بیوگرافی پاریس جکسون، دختر مایکل جکسون

جمعه 15 دی 1402 بیوگرافی
بیوگرافی پاریس جکسون

چکیده ای از بیوگرافی پاریس جکسون تنها دختر مایکل جکسون

نام اصلی: پاریس مایکل کاترین جکسون

نام اصلی به انگلیسی: Paris-Michael Katherine Jackson

شهرت: پاریس جکسون

متولد: ۳ آوریل ۱۹۹۸ (۱۴ فروردین ۱۳۷۷)

محل تولد: بورلی هیلز، کالیفرنیا، آمریکا

سالهای فعالیت: ۲۰۰۳ – در حال حاضر

والدین : مایکل جکسون (پدر ) و دبی رو (مادر)

حرفه: مدل ، هنر پیشه و خواننده

پاریس جکسون

پاریس جکسون

پاریس جکسون کیست ؟

پاریس جکسون بعنوان مدل و خواننده و بازیگر فعالیت دارد.پاریس جکسون (Paris Jackson) دختر مایکل جکسون فقید معروف به سلطان موسیقی پاپ است که تا زمان مرگ پدرش در کنار او زندگی می کرد.

پاریس جکسون یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های جوان جهان است. او طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. پاریس جکسون به دلیل زیبایی، استعداد و شخصیتش شناخته شده است.

 

پاریس جکسون متولد چه سالی است ؟

پاریس جکسون  (زاده ۳ آوریل ۱۹۹۸) (۱۴ فروردین ۱۳۷۷ خورشیدی)  تنها دختر مایکل جکسون و دبی رو است.

 

خانواده پاریس جکسون

پاریس دومین فرزند از سه فرزند مایکل جکسون است و دو برادر به نام‌های پرنس مایکل جوزف جکسون (۱۹۹۷) و پرنس مایکل جکسون دوم (۲۰۰۲)مشهور به بلانکت دارد. مادر خوانده و پدر خوانده پاریس به ترتیب الیزابت تیلور و مکالی کالکین هستند.

 

زندگی پاریس جکسون با مایکل جکسون

مایکل جکسون بعد از جدا شدن از مادر پاریس حضانت کامل دو فرزندش (پاریس و پرینس) را در اختیار گرفت و تا ۱۱ سالگی (زمان مرگ مایکل جکسون) همراه با پدرش زندگی می‌کرد. او تا قبل از مرگ پدرش شناخت زیادی از مادر خود نداشت.

بعد از مرگ ناگهانی مایکل , طبق وصیت نامه مایکل , سرپرستی پاریس و دو برادرش به کاترین جکسون ( مادر مایکل جکسون ) سپرده شد .ولی بعد از گذشت مدتی کاترین جکسون به دلیل بالا بودن سن از دادگاه خواست تا در سرپرستی نوه هایش از شخص دیگری تی جی جکسون ( برادر زاده مایکل ) کمک بگیرد .

 

بیوگرافی پاریس جکسون

بیوگرافی پاریس جکسون

شروع فعالیت پاریس جکسون

پاریس جکسون فعالیت‌های هنری خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۱ در فیلم سینمایی “Neverland” به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در سریال‌های تلویزیونی “Star” و “Scream” نیز ایفای نقش کرده است.

پاریس جکسون علاوه بر بازیگری، در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۱۲ اولین آلبوم خود را با نام “Lonely Girl” منتشر کرد. این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و توانست موفقیت زیادی کسب کند. وی تاکنون دو آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

پاریس جکسون همچنین در زمینهٔ مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۱۷ برای مجلات Vogue و Harper’s Bazaar ژست گرفته است.

 

بیماری پارانویا پاریس جکسون

«پاریس جکسون» دختر ۲۳ ساله «مایکل جکسون» پادشاه پاپ، او در سال ۲۰۰۹، پس از مرگ پدرش، با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم کرد و در سال ۲۰۱۳ تلاشی برای خودکشی انجام داد. او در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه‌ای با مجلهٔ Rolling Stone در مورد مشکلاتش صحبت کرد و گفت که از افسردگی، اختلال استرس پس از سانحه و اختلال خوردن رنج می‌برد.

پاریس جکسون

پاریس جکسون

مصاحبه پاریس جکسون

پاریس جکسون در مصاحبه‌ای گفت: از همان دوران کودکی هنگام حضور در جمع به همراه پدرش ماسک می‌زد اما پنهان کردن چهره‌اش باعث نشد که او را از چشمان کنجکاو پاپاراتزی‌ها محافظت کند و او حتی برای درمان پارانویای شدید تحت درمان نیز بوده است. او گفت: من حتی صدای خش خش یک کیسه زباله را نیز بشنوم وحشت‌زده می‌شوم.

پاریس در پایان گفته حتی کسانی که قصد ورود به خانه‌اش را دارند باید یک قرارداد رازداری را امضا کنند زیرا او به‌شدت از پاپاراتزی‌ها و جاسوس‌ها هراس دارد. پارانویا حالتی است که فرد در آن به طرز شکنجه آوری مراقب سلامت جانی و مالی خود است و مدام اضطراب آن را دارد که عواملی به خانواده یا دارایی او آسیب برسانند.

حاشیه‌های پاریس جکسون

همواره شایعات بسیار زیادی در مورد رنگ پوست و بیولوژیکی بودن فرزندان مایکل وجود داشته‌است. این شایعات همواره از طرف مایکل جکسون، دبی رو و خانواده جکسون و هم از طرف پاریس و برادر بزرگش (پرینس جکسون) رد شده‌اند.

در ماه مه ۲۰۱۷ او با انتشار دو عکس برهنه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «عریانی طبیعی و بخشی از وجود آدمیزاد است» و «جنبش برهنگی با هدف بازگشت آدمی به دامان طبیعت راه‌اندازی شد» و «برهنگی به او کمک کرده به زمین نزدیکتر شود و نباید این نوع از برهنگی را از منظر جنسی نگریست». او می‌گوید از این کار و ابراز عقیده خود راضی است.

او مدعی است که مرگ ناگهانی پدرش، قتل بوده‌است.

در سال ۲۰۱۳ به نشریه رولینگ استون گفت که در نوجوانی، یک غریبه به او تجاوز جنسی کرده و بارها به خودکشی فکر می‌کرده‌است.

در سن ۱۵ سالگی، او معتاد داخل وریدی بود و چندین بار اقدام به خودکشی کرده بود. او سپس به یک مدرسه درمانی در یوتا اعزام شد، جایی که او سالهای دبیرستان را در دوره دبیرستان را گذراند تا بر افسردگی غلبه کند.

در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۸، در پاسخ به سؤالی در پروفایل اینستاگرام خود مبنی بر اینکه او دوجنسگرا است، نوشت:

من دوجنسگرا نیستم، فقط مردم را دوست دارم.

پاریس جکسون

پاریس جکسون

پدر واقعی پاریس جکسون

مارک لستر که از دوستان نزدیک مایکل جکسون بوده‌است ادعا می‌کند با اهدای اسپرم خود به مایکل و همسرش به آنها کمک کرده‌ است تا بتوانند فرزندانی داشته باشند. او به خبرنگاران گفته‌است: دختر ۱۸ ساله من «اولیویا» کاملاً شبیه «پاریس» دختر مایکل است و این خود شاهدی بر ادعای من می‌باشد.

مایکل از من خواست با اهدای اسپرم کمک کنم تا همسر او «دبی رو» صاحب فرزند شود و من این کار را برای او انجام دادم اما هرگز به صورت رسمی صحبتی از این ماجرا به میان نیامده است. او اضافه می‌کند این اتفاق سه بار تکرار شد و حالا من می‌خواهم به همه نشان دهم که صحبت‌های من درست است.

پیشتر گمانه زنی شده بودکه آرنولد کلاین که پزشک مایکل جکسون بوده‌است پدر واقعی دو فرزندی بوده‌است که دبی رو به دنیا آورده‌ است.

پاریس جکسون

پاریس جکسون

علت خودکشی پاریس جکسون

دختر جکسون سه هفته بعد از نمایش مستندی درباره پدرش مایکل جکسون و روز قبل از خودکشی (جمعه 24 اسفند 1397) در واکنش به اتهام علیه پدرش در خصوص آزار جنسی کودکان، گفته بود وظیفه او نیست که در هر جا به این اتهامات پاسخ دهد.

خویشاوندان وی اعلام کرده‌اند که نمایش فیلمی درباره مایکل جکسون پدرش که گویا به آزار جنسی خردسالان دست‌زده باعث شده است که او دست به خودکشی بزند.

پاریس جکسون

پاریس جکسون

اینستاگرام پاریس جکسون

پاریس جکسون در اینستاگرام حضور فعالی دارد . و در حال حاضر حدود 4 میلیون دنبال کننده دارد.  صفحه اینستاگرام او به آدرس زیر می باشد.

https://www.instagram.com/parisjackson

parisjackson@

بیوگرافی و عکسهای محسن چاوشی وهمسرش

بیوگرافی محسن چاوشی و همسرش

 حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور پرکارترین بازیگر سینما و تلویزیون ایران

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا