شان باشد. بعد از اینکه “ماریا” خیانت “آرنولد” را می‌فهمد، بلافاصله از او جدا می‌شود. خیانت “شوارزنگر” به همسرش یکی از طولانی ترین خیانت‌ها در هالیوود نام گرفته است.

 خیانت شوارزنگربه همسرش

خیانت شوارزنگربه همسرش

عکس روز گریم جذاب لیندا کیانی در تئاتر عروس مردگان

عکس روز 5 تا از استایل های خاص سلبریتی ها

جو بایدن

جو بایدن/ 30واقعیت ریاست جمهوری درباره جو بایدن

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا