خودکشی دختر مایکل جکسون

یکشنبه 26 اسفند 1397 حوادث ، چهره ها
خودکشی دختر مایکل جکسون

در طی اتهامات منتشر شده از خواننده معروف آمریکایی، نهایتا روز گذشته خبر “خودکشی دختر مایکل جکسون” در رسانه های مختلف منتشر شد!

مایکل جکسون، خواننده معروف آمریکایی که از پرحاشیه ترین سلبریتی هایی است که اخیرا برخی شواهد و مدارک در طی اتهامات وی در سال 2009 میلادی در زمینه آزار جنسی کودکان در رسانه های مختلف منتشر شد که توانست یکی از جنجالی ترین خبرهای اخیر گردد و به دنبال آن با واکنش های بسیار متفاوتی از جانب طرفدارانش روبرو گردید.خودکشی دختر مایکل جکسون

خودکشی دختر مایکل جکسون

اما روز گذشته خبرهایی حاکی از خودکشی ” پاریس جکسون “، دختر مایکل جکسون که یک مدل و بازیگر 20 ساله می باشد، در رسانه های متعددی منتشر شد که رسانه ” TMZ ” این خبر را تایید نمود و اعلام کرد که وی بعد از خودکشی در خانه خودش به بیمارستان منتقل گردید.

خودکشی پاریس جکسون

پاریس جکسون

ماجرای خودکشی دختر مایکل جکسون

همچنین سخنگوی پلیس بدون ارائه جزئیات بیشتر از این اتفاق، اعلام کرد آمبولانس در حدود ساعت 7:30 دقیقه صبح، پاریس جکسون را به بیمارستان منتقل نمود. از این رو این اولین اقدام وی به خودکشی نبوده است و پاریس جکسون جوان در سال 2013 نیز قصد خودکشی داشت که خوشبختانه با موفقیت روبرو نشد.

با این وجود هنوز اطلاعات کافی در مورد پاریس جکسون جوان منتشر نشده است و تنها بستری بودن وی در یک بیمارستان تایید گشته است.

 

عادل فردوسی پور

چهره‌های ایران از عادل فردوسی پورحمایت کردند

گریم جالب یکتا ناصر پشت صحنه «رحمان ۱۴۰۰»

گریم جالب یکتا ناصر پشت صحنه «رحمان ۱۴۰۰»

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا