جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی (۲)

شنبه 7 مهر 1397 چهره ها

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: جدایی همیشه سخت است اما زمانی که میلیون ها نفر مخاطب داری، سخت تر هم می شود. در طی سالهای اخیر جدایی های زیادی در دنیای هالیوود داشته ایم. برخی از ستاره ها توافقی از هم جدا شدند و حتی پس از طلاق شان باز رابطه خوبی با هم داشتند اما برخی دیگر به بدترین شکل ممکن این اتفاق را پشت سر گذاشتند و قصه شان تیتر بسیاری از روزنامه و مجلات شد. در این مطلب اشاره ای به بدترین جدایی های ستارگان هالیوود کرده ایم.
 

دنیز ریچارد و چارلی شین
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

دنیز ریچارد و چارلی شین در سال 2006، پس از 4 سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. آنها صاحب 2 فرزند هستند. دنیز ادعا می کند که چارلی به سلامت فرندانش اهمیتی نمی دهد، به عنوان مثال از واکسن زدن آنها خودداری می کند. او نامه ای به متخصص اطفال کودکانش نوشت و او خواست تا این موضوع را تایید و بر علیه چارلی استفاده کند.
 

دنیز همچنین ادعا کرد که چارلی با زنان فاسد رابطه دارد، قمار می کند و به مواد مخدر نیز معتاد است. از این رو دادگاه فرزندان را به دنیز داد و از او خواست تا در خانه ای جداگانه و به دور از چارلی زندگی کنند. آنها مدت ها با هم جنگ و دعوا داشتند تا در نهایت موفق به طلاق شدند. اما جنگ های آنها خاتمه نیافت. پس از جدایی کامل آنها از هم، شین با زن دیگری وارد رابطه شد اما دنیز از او خواست تا فرزند دیگری به او بدهد. این موضوع بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که بر دعوای این زوج شدت بخشید. 
 

 

امبر هرد و جانی دپ 
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

امبر هرد و جانی دپ  تنها به مدت 15 ماه با یکدیگر زندگی کردند. امبر هرد ادعا می کرد که جانی دپ او را از هر کاری محدود می کرد. او حتی سگ امبر را هم از او گرفت تا بیشتر آزارش دهد. دعوای آنها تا جایی بالا گرفت که امبر عکسی از صورت کتک خورده اش توسط جانی دپ را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. جدایی آنها یکی از بدترین اتفاقاتی بود که میان زوج های هالیوودی رخ داد به طوری که تا مدت طولانی تیتر داغ بسیاری از مجلات بود. 
 

پس از روزها و ماهها درگیری، در نهایت آنها یک بیانیه مشترک چاپ کردند و به این ماجرا خاتمه دادند: «اگر چه رابطه ما جنجال های زیادی داشت، اما همیشه با عشق همراه بود. ما هیچ ادعای مالی از یکدیگر نداریم. قصد هم نداشتیم از لحاظ روحی و فیزیکی به یکدیگر آسیب بزنیم اما خب اتفاقی بود که رخ داد و از این بابت متاسفیم. ما آینده درخشانی را برای هم آرزو داریم و هزینه های طلاق را نیز به خیره اهدا می کنیم. امیدواریم که ازین پس اتفاقات بهتری برایمان بیافتد.»
 

 

تایگر وودز و الین نوردگرن
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

تایگر وودز و الین نوردگرن 5 سال با هم زندگی کردند اما در سال 2010 ناگهان رابطه آنها تیتر روزنامه ها و مجلات شد. درگیری های آنها از زمانی آغاز شد که پلیس آمریکا به منظور تحقیق درباره تصادف مشکوک تایگر وودز، گلف باز شماره یک جهان، وارد خانه او شد و از اسرار خانوادگی آنها سر درآورد. 
 

ماجرا از یک دعوای خانوادگی با موضوع خیانت ستاره دنیای ورزش به الین نردگرن 29 ساله (مدل سابق) شکل گرفت. در واقع الین پس از این که به همسرش مشکوک شد، گوشی همراه او را برداشت و به زنی که با او رابطه داشت، زنگ زد. الین انقدر از این اتفاق عصبانی بود که با مشت به صورت تایگر می کوبید و سپس با یک چوب گلف به جان او افتاد. تایگر نیز برای فرار از او سوار ماشین اش شد و از شدت عصبانیت به درختی کوبید.
پس از انتشار این اخبار، خرابکاری های تایگر بیشتر رو شد. در واقع او خودش اعتراف کرد که نه تنها با یک نفر، بلکه با 120 زن دیگر رابطه داشته است. آنها در اواخر همان سال از یکدیگر جدا شدند و الین 100 میلیون دلار از این جدایی نسیب اش شد.
 

 

کیم کارداشیان و کریس هامفریز
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 
ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز تنها 72 روز به طول انجامید. آنها در سال 2011، پس از برگزاری یک جشن عروسی مجلل که به طور زنده در اینترنت پخش می شد، از یکدیگر جدا شدند. هامفریز در این مورد گفت: «من همسرم را دوست دارم و زمانی که فهمیدم او می خواهد از من جدا شود، نابود شدم. من تمام تلاشم را می کنم تا این رابطه را به بهترین شکل ممکن پیش ببرم.»
 

اگر چه زندگی مشترک آنها خیلی کوتاه بود اما طلاق شان به همین راحتی ها نبود و بسیار طول کشید، دلیلش هم اصرارهای هامفریز برای ادامه رابطه بود. او ادعا می کرد که کیم از او سو استفاده کرده تا خودش را برای مردم به نمایش بگذارد و بر شهرت اش بیافزاید. 
 

در حال و هوای جدایی آنها، کیم با کانیه وست وارد رابطه می شود. او دلیل این امر را خاتمه دادن هر چه سریع تر به ازدواج قبلی اش اعلام کرد. در نهایت آنها در سال 2013 از یکدیگر جدا شدند و به تمام درگیری هایشان پایان دادند. کیم نیز پس از ازدواج با کانیه، به سرعت اولین فرزند خود را به دنیا آورد.
 

 

ساندرا بولاک و جسی جیمز
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

ساندرا بولاک در سال 2010، پس از 5 سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شد. البته این موضوع اصلا جای تعجب نداشت، زیرا جسی جیمز در آن زمان و حتی قبل تر از آن، با زنان زیادی در ارتباط بود. البته جسی اشتباهش را پذیرفت و در نامه ای ناراحتی خود را ابراز کرد: «این اتفاق یک مقصر دارد که آنهم من هستم. من لایق هر اتفاق بدی هستم. کارهای من موجب رنجش زن و فرزندانم شد و من واقعا از این موضوع متاسفم. امیدوارم که یک روزی از ته قلب شان مرا ببخشند.»
 

 

جنیفر آنیستون و برد پیت
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

جنیفر آنیستون و برد پیت، قبل از این که تیتر مجلات بشوند، 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. داستان درگیری آنها از زمانی شروع شد که در سال 2004، برد پیت در نقش مقابل آنجلینا جولی در فیلم «Mr. and Mrs. Smith» هنرنمایی کرد. در آن زمان برد ارتباط پنهانی خود را با آنجلینا آغاز کرد. چندی بعد جنیفر و برد اعلام کردند که قصد جدایی دارند. در ابتدا همه فکر می کردند که آنها مسالمت آمیز از هم طلاق گرفته اند اما بعدها متوجه شدند که دلیل جدایی آنها خیانت برد بوده است که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شود.
 

 

تام کروز و کیتی هولمز
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

تام کروز و کیتی هولمز به مدت 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. آنها صاحب یک فرزند دختر به نام سوری نیز بودند که ناگهان کیتی درخواست طلاق کرد. این موضوع تام کروز را شوکه کرد اما او نیز در نهایت قبول کرد و آنها بدون هیچ سرو صدایی از هم طلاق گرفتند.
 

آنچه این جدایی را در فهرست بدترین جدایی های ستاره ها قرار داده، رفتار غیر اخلاقانه تام کروز پس از جدایی بود. در واقع او پس از طلاق ارتباطش را به طور کامل با فرزندش قطع کرد. او به دلیل این رفتارش مجبور به پرداخت 50 میلیون دلار شد. زمانی که دلیل این کارش را در دادگاه پرسیدند، گفت: «من مشغول فیلمبرداری بودم و خب از طریق تلفن با او حرف می زدم و حواسم بهش بود.»
 

 

مدونا و شان پن
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

مدونا و شان پن تنها به مدت 3 سال با هم زندگی کردند. در سال 1989 بود که مدونا درخواست طلاق داد، البته این اولین باری نبود که آنها تا مرز طلاق پیش رفتند. مدونا حتی یک بار در سال 1978 نیز از همسرش شکایت کرد و پس از آنکه شان پن به زندان افتاد برای طلاق شان اقدام کرد اما به سرانجام نرسید. گزارشات زیادی حاکی از رابطه آنها منتشر شده که همگی خشونت میان آنها را تایید می کند.
 

البته یک سال بعد، بنا به دلایلی نامعلوم، مدونا در دادگاه اعلام کرد: «اگر چه ما با هم دعواهای زیادی داشتیم اما شان هیچ آسیب فیزیکی به من نزد. هر گزارشی هم که تا به حال در این زمینه منتشر شده، اشتباه است.»
 

 

دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ به مدت 14 سال با هم زندگی کردند اما سرانجام در سال 1991 از هم جدا شدند. دلیل این جدایی خیانت ترامپ به همسرش بود. در واقع او با مارلا میپلز رابطه داشت. 
 

پس از آنکه درگیری میان این زوج بالا گرفت، ایوانا به دیگر رفتارهای غیر اخلاقی ترامپ نیز اعتراف کرد. او داستان های وحشتناکی را از زندگی مشترک شان به زبان آورد که باعث تعجب و تاسف بود. البته او بعدها بیانه ای را حاوی این پیام منتشر کرد: «30 سال قبل، زمانی که در گیر و دار جدایی از دونالد بودم، تنش و استرس زیادی را تحمل می کردم اما حال ما دوستان صمیمی و خوبی برای هم هستیم. ما از زندگی مشترک مان 3 فرزند داریم که من از داشتن آنها به خود افتخار می کنم. من برای دونالد یک زندگی آرام همراه با عشق را آرزو می کنم و به نظرم او یک رئیس جمهور بی نظیر است.»
 

 

دمی مور و آشتون کوچر
 
 جنجالی ترین جدایی های زوج های هالیوودی
 

تا قبل از این که بحث جدایی دمی مور و آشتون کوچر به میان آید، به نظر می رسید که این زوج هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند اما پس از طلاق شان شایعات حاکی از آن بود که کوچر به دمی خیانت کرده است. 
 

یک سال پس از جدایی آنها معلوم شد که آشتون با میلا کونیس رابطه داشته است. این موضوع را اسکات ایستوود، که در آن زمان در ارتباط با میلا کونیس بوده، لو داد: اسکات در این باره گفت: «میلا نامزد من بود. آشتون این را می دانست اما نه تنها به همسرش، بلکه به من نیز خیانت کرد.» این موضوع جنجال های زیادی به پا کرد اما در نهایت با حرف های دمی مور که اعتراف کرد این موضوع را فراموش می کند و برای آشتون آرزوی یک زندگی آرام دارد، خاتمه بافت.»

مرجع: مجله برترینها

فاطمه معتمد آریا؛ از بازیگری تا فعالیت های صنفی

حسین ماهینی

دلداری بازیکنان پرسپولیس به "حسین ماهینی"

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا